AltF4 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Tro det eller ei, jeg er i skamløst bra form i dag. En dusj og en tannpuss nå så er jeg kongen av verden. Vel, nesten. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Jeg er kongen av verden. Iallefall en liten del av den kalt Amaranthine. Tror jaggu jeg skal svinge innom kongeriket mitt etterpå for å se hva som skjer. Sist gang jeg besøkte gjorde bøndene opprør mot meg. Høyst unødvendig. De kunne bare spurt pent. Har dog hørt rykter om en hær eller to som står rett utenfor grensene mine, klare til å invadere meg. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 HEEI! Jeg er hjemme ^^ Var på leir siden tirsdag! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 http://www.youtube.com/watch?v=fjYbOeDQtPs&playnext=1&videos=eVP81Uhwwxk&feature=sub Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Burn er det eneste som går ned min hals. Prøvde ett eller annet med bringebær igår. FYSJ! Var det Urge Intense Red Sting? Den er jo god. Den rosa Burn'en er ikke så god synes jeg. Den svarte er best. Det stemmer nok. Smakte E. Har ikke smakt den Rosa, men den svarte er knallgod. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Funnet ut at han jeg deler kjøkken og bad med på hybelen går samme linje som meg, også har an og en xbox :o! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Skal flytte ut! Vi har et hus vi har leid ut som står ca. 4 m unna vårt hus. Det er bygd en gang mellom husene så det er nesten 1 hus. Men nå bor det ingen der, så jeg skal flytte inn! Skal bare bruke 1. etasje da. Bor strengt tatt fortsatt hjemme da. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Burde jeg ta det som et godt tegn at den egentlig sykmeldte PC-en min nå iallefall produserer riktig POST-feilmeldingslyd i forhold til hva jeg tror er galt med den? Poster for øvrig fra den nå, for første gang siden desember. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Burn er det eneste som går ned min hals. Prøvde ett eller annet med bringebær igår. FYSJ! Var det Urge Intense Red Sting? Den er jo god. Den rosa Burn'en er ikke så god synes jeg. Den svarte er best. Det stemmer nok. Smakte E. Har ikke smakt den Rosa, men den svarte er knallgod. Du trenger ikke smake på den rosa Burn'en. Den smaker svakt eple, nesten litt sånn eplevann og er ikke noe å bruke penger på. Kommet hjem fra selskap. Bestemor har besøk av sin søster og hennes barnebarn fra Canada. Veldig hyggelig å se de igjen. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Kom akkurat hjem fra Odd - Viking kampen, en velfortjent seier til Odd Grenland. Var det beste laget i begge omgangene og det klart beste i første. Så at Jarstein sa dette etter kampen: - Det kom jo bare dritt fra tribunen, blant annet veldig mye buing. Dersom det er sånn de vil være, så får det bare være sånn, sier en skuffet målvakt etter oppgjøret mot sin tidligere klubb. Det er ikke rart at han blit buet når han sparket bort ballen 15 sekunder etter at det ble blåst frispark og når han i tillegg gestikulerer til Oddrane supporterene. Endret 15. august 2010 av Erik Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Så kampen på TV, så ut som en fredelig kamp der. Og hooligans er slik at hvis en spiller ikke har på drakten til laget man elsker, så bues det. Særlig hvis det er en som har tatt av seg 'riktig' trøye. Var uansett gledelig stemning når Viking lagde selvmål. Forøvrig er det skole om et par timer. Ikke fullt så god stemning. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Ikke skole før i morgen her ^^ Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Ikke før i overmorgen her ^^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=CjhrIsSCcjs&feature=player_embedded http://www.youtube.com/watch?v=FK-WW8PIuyc&feature=player_embedded Endret 16. august 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Det som så ut som fire store bombefly + et jagefly fløy nettopp ganske lavt i formasjon over huset her. Kriiiiiiig! :o EDIT: Og jeg starter ikke på skolen før mandag kl 11.00. Endret 16. august 2010 av Mokko Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 (endret) Både du og skolen din er vel da bombet til helvete og tilbake innen den tid? Haha tror dere ikke jeg fikk jobben? Endret 16. august 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Skole hmm, neste mandag yay . Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 Hva slags jobb er det egentlig du har fått AltF4? Kanskje jeg ikke har fulgt med godt nok, men jeg har ikke fått med meg hva det gjaldt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 SFO Er bare snakk om 3 måneder i første omgang, men jeg er mer enn glad nok for det. Spennende å lære noe nytt også. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 SFO er jo nice! Har gode minner fra den tiden! Starter onsdag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå