Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

10hi.. Anbefaler at du tar en ringerunde til stedets butikker. Jeg stakk tilfeldigvis innom en Expert-butikk i går for et annet ærend, og spurte tilfeldigvis om de hadde iPhone 4 på lager, selv om jeg så på sjansen som minimal. Men de hadde tre stk 32 GB, gitt. Pga litt abonnementstull fikk jeg ikke henta den før i dag, men jeg fikk den jo en måned før den skulle bli sendt fra Apple, så jeg er glad, jeg. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

men jeg tror de gir en god faen i hva som havner i first price pakkene om du forstår.

 

Men de gjør de jo ikke, for vi har uavhengige kontrollorganer som sørger for at det ikke selges farlige ting i butikkene, First Price eller ikke (ie. mattilsynet). I de tilfellene der det er noe "galt" med First Price-produkter, er det kosmetiske feil som gjør de blir kastet i First Price-bunken; som ujevn størrelse på fileter eller skivet ost. Det eneste jeg vet om som faktisk er feil på annet vis enn rent kosmetisk, er osten - og feilmysing er ikke akkurat helsefarlig.

Jeg mente da såklart ikke ulovelige ting. Jeg tror at om de ser at det er billigere å sprøyte grønnsakene X antall ganger for at de skal kunne ligge lengre så gjør de det uten og tenke seg om. Om det er billigere med

et Exxx stoff istede for ekte krydder så bruker de det. Men det jeg vil fram til er at om man bare handler first price så blir all mat å være hermetisert og vakumpakket om 20 år.

Lenke til kommentar

10hi.. Anbefaler at du tar en ringerunde til stedets butikker. Jeg stakk tilfeldigvis innom en Expert-butikk i går for et annet ærend, og spurte tilfeldigvis om de hadde iPhone 4 på lager, selv om jeg så på sjansen som minimal. Men de hadde tre stk 32 GB, gitt. Pga litt abonnementstull fikk jeg ikke henta den før i dag, men jeg fikk den jo en måned før den skulle bli sendt fra Apple, så jeg er glad, jeg. :)

 

 

Har tenkt på det. Men min 1.gen holder en måned til, så får heller en hardcore eplegutt få jegTelefonen sin en uke eller to tidligere :)

Men dog, skal det bli godt å få en telefon med 3G og raskere prosessor, samt "multitasking" og penere skjerm :D

Lenke til kommentar

Jeg tenker ikke på noen spesiell. Greia var at jeg hadde tenkt til å installere saints row 2, men så fant jeg ut at det var rimelig fullt på samtlige partisjoner. Trenger derfor ekstra plass, og det hadde jo vært greit å ha en intern HDD istedenfor en ekstern.

 

Edit: Hvordan "Bare måler" man?

Endret av Error
Lenke til kommentar

Jeg mente da såklart ikke ulovelige ting. Jeg tror at om de ser at det er billigere å sprøyte grønnsakene X antall ganger for at de skal kunne ligge lengre så gjør de det uten og tenke seg om. Om det er billigere med

et Exxx stoff istede for ekte krydder så bruker de det. Men det jeg vil fram til er at om man bare handler first price så blir all mat å være hermetisert og vakumpakket om 20 år.

 

Haha, og det trur du ikkje dei gjer med dyrare merker?

 

Du er òg klar over at det finst tilsetningsstoff som faktisk er naturlege? Sitronsyre og bivoks til dømes, ganske vanlege tilsetningsstoff, begge har E-nummer. Og naturlig kan då vere minst like farleg som kunstig, berre sjå på giftstoff i planteriket til dømes (sopp, anyone?)

 

Utan tilsetningsstoff hadde maten du kjøper mest truleg gått ut på dato/mugla/rotna etter berre eit par dagar og sett særdeles kjip ut.

Lenke til kommentar

Ikke kommet så langt, jeg er litt stuck med Team Fortress 2 og Braid.

 

Jobbintervjuet var forøvrig overraskende seriøst, men det gikk ganske bra. Sjefen ga meg retten til å skryte av at jeg ahr blitt headhuntet. En god følelse faktisk! ^_^

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg tenker ikke på noen spesiell. Greia var at jeg hadde tenkt til å installere saints row 2, men så fant jeg ut at det var rimelig fullt på samtlige partisjoner. Trenger derfor ekstra plass, og det hadde jo vært greit å ha en intern HDD istedenfor en ekstern.

 

Edit: Hvordan "Bare måler" man?

Kan du ikke bare kjøpe en intern da? Mulig jeg har tolket feil, men om du vil vite om du har fysisk plass er det vel bare å skru opp PCen og måle? En ekstern HDD vil ikke få plass der hardiskene sitter til vanlig, så man må nok improvisere...

 

EDIT: Minecraft er jævlig hardt! Umulig å finne de rette tinga!

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...