Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han er tydeligvis en bedre trener enn Eggen, så så farlig kan det ikke være.

På hvilken basis kan du si det? Rosenborg er et lag med mye mindre resusser enn København og har dermed en "ulempe" når det kommer til spillerstallen. Og dette var noe man kunne se idag, Rosenborg har ikke råd til en spiller fra f.eks. CSKA Moskva. Og dette er penger som har kommet med sponsorer og det lenge før Solbakken kom inn i bildet. Dessuten har Eggen klart å føre Rosenborg til Champions League 6 eller 7 ganger flere enn Solbakken har ledet København til det, så jeg ser ikke hvor du trakk den konklusjonen fra.

Lenke til kommentar

Så du mener at fordi treneren er god så er automatisk spillerene det også? En god trener kan ha dårlige spillere og omvendt. Kommer ann på hvordan du legger opp til spillet.

Er ikke treneren som spiller fotball på banen...

Hjemmegress, bortegress, det har noe å si det også. Om de tapte på bortebane er det ikke sikkert at de gjør det på hjemmebane. Jeg vil vel egentlig ikke si at FC Køben er et bedre lag enn RBK sånn sett. FC Køben hadde flaks fordi de skulle avslutte på hjemmebanen deres, en fordel. De er vel like gode tenker jeg, men FC Køben trakk det lengste strået denne gangen.

Synd for RBK, et lag jeg har holdt med siden 1998.

Lenke til kommentar

Antageligvis fordi de vant.

Jeg kan godt være trener for Barcelona for en dag og spille mot Tromsø, er jeg da en bedre trener enn Per M. Høgmo?

 

Jeg sa ikke det, jeg tippet bare på hvorfor AltF4 sa det han sa.

Beklager det der men når du skriver det på den måten kan jeg ikke gå utifra noe annet enn at det var det du mente også :p

Lenke til kommentar

*masse win*

Du snakket til Mokko right?

 

BTW. Første kjøretime i marra, håper på å slippe unna med ikke for mange :p

Jeg snakket egentlig til alle.

 

Jeg skjelver...

 

Og er helt oppgitt over at av samtlige japanske blader som blir scannet og lagt på nettet, så er ikke Men's Egg og Men's Egg Youth to av de...

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...