Cloudemyx Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg husker ikke hvem det var som sa at han ikke kunne se den, men jeg kunne ikke se den i stad på den gamle laptopen min, der har jeg IE, så jeg vet ikke. Trøtt egentlig. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Har åte pizza og chips og sett Iron Man med lillesøstra mi, som no ligg og sover (eller, ho skal liggje og sove...). Er no latterleg mett, og sitt og lagar ei "pros & cons" liste for LotRO og WoW. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Så, det kan bare være én? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Begynn med WoW. Endret 7. august 2010 av Vaine Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Det er sykt hvor tøffe toåringer blir av å ha trehjulssykler. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Så, det kan bare være én? Ja, har ikkje tenkt til å betale for to, og sjølvom LotRO blir gratis ganske snart kan eg ikkje eigentleg spele det, da. Eg er typen som må drive med raids, questing og kanskje litt PvP, og ikkje berre rp. Begynn med WoW. Speler allereie WoW, spørsmålet er om eg skal fortsette. Har uansett nokre dagar før eg må fornye abonnementet mitt. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Ja, har ikkje tenkt til å betale for to, og sjølvom LotRO blir gratis ganske snart kan eg ikkje eigentleg spele det, da. Eg er typen som må drive med raids, questing og kanskje litt PvP Alt dette er jo bedre i WoW, så da burde saken være rimelig enkel å avklare. 8D Jeg vurderer å prøve Spore en gang til, for å se om jeg fremdeles synes det suger balle. Kanskje jeg klarer å sette pris på fry som et spill på de premissene Maxis til slutt bestemte seg for, i stedet for spillet Spore kunne og burde ha vært (og var, sånn fram til 2006 eller noe da de bestemte seg for å gjøre det til en samling flash-spill i stedet). Endret 7. august 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Som Zealuu sier er nok de fleste aspektene rundt selve gameplayet bedre i WoW, så om det er først og fremst det du er ute etter, ville jeg gått for dét. Og såvidt jeg vet har du drevet med LotrO i ganske lang tid, så det kunne jo være greit å ta seg en pause fra det, spille WoW i noen måneder, og se om du ikke lengter for mye tilbake etter det? Jeg har jo ikke fått spilt så mye i det siste, men det er iallefall dette jeg har tenkt til å gjøre så snart jeg får PCen min tilbake, bortsett fra at jeg kommer til å spille mindre WoW, og mer LotrO, ikke omvendt. Men jeg skal nok få plass til begge to, skal du se Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Gå over til Team Fortress 2 hver eneste en av dere. Der har dere også random loot, verdens ledende hattesimulator og ett av de mest balanserte spillene per i dag. Og det er helt gratis. Ja, også god morgen da. Endret 8. august 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Er Team Fortress 2 gratis? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Ingen månedavgift iallefall. God Morgen! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Ja, gratis i måneden. Tilgi min lille glipp der. Jeg ahr forresten nettopp craftet min første hatt. En Triboniophorus Tyrannus. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Nei, så skal jeg fanken sødermeg se på Ringenes Herre. Har ikke sett de i HD enda, noe man selvfølgelig må gjøre noe med. Dessuten setter Dragon Age meg i skikkelig LOTR modus og vica versa. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Min plan for kvelden var faktisk å se Ringenes Herre :rolleyes: Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Eg skal lese Ringenes Herre Endret 8. august 2010 av Flosshatt Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 *jeg skal gi blanke faen i Ringenes Herre! Nå er det endelig sol, og jeg er så forkjøla at jeg ikke orker sitte ute. Facepalm.mpg4. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg leser Ringenes Herre Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Jeg har lest Ringenes Herre. Nuh! svinefilé og ris til middag. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 Nå pwna Arwen Nazgulene ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå