Erik Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Må bare digge Halo-rage: Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 *ern ern ern* nuts in my face. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Awesome poll ^_^ Mission accomplished. Men, nå er jeg hjemme fra skolen for første gang på en stund. Lite kult å være forkjølet. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 The Devin Townsend Band er kult! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Mindre tv-spill har gjort ham bedre. ^_^ Såpass ja. For de som gidder kan de finne brukeren Spartakus sin profil og sammenligne bildet hans med Tom. Jeg synes de ligner hverandre en liten smule. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Det gleder meg at jeg var den første som stemte. Ny Dimmu Borgir-låt! Og det er endelig noe litt annerledes enn det siste skvipet de har servert. http://www.youtube.com/watch?v=U7HewE3mOmg&feature=player_embedded#! Ehhhhh, nei! Likte ikke hun dama Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg får ikke hørt den p.g.a den står at den er privat... Uansett... Har Dimmu noen gang vært bra? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Nei, men de har hatt noen sinnssykt kule sanger! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Det er ikke Dimmur, men det er et sinnsykt underholdende stykke arbeid. Først må dere høre på Shakira sin vokal i Waka Waka-sangen sin og deretter på denne vokalen. En må bare elske de gruppene som kun lager coverlåter Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Cloudemyx: De første jeg kom på i farta, som jeg digga back in the day, og i present time som det viser seg. edit: der ble det rett. Endret 24. august 2010 av Villanden Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hurra! Fly og hotell for åtte venner og meg selv er nå bestilt. London 10-14 oktober, here we come! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Etter sånn nesten 4 minutter ut i den første sangen ble det kjedelig, noen sekunder senere begynte han å synge, da gråt ørene mine blod. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hurra! Fly og hotell for åtte venner og meg selv er nå bestilt. London 10-14 oktober, here we come! Det frister å ta en liten tur til Amster sammen med noen venner. Spørsmålet er vel bare om vi alle får fri såpass kort tid etter sommerferien. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg hørte på alle da. Den første var fin før han sang og den andre var jo bare instrumental tror jeg og den var også ganske bra. Den nederste var fæl... Lenke til kommentar
psyched Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=jy0DhcbJr1U Når man snakker om mørkt og hardt kommer man ikke unna TDWP ^^ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Hør Puritania. Den er kul. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Tror jammen meg at jeg skal starte opp Batman: AA igjen. Starta på Wolverine i sted, som er morsomt nok, men jeg fikk bare lyst til å være Lynvingen igjen når jeg spilte det. So here I go. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå