Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er kongen av verden. Iallefall en liten del av den kalt Amaranthine.

 

Tror jaggu jeg skal svinge innom kongeriket mitt etterpå for å se hva som skjer. Sist gang jeg besøkte gjorde bøndene opprør mot meg. Høyst unødvendig. De kunne bare spurt pent. Har dog hørt rykter om en hær eller to som står rett utenfor grensene mine, klare til å invadere meg.

Lenke til kommentar

Burn er det eneste som går ned min hals. Prøvde ett eller annet med bringebær igår.

FYSJ!

Var det Urge Intense Red Sting? Den er jo god. Den rosa Burn'en er ikke så god synes jeg. Den svarte er best.

 

Det stemmer nok. Smakte E. Har ikke smakt den Rosa, men den svarte er knallgod.

Lenke til kommentar

Burn er det eneste som går ned min hals. Prøvde ett eller annet med bringebær igår.

FYSJ!

Var det Urge Intense Red Sting? Den er jo god. Den rosa Burn'en er ikke så god synes jeg. Den svarte er best.

 

Det stemmer nok. Smakte E. Har ikke smakt den Rosa, men den svarte er knallgod.

Du trenger ikke smake på den rosa Burn'en. Den smaker svakt eple, nesten litt sånn eplevann og er ikke noe å bruke penger på.

 

Kommet hjem fra selskap. Bestemor har besøk av sin søster og hennes barnebarn fra Canada. Veldig hyggelig å se de igjen.

Lenke til kommentar

Kom akkurat hjem fra Odd - Viking kampen, en velfortjent seier til Odd Grenland. Var det beste laget i begge omgangene og det klart beste i første.

 

Så at Jarstein sa dette etter kampen:

- Det kom jo bare dritt fra tribunen, blant annet veldig mye buing. Dersom det er sånn de vil være, så får det bare være sånn, sier en skuffet målvakt etter oppgjøret mot sin tidligere klubb.

 

Det er ikke rart at han blit buet når han sparket bort ballen 15 sekunder etter at det ble blåst frispark og når han i tillegg gestikulerer til Oddrane supporterene.

Endret av Erik
Lenke til kommentar

Så kampen på TV, så ut som en fredelig kamp der. Og hooligans er slik at hvis en spiller ikke har på drakten til laget man elsker, så bues det. Særlig hvis det er en som har tatt av seg 'riktig' trøye. Var uansett gledelig stemning når Viking lagde selvmål.

 

Forøvrig er det skole om et par timer. Ikke fullt så god stemning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...