Laland Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Mafia 2 er awesome, ristet brød med Nugatti er awesome, og minikjøleskap med Pepsi Max er awesome. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Noen MGS-horer her? Har rundet 4'ern, har 2 og 3 til PS2, men har aldri spilt de. Skal sette meg ned til høsten og gå igjennom noen PS2 klassikere, MGS 1-2 bl.a. Vurderer å kjøpe 1'ern på PSN, og spille samtidig. Noen synspunkt? Sett i gang. Og jeg har blitt headhuntet til jobbintervju på Facebook. Det vil si, den første sjefen jeg hadde i barnehagen jeg jobber i nå (sluttet for ~4 år siden, ikke lenge etter at jeg begynte) har spurt meg om jeg er interessert i å komme på jobbintervju for en stillingen innen SFO. Endret 10. august 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
psyched Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 YumYum er skittent ekkelt. First price nudler er billig og godt! Okeeeeeey. First Price tør jeg ikke gjette på hva det er laget av, samt hvem som har laget det og hva de får betalt. Er uansett så godt som gratis med alle slags nudler. YumYum er awesome sauce for den norske mannemannen! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 I likhet med de fleste First Price-produkter er de sannsynligvis laget av det og de samme som lager de tilsvarende-men-dyrere produktvariantene man finner i butikken. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg har en First Price håndsåpe på kjøkkenet. Lukter veldig godt. Jeg så noe om First Price produkter på "TV2 hjelper deg" en gang. Husker ikke hva de sa om det, men det var som Zealuu sa over her. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Som sommervikar på Meny har jeg erfart noe ganske morsomt. På starten av sommeren er det Jacobs, high end-produkter, det går mye av. Mot slutten er det First Price. I kjøttdisken er det for det meste mat fra First Price, men ikke én person har kommentert det. Det er litt funny. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Fjerde gang jeg er ute og kjører, i dag utvidet jeg horisonten en hel del, med firefelts motorvei, en bunt tunneler og toppfart på litt over 80. Ut i Sørkedalen og fram og tilbake til Sollihøgda for de som vet hvor det er. Det er rett og slett kjempefett. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 I likhet med de fleste First Price-produkter er de sannsynligvis laget av det og de samme som lager de tilsvarende-men-dyrere produktvariantene man finner i butikken. Denne debatten minner meg litt om det Biltema sa i våres. De må sette opp prisene på enkelte produkter fordi folk nekter å kjøpte dem når de er så billige. For billige ting er dårlig. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Mye av det First Price selger er som nevnt ofte de samme produktene som de dyrere, men med en annen etikett. Det er ikke alltid det smaker like godt, men med litt prøving og feiling er det mye penger å spare. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Fjerde gang jeg er ute og kjører, i dag utvidet jeg horisonten en hel del, med firefelts motorvei, en bunt tunneler og toppfart på litt over 80. Ut i Sørkedalen og fram og tilbake til Sollihøgda for de som vet hvor det er. Det er rett og slett kjempefett. Meget bra gjort Mokko! Bra at du starter tidlig med kjøringen. Jo tidligere du begynner jo mer erfaring får du. Har du tatt Trafikalt grunnkurs eller bare kjører du uten bevis? Så vidt jeg vet kan du ta teoriprøven allerede når du er 17,5 år, så med den ute av veien, er det bare å vente til den dagen du blir 18 og kjøre opp. Jeg er 21 og har enda ikke lappen. Jeg burde ha begynt når jeg var 16, så hadde jeg kanskje ikke vært så frika ut når det gjelder å kjøre bil nå. *gråte* Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Har trafikalt grunnkurs. Er 16 år og 19 dager i dag, og skal muligens kjøre (deler av eller hele veien) til hytta (2,5 timer ca) på torsdag. EDIT: Jeg har kjørt tre av fire dager der jeg har hatt muligheten (pga. ferie). Det er virkelig kjempemoro. Endret 10. august 2010 av Mokko Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Det er bra. Moro til tusen. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg elsker også å kjøre bil. Jeg bare hater å ha passasjerer Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Fjerde gang jeg er ute og kjører, i dag utvidet jeg horisonten en hel del, med firefelts motorvei, en bunt tunneler og toppfart på litt over 80. Ut i Sørkedalen og fram og tilbake til Sollihøgda for de som vet hvor det er. Det er rett og slett kjempefett. Ha det gøy mens du kan. Det varer ikke lenge Lenke til kommentar
Erik Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Fjerde gang jeg er ute og kjører, i dag utvidet jeg horisonten en hel del, med firefelts motorvei, en bunt tunneler og toppfart på litt over 80. Ut i Sørkedalen og fram og tilbake til Sollihøgda for de som vet hvor det er. Det er rett og slett kjempefett. Ha det gøy mens du kan. Det varer ikke lenge Ikke si det, jeg er 18 om tre månder og jeg synes det fortsatt er dritgøy å kjøre Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hm. Det er jo forskjell på folk, men selv var jeg møkk lei kjøring en måned eller to inne i øvingskjøringen. Har møtt få voksne som mener vanlig bilkjøring på vei er noe særlig heller. Mer morsomt med motorsykkel, om du spør meg. Men som sagt, det er forskjell på folk! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Tilogmed bestemor på 70 år synes det er morosomt å kjøre bil, såeh... Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Det kommer en tid når man blir så gammel at å gå i trapper gir deg et kick. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Jeg er gammel allerede da. Jeg hadde glemt at jeg hadde laget en kopp med te. Den står rett ved siden av meg på pulten, men jeg hadde glemt den og når jeg plutselig så at den stod der og jeg bare: "Åh! Te!". XD Lenke til kommentar
Erik Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Det kommer en tid når man blir så gammel at å gå i trapper gir deg et kick. http://trommelyd.no/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå