Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen MGS-horer her?

 

Har rundet 4'ern, har 2 og 3 til PS2, men har aldri spilt de.

Skal sette meg ned til høsten og gå igjennom noen PS2 klassikere, MGS 1-2 bl.a.

Vurderer å kjøpe 1'ern på PSN, og spille samtidig.

 

Noen synspunkt?

 

Sett i gang.

 

Og jeg har blitt headhuntet til jobbintervju på Facebook. Det vil si, den første sjefen jeg hadde i barnehagen jeg jobber i nå (sluttet for ~4 år siden, ikke lenge etter at jeg begynte) har spurt meg om jeg er interessert i å komme på jobbintervju for en stillingen innen SFO.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

YumYum er skittent ekkelt. First price nudler er billig og godt!

Okeeeeeey. First Price tør jeg ikke gjette på hva det er laget av, samt hvem som har laget det og hva de får betalt. Er uansett så godt som gratis med alle slags nudler. YumYum er awesome sauce for den norske mannemannen!

Lenke til kommentar

I likhet med de fleste First Price-produkter er de sannsynligvis laget av det og de samme som lager de tilsvarende-men-dyrere produktvariantene man finner i butikken.

 

Denne debatten minner meg litt om det Biltema sa i våres. De må sette opp prisene på enkelte produkter fordi folk nekter å kjøpte dem når de er så billige. For billige ting er dårlig.

Lenke til kommentar

Fjerde gang jeg er ute og kjører, i dag utvidet jeg horisonten en hel del, med firefelts motorvei, en bunt tunneler og toppfart på litt over 80. Ut i Sørkedalen og fram og tilbake til Sollihøgda for de som vet hvor det er. Det er rett og slett kjempefett.

Meget bra gjort Mokko! Bra at du starter tidlig med kjøringen. Jo tidligere du begynner jo mer erfaring får du. Har du tatt Trafikalt grunnkurs eller bare kjører du uten bevis? Så vidt jeg vet kan du ta teoriprøven allerede når du er 17,5 år, så med den ute av veien, er det bare å vente til den dagen du blir 18 og kjøre opp.

 

Jeg er 21 og har enda ikke lappen. Jeg burde ha begynt når jeg var 16, så hadde jeg kanskje ikke vært så frika ut når det gjelder å kjøre bil nå.

 

*gråte*

Lenke til kommentar

Har trafikalt grunnkurs. Er 16 år og 19 dager i dag, og skal muligens kjøre (deler av eller hele veien) til hytta (2,5 timer ca) på torsdag.

 

EDIT: Jeg har kjørt tre av fire dager der jeg har hatt muligheten (pga. ferie). Det er virkelig kjempemoro.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Fjerde gang jeg er ute og kjører, i dag utvidet jeg horisonten en hel del, med firefelts motorvei, en bunt tunneler og toppfart på litt over 80. Ut i Sørkedalen og fram og tilbake til Sollihøgda for de som vet hvor det er. Det er rett og slett kjempefett.

 

Ha det gøy mens du kan. Det varer ikke lenge :p

Ikke si det, jeg er 18 om tre månder og jeg synes det fortsatt er dritgøy å kjøre :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...