Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så, det kan bare være én?

 

Ja, har ikkje tenkt til å betale for to, og sjølvom LotRO blir gratis ganske snart kan eg ikkje eigentleg spele det, da. Eg er typen som må drive med raids, questing og kanskje litt PvP, og ikkje berre rp.

 

Begynn med WoW. :)

 

Speler allereie WoW, spørsmålet er om eg skal fortsette. Har uansett nokre dagar før eg må fornye abonnementet mitt.

Lenke til kommentar

Ja, har ikkje tenkt til å betale for to, og sjølvom LotRO blir gratis ganske snart kan eg ikkje eigentleg spele det, da. Eg er typen som må drive med raids, questing og kanskje litt PvP

 

Alt dette er jo bedre i WoW, så da burde saken være rimelig enkel å avklare. 8D

 

Jeg vurderer å prøve Spore en gang til, for å se om jeg fremdeles synes det suger balle. Kanskje jeg klarer å sette pris på fry som et spill på de premissene Maxis til slutt bestemte seg for, i stedet for spillet Spore kunne og burde ha vært (og var, sånn fram til 2006 eller noe da de bestemte seg for å gjøre det til en samling flash-spill i stedet).

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Som Zealuu sier er nok de fleste aspektene rundt selve gameplayet bedre i WoW, så om det er først og fremst det du er ute etter, ville jeg gått for dét. Og såvidt jeg vet har du drevet med LotrO i ganske lang tid, så det kunne jo være greit å ta seg en pause fra det, spille WoW i noen måneder, og se om du ikke lengter for mye tilbake etter det? Jeg har jo ikke fått spilt så mye i det siste, men det er iallefall dette jeg har tenkt til å gjøre så snart jeg får PCen min tilbake, bortsett fra at jeg kommer til å spille mindre WoW, og mer LotrO, ikke omvendt. Men jeg skal nok få plass til begge to, skal du se :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...