Gal_ape Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Dersom noen av dere kjekke forummedlemmer vet om en noelunde sentral hybel til leie i Tønsberg omgående, vær så utrolig snill og ta kontakt Ideell leiepris er 2500 - 3500 (kanskje 4000) og helst uten depositum. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Takk for det Rider Hun ble gradvis borte fra oss og vi har lenge ventet på at hun skulle få slippe. Det gjør det hele lettere å takle, samtidig kjenner jeg at jeg virkelig gruer meg til dagen da de andre forsvinner, om det skulle skje brått. Er i gang med å tørke støv på rommet nå, det er så ille på pulten at jeg kan med letthet se hvilke taster som blir brukt. De andre er nemlig grå av støv. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Idag kom jegTelefonen. Skjermen er rett og slett deilig. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Irriterer meg noe grenseløst at Telenor ikke har fått ræva i gir og kontaktet meg enda. Samtidig har hele den "må ha"-følelsen gått bort, og Nokiaen min er slettes ikke dårlig. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Idag kom jeg på telefonen. Skjermen er rett og slett deilig. Æsj. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Ikke for å høres i overkant pessimistisk ut, men det er da som oftest resultatet med høyere utdanning også, med mindre du har veldig lave krav, eller er veldig heldig med jobben. Det kommer vel strengt tatt an på hva man utdanner seg til, og hvilken grad man har. Jeg tror det er rimelig sannsynlig at jeg får en relevant jobb når jeg er ferdig med lektorutdannelsen, liksom. Æsj. Kvar si løst. Endret 14. august 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Æsj. Kvar si løst. Noen liker moren, noen liker sønnen. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Blæh...Den gule Monster energidrikken smaker ikke noe godt. Hold dere unna den. Den grønn derimot er okey. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Burn er det eneste som går ned min hals. Prøvde ett eller annet med bringebær igår. FYSJ! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Jeg liker best øl jeg. Angående øl, kan alle slutte å kjøpe ringnes så evolusjonen luker den ut. Den er gråos. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Burn er det eneste som går ned min hals. Prøvde ett eller annet med bringebær igår. FYSJ! Var det Urge Intense Red Sting? Den er jo god. Den rosa Burn'en er ikke så god synes jeg. Den svarte er best. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 AltF4 ringte meg opp fra byen igjen, ba meg gå inn hit og fortelle "hvor jævla mange hyggelige folk det er her inne" og at han var "stolt over å være moderator på et så flott forum med [igjen] så mange jævla hyggelige folk". Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Haha. Høres ut som om noen har det hyggelig iallefall Selv sitter jeg å hører på at naboen har fest. Wihuu. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Han fortjener å ha det hyggelig nå. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Vel, som et medlem av forumet kan jeg si at jeg er stolt over å bli moderert av en så flott moderator! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 (endret) Om det er noen som husker videoen tl Prodigys smack my Bitch Up - Det er slik det føles for meg nå. Hendene gjør sine egne små ting mens jeg bare observerer at dejobber. Håper jg får drukket nok vann før jeg sovner. Og tusen takk for "hilsener" folkens. Ærlig talt, jeg skryter av innlegg.no på jobben. Endret 14. august 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Bare hyggelig det AltF4. Om det er noen som husker videoen tl Prodigys smack my Bitch Up - Det er slik det føles for meg nå. Hendene gjør sine egne små ting mens jeg bare observerer at dejobber. Håper jg får drukket nok vann før jeg sovner. Morsomt. *humrer litt for seg selv* Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 AltF4 ringte meg opp fra byen igjen, ba meg gå inn hit og fortelle "hvor jævla mange hyggelige folk det er her inne" og at han var "stolt over å være moderator på et så flott forum med [igjen] så mange jævla hyggelige folk". Ntååå.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Vi laget pizza i kveld, vi. Og oppdaget i prosessen at Santa Maria sine jalapenos er merkbart sterkere enn Old El Paso sine. :| Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Yes, da var den endelig kommet til Spotify http://open.spotify.com/track/2qESkHBZ2VThboOnosYFBk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå