Cloudemyx Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Frilanserarbeid er litt riskabelt. Plutselig kan du havne inne i en dårlig periode og ikke tjene så mye. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Kan ikke si jeg kjenner meg igjen. Har arbeidet i avisa en god stund, og det er aldri manko på saker, bare å ta for seg. Den eneste som bestemmer hvor mye du skal tjene, er deg selv. Kjenner selvsagt at innsatsen ikke er like stor hele tiden, men det er fordi jeg ikke alltid er like motivert. Men om jeg virkelig trengte penger i disse periodene, hadde jeg selvsagt gjort det jeg kunne med arbeid allikevel. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Det er bra nubbiz! Hva jobber du som? Jobber i en restaurant, serverer blant annet. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Snakket på omegle i 40 min.... God natt! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 God morgen! Skole om snaut tre timer. Gode tider. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 God morgen! En kopp kaffe om snaut et par sekunder. Gode tider. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 4 kroner på konto og å trygle snekkeren om å få lunsjen hans. Gode tider. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Kan jeg skru av Limbo? Jeg mener, fortsetter spillet ved siste passerte scheckpoint når jeg skrur det å igjen? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Limbo er et utrolig bra spill så ikke slå det av med mindre det er helsa det går ut over ^_^ Jeg skulle bare levere inn skolepcen til reperasjon og fikk den tilbake med Windows 7! Hadde xp fra før. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Men når jeg nå ikke har noe valg så...? Lenke til kommentar
Error Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Men når jeg nå ikke har noe valg så...? ... skrur du på MC Hammer og danser Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Ja, Limbo fortsetter der du slapp. Heavy autosaving i det spillet (takk og lov). Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Limbo er awesome. Det er forøvrig også WiMP. Send "ELEV" til 2225 og prøv gratis i 30 dager. Nei, jeg verken jobber for eller med WiMP, men er mektig imponert over deres iPhone-grensesnitt. Det gjelder forsåvidt PC-versjonen også. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Kan ikke si jeg kjenner meg igjen. Har arbeidet i avisa en god stund, og det er aldri manko på saker, bare å ta for seg. Den eneste som bestemmer hvor mye du skal tjene, er deg selv. Kjenner selvsagt at innsatsen ikke er like stor hele tiden, men det er fordi jeg ikke alltid er like motivert. Men om jeg virkelig trengte penger i disse periodene, hadde jeg selvsagt gjort det jeg kunne med arbeid allikevel. Tror det kommer ann på hvor du jobber. Ikke alle aviser som betaler like godt og er like proffesjonelle. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Limbo er awesome. Det er forøvrig også WiMP. Send "ELEV" til 2225 og prøv gratis i 30 dager. Nei, jeg verken jobber for eller med WiMP, men er mektig imponert over deres iPhone-grensesnitt. Det gjelder forsåvidt PC-versjonen også. Ikke bindende? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 http://www.tv2nyhetene.no/utenriks/-finland-er-verdens-beste-land-3267960.html Jeg er ikke overrasket. Finland er elsk! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 (endret) Tror jeg er første som la opp Dragon age 2 trailer på YT. Dårlig kvalitet thou. EDIT. Var et par andre før meg :/ Endret 17. august 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Dårlig kvalitet? Den var jo bra! Awesome! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. august 2010 Del Skrevet 17. august 2010 Limbo er awesome. Det er forøvrig også WiMP. Send "ELEV" til 2225 og prøv gratis i 30 dager. Nei, jeg verken jobber for eller med WiMP, men er mektig imponert over deres iPhone-grensesnitt. Det gjelder forsåvidt PC-versjonen også. Ikke bindende? "helt uforpliktende" heter det på kortet jeg fikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå