Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Veldig spent! Aldri jobbet med så store barn før, og ansvarsområdet mitt vil også bli noe annet enn hva jeg har i dag. Det eneste jeg er litt skeptisk til er lønna, har per i dag ca. 120 kr. i timen i barnehagen, og med denne jobben vil jeg kun jobbe 5 timer (12-17) hver dag. Med andre ord håper jeg den er en del høyere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for det Clouders

 

Jeg står på terskelen til å flytte ut selv, det er derfor jeg er spent på lønn. Og om jeg i det hele tatt tør når tanken på at jeg kun har jobb i tre måneder virkelig tar tak. Tror også at lønnen nok er litt høyere, uten at jeg skal si det for sikkert.

Lenke til kommentar

Som frilanser i avis får jeg betalt per sak jeg skriver, og timelønna vil da variere veldig. En gang brukte jeg (fordi jeg for ble slengt på saken i all hast av noen som måtte droppe den og var nær deadline) under to timer på en sak jeg fikk 850,- for, noe som gir en timelønn på 425,- om vi runder opp i antall timer (og jeg ikke regner feil). På den annen side har vi små "blogger" hvor vi skriver om det vi føler for en gang hver uke, en enkel sak man får 300,- for, som jeg har en uvane å bruke altfor mye tid på. Bruker gjerne mer tid på disse enn på de sakene som man får mer enn det dobbelte av, antakeligvis fordi jeg liker å gjøre disse sakene godt undersøkt og gjennomført.

Alt i alt er jeg temmelig fornøyd med systemet vårt, jeg liker at man tjener like mye som det man jobber/produserer, selv om det kan være enkelt for unnasluntrere å forenkle en stor sak man for mye penger for, og bruke liten tid på den. Men til gjengjeld er redaksjonen veldig flinke til å se når noen skriver en for dårlig sak, så det går jo opp i opp.

 

Men det beste er jo at man elsker jobben sin også! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...