Cloudemyx Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Dere er helt på bærtur... Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Er vel i tilfelle en ei moderator. En Ei som har et navn som gjerne kan forbindes med (elektronisk) død. 10hi^^, Lenke til kommentar
psyched Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) "(Flere enn meg som hater å få dejavu? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.)" har nå fått en +1 Viktig innlegg. Svært viktig innlegg. Når man snakker om viktige innlegg. Noen som husker dette? Endret 6. august 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Åååå ja. Fant igjen det bildet Roflkopter-mappa mi for noen dager siden ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Er vel i tilfelle en ei moderator. En Ei som har et navn som gjerne kan forbindes med (elektronisk) død. 10hi^^, Hei hei hei, ingen billige triks nå. Jeg kan ikke noe for det, men jeg begynte å le. Endret 6. august 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Når man snakker om viktige innlegg. Noen som husker dette? ... Joda. Et av mine stoltere öyeblikk. Siden vi er inne på episke poster: http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=58&view=findpost&p=61899 (les nedover) Endret 6. august 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg har nå et skjold med 2477628910 og 5 i delay i Borderlands Lenke til kommentar
Essem Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) "(Flere enn meg som hater å få dejavu? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.)" har nå fått en +1 Viktig innlegg. Svært viktig innlegg. Gå og ta oppvasken din du. Jeg hoppet litt tilbake i StarCraft 2 og jaggu fant jeg ikke et hemmelig oppdrag ^_^ Ha! Legg meg til som venn på Starcraft 2 da vel. sigurd.melsom AT hotmail.com Endret 7. august 2010 av drugiS Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg har nå et skjold med 2477628910 og 5 i delay i Borderlands Say what? Fått det av Crawmerax? @drugis: Den er god! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Wheey! En uke fri nå ^^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) Jeg har nå et skjold med 2477628910 og 5 i delay i Borderlands Say what? Fått det av Crawmerax? @drugis: Den er god! Litt tidligere på kvelden kom det inn enn fyr på level 70 og droppet noe helt sinnsykt mange våpen, skjold og class-mods. Han hadde bare dritt, men det kom flere som han innom iløpet av kvelden. Han ene hadde masse (tusenvis) av skjold med 24878990 power (immortality ftw). Filmet litt av han første som dukket opp: Endret 7. august 2010 av Lakus Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Sprøtt. Har googlet litt, og ved å trikse og mikse litt kan du faktisk lage egne våpen, så det er vel et slikt skjold du har fått tak i. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jepps. Håper bare det ikke blir fikset før jeg er igjennom The Secret Armory. Uansett hvor usselt det nå kanskje er så er det utrolig behagelig å kunne banke alt og alle. *håper det kommer en fyr med awesome-sauce våpen en dag* Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) På sidene jeg fant var de første postene publisert i -09, så det kommer sikkert ingen fix riktig enda. Om noen gang. Fantastisk Vaine! Og velkommen tilbake Endret 7. august 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Stripene til Kris er mye bedre enn de andres. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Da er jeg hjemme i fedrelandet, og har vært det en stund. Laderen til den bærbare (som jeg vanligvis bruker) er ødelagt, så jeg bruker en gammel stasjoner med XP i mellomtiden. Men ellers er det godt å være hjemme! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Vælkømmin. Jeg har feiret med å fullføre StarCraft 2. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Jeg har vært hjemme og spist kjøttdeig og spagetti. Fikset avataren, noen sa til meg at den ikke syntes og når jeg var hjemme var jeg på den gamle laptopen min (som har IE) og da syntes den ikke der heller. Nå lurer jeg på om alle kan se den? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Småsulten selv, vurderer å ta et par kjappe skiver med peanøttsmør. Jeg har alltid sett avataren din, med Google Chrome. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå