ShampooMacTavish Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=494699 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=494698 Billig billig billig! Har allerede bestilt en av hver. Helvete, den nederste betalte jeg jo rundt 1500,- for i sin tid. Den var jo verdt pengene, syntes jeg, men allikevel. Vel, du bruker jo bare fire av "pad'ene" når du spiller det beste av rytme spillene da Synes trommesettet funker fint i Guitar Hero. Altså det jeg har kjøpt, det andre er så-som-så. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Skjer med chatten? Får bare feilmelding om at jeg ikke kan koble til chatten. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Hvorfor skal det være så vanskelig å legge seg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Godt spørsmål. Si fra hvis finner svaret. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 18. august 2010 Del Skrevet 18. august 2010 Will do! Har sittet og kodet i hele dag. Sliten i øynene. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 @Erik HAH! Godt med en liten latter så sent på natta x)) Og ellers, noen fra Tønsberg her som vet hvor man kan finne ut av "hva som skjer?" for å si det slik..? Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=VrdwhXNt4qw Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 (endret) Bortsett fra oss, som rir sammen ^_^ We're sharing a drink called loneliness, but it's better than drinkin' alone! Piano man ftw. Endret 19. august 2010 av nubbiz Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Ja, da får jeg vel kle på meg og gå til bussen og starte i ny jobb da! Lenke til kommentar
Doderlein Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 @Erik HAH! Godt med en liten latter så sent på natta x)) Og ellers, noen fra Tønsberg her som vet hvor man kan finne ut av "hva som skjer?" for å si det slik..? http://bysiden.no/sted/T%C3%B8nsberg/hvaskjer/ Også er det jo f.eks. Polar Party 19 i Stokke i Oktober.(20 min fra Tønsberg) Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Ja, da får jeg vel kle på meg og gå til bussen og starte i ny jobb da! For sent å si lykke til, men hvordan gikk det? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Yes yes. Skal ut å rigge opp lyd og lysanlegg nå ^_^ Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Faaaaeeeeeeeeennn!! Tapte nettopp i civ4 etter at jeg hadde spilt en hel haug med timer (vet ikke hvor mange, men en god god del.) Når Roosevelt vant space race hadde jeg 1 tur til victory (spacerace), nesten nok landmasse og populasjon for å vinne domination, hadde bygget UN-bygningen tidlig, men ble ikke promota til generalsekretær noen gang, jeg hadde så vidt ikke 4 byer med nok kultur til å vinne cultural victory og det var rett før jeg vant point victory. ER det mulig!!?? EDIT: Har jeg plass til to interne harddisker? http://www.devhardware.com/c/a/Computer-Cases/Raidmax-Sagitta-Gaming-Case-Review/ (PS, jeg har kabinettet i sort/sølv noe som er mye mer awesome ) Endret 20. august 2010 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Lykke til! Takk for det! Ja, da får jeg vel kle på meg og gå til bussen og starte i ny jobb da! For sent å si lykke til, men hvordan gikk det? Det gikk sånn passe. Fikk ikke svar på alle spørsmålene mine, ettersom sjefen ikke var tilstede i dag. Og det er en del barn der som trenger mye èn til èn-kontakt (altså en voksen på ett barn), noe jeg ikke er så glad i. Men det var en av grunnene til at jeg valgte denne jobben, fordi jeg vet at det er noe jeg må bli flinkere til om jeg ønsker å fortsette i denne jobben. Men de tre månedene kan godt gå fort. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 @Error Du har plass til 4. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Lykke til! Takk for det! Ja, da får jeg vel kle på meg og gå til bussen og starte i ny jobb da! For sent å si lykke til, men hvordan gikk det? Det gikk sånn passe. Fikk ikke svar på alle spørsmålene mine, ettersom sjefen ikke var tilstede i dag. Og det er en del barn der som trenger mye èn til èn-kontakt (altså en voksen på ett barn), noe jeg ikke er så glad i. Men det var en av grunnene til at jeg valgte denne jobben, fordi jeg vet at det er noe jeg må bli flinkere til om jeg ønsker å fortsette i denne jobben. Men de tre månedene kan godt gå fort. Altid greit å få utfordringer en ikke er vant til. Det er da en lærer. 3 måneder går fort. Jeg fryser! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Noen som vil anbefale en linux variant til meg? Tror jeg skal kjøre dual boot. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Eneste Linux jeg har noensinne brukt er Ubuntu, så jeg har ikke noe særlig annet valg når det kommer til anbefaling. Nå er jo det faktisk den mest populære Linux-distroen, så om du går for den vet du at du vil finne support for mer eller mindre alt du kan finne på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå