Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fjerde gang jeg er ute og kjører, i dag utvidet jeg horisonten en hel del, med firefelts motorvei, en bunt tunneler og toppfart på litt over 80. Ut i Sørkedalen og fram og tilbake til Sollihøgda for de som vet hvor det er. Det er rett og slett kjempefett.

Øvelseskjøring er tonns of fun! Kjørte 2 timer i går, 30 min i dag og jeg skal kjøre 2 timer i morgen! Kjøre EEEEEEEEEEEEeeeEEEE6 landest strakaste vei!

 

@FirstPrice Jeg håper ikke folk kjøper first price over kvalitetsvarer fordi di tror det er samme ulla. Nudler er en ting, hele first price/euroshopper er noe helt annet!

Lenke til kommentar

Fjerde gang jeg er ute og kjører, i dag utvidet jeg horisonten en hel del, med firefelts motorvei, en bunt tunneler og toppfart på litt over 80. Ut i Sørkedalen og fram og tilbake til Sollihøgda for de som vet hvor det er. Det er rett og slett kjempefett.

Øvelseskjøring er tonns of fun! Kjørte 2 timer i går, 30 min i dag og jeg skal kjøre 2 timer i morgen! Kjøre EEEEEEEEEEEEeeeEEEE6 landest strakaste vei!

 

Nettoppl, det er kjempegøy! Kjørte mellom to og tre timer i dag, blir kanskje mer i morgen og så er det til hytta på torsdag. :D

Lenke til kommentar

Enig med Shampoo og Gormers. Ser ikke helt det store med bilkjøring. Du er nødt til å kjøre bilen selv og samtidig betale i dyre dommer for det. Snakker om altså. I dette tilfellet blir ikke to negative til en positiv, men en ekstra stor negativ. :thumbdown:

Betaler ikke en krone jeg, synes også at det kjempe morro å kjøre skuter, er helt annen fartsfølelse enn med bil. Og før noen kommenterer på maksfarten til skutere så sier jeg at det jeg mener med det er at du får mye bedre fartsfølelse av å kjøre en skuter i 50, enn du får av å kjøre en bil 70.

 

Nei nei, har "questet" nok på GiantBomb idag, harrytur til Sverige i morgen (idag hvis man skal være fisefin). God Natt!!!

Endret av Erik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...