ShampooMacTavish Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Husk å dra dyna godt over, du veit aldri hva Beistet kan finne på om natten. Eller, det gjør jeg. Han går og legger seg nå, noe han burde ha gjort for lenge siden. God natt. Endret 28. august 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) :o Glemt den! Hvordan kunne du? Ligger forresten et lite utdrag i kreativitet-delen av forumet hvis du ikke har sett det. Edit: Stor kosebamse-nattaklem til dere. Endret 28. august 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Dette har vært en lang dag. Full av misforståelser og unødvendige debatter. Steam funker ikke og det er sannsynligvis Ventelo sin feil. Eller noen andre. Folk får ikke logget på Live eller kommet inn på Microsoft sine sider, ei Steam. Jeg er en av de som ikke får logget inn på Steam. Så nå skal jeg legge meg og slappe av. Håper at alle problemene er løst i morgen, hvis ikke skal jeg vurdere og henge meg. Videre lurer jeg på hvorfor vi ikke har like mange smileyer her som på Diskusjon.no? De har jo så mange kule. Hvorfor kan ikke vi ha de samme? Jeg venter bare på å gå fobi Norli og se boka hans stå på bestselgerlisten. Tilgi meg for at jeg ikke har skrevet i tråden med smakebit av boka... Endret 28. august 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 :o Glemt den! Hvordan kunne du? Ligger forresten et lite utdrag i kreativitet-delen av forumet hvis du ikke har sett det. Edit: Stor kosebamse-nattaklem til dere. Aiaiai, den missa jeg gitt. Da har jeg lesestoff for morgendagen! God natt og stooor klem til alle. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Ego te absolvo! Dine synder er deg forlatt. ^_^ Edit: Rettet mot både Cloudemyx og Mokko. Endret 28. august 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Ja. God natt ja. Takk for det Rider of Reason. Og død over Ventelo. Endret 28. august 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Det har blitt skrevet 40 nye sider i SO tråden i perioden jeg har vært borte fra forumet. Skummelt så aktive dere er da! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 AltF4, var at når man har et forhold som det han og jeg har, (vi er veldig gode venner, vil jeg påstå) Det vil jeg påstå også. Faktisk en av de bedre jeg har alt i alt, og sammen med Gal_ape (og Vrengtpolvott når han ikke er på jobb) er vi faen meg litt av en gjeng. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Det har blitt skrevet 2 sider siden jeg var inne i natt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Det var dette jeg oppdaget også. Bare at det var 4 eller 5. En annen fyr jeg har hatt - og kommer til å ha utrolige mengder med moro med er Mammakamel v2.0. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 En jeg har hatt mye moro med ble medlem og skrev aldri noe. Jeg tror han ble redd for 40-sider-i-minuttet-SO som regjerte i starten. Pingle. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 I grunn utrolig gøy at jeg har fått så mange gode venner her fra forumet - som AltF4 nevner er både Gal_ape og Vrengtpolvott folk jeg glatt kan tilbringe flere titalls timer på Skype med i måneden, og vi prater jo støtt om å møtes. Noe jeg håper vi vil få til snart, begge to måtte jo melde frafall sist gang, så da måtte AltF4 og jeg traske Karl Johan helt alene. Men koselig ble det allikevel! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Hvorfor må dere diskutere midt på natten når dere VET jeg har jobb på lørdager? Ta litt hensyn da Noen andre som vet hvor det er blitt av gamer.no sin dekking av Diablo 3? De sa de skulle lage en artikkel om det fra gamescom om jeg ikke husker helt feil. EDIT: Husker 40-sider i minuttet SOen, ja! Religion debbaten var awesome! Satt og skalv og kaldsvettet etterpå... EDIT2: Steam kræsjet i går mens den lastet in kjøpet mitt av extention pack til Magic The Gathering: Duels of the Plainswalkers. Nå står det jeg har kjøpt den, men det ligger ikke i libaryen min.... Endret 28. august 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Det har blitt skrevet 2 sider siden jeg var inne i natt. Ja det var godt med en god diskusjon her igjen, Altfor lenge siden sist. Og jeg må si at selv om jeg ikke har møtt noen av dere her face to face, så er jeg skråsikker på at jeg ville betraktet mange av dere som gode venner, noe jeg selvfølgelig gjør allerede. Irriterende at landet vårt er så stort noen ganger. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Det var dette jeg oppdaget også. Bare at det var 4 eller 5. En annen fyr jeg har hatt - og kommer til å ha utrolige mengder med moro med er Mammakamel v2.0. Det stemmer! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Jeg synes det er fint med diskusjoner, men jeg tar helst bare del i de som alle er enige om en ting istedet for at det skal bli fullt av kriging mot hverandre. Derfor skyr jeg helst å skape konflikter og er påpasselig med hva jeg skriver siden det kan tolkes feil og skape unødvendige debatter. Internettet mitt hjmme er dødt... Nå sitter jeg hjemme på et Telenornettverk og her funker alt. Typisk. Død over Ventelo. For the record så kan jeg bare si at IRL har jeg ingen venner og liker å tro at personene her på forumet er den eneste formen for venner jeg har. Endret 28. august 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Da var man tilbake fra butikken. Oppdaget at kjøleskapet var tomt for brus, på en lørdag. Slikt kan man ikke tillate. Heldigvis oppdaget jeg det mens butikkene ennå er åpne. For the record så kan jeg bare si at IRL har jeg ingen venner og liker å tro at personene her på forumet er den eneste formen for venner jeg har. Naww, så klart vi er. *stor koseklem* Jeg er forresten også ganske konfliktsky av meg, og gjør så godt jeg kan for å unngå dem, men jeg har ingenting mot å argumentere for mitt synspunkt. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) Yes yes. Sitter på Sagavoll folkehøgskole og er ferdig med søstra mi sin åpningsfest. Nå bærer turen hjem. 4 timer kjøring :/ Fikk kjøpt meg Ringenes Herre på Blueray () og Bad Company 2 ^^ Endret 28. august 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Jeg venter bare på Extended Edition av Ringenes Herre på BluRay. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå