Vistula Uhlan Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Korleis fjerner eg ein tråd frå Mine Innlegg? Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Det står på andre siden av overskriften "Mine Innlegg" med gamer.no skinet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Aw shit. I dag har jeg fått skikkelig Spania-tilbakeslag. Vil tilbake dit for hver eneste krone, øre og cent jeg eier. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Virkelig? Skal hjem i morgen, og gleder meg noe vanvittig. Spania har värt kult nok, men etter tre uker blir man grådig lei. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Selv er jeg grådig lei av å bli syk med jevne intervaller.Og jeg må ærlig innrømme at jeg slettes ikke ser bort i fra at det kan være støvet på rommet mitt det kommer av. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg savner alltid Spania. Hver gang. Samme hvor lenge jeg var der og hvor lei jeg var på slutten av ferien. Støvsuger, much? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Det er ikke så mye støv på gulvet, det er på pulten og i skapet jeg ikke gidder ta meg bryet med å tømme for drit og i lufta ellers. 2 spillkonsoller, TV, PC, dataskjerm og et lass med ymse klær gjør sitt for å unngå et støvfritt innemiljø. Særlig når rommet ikke er videre stort. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Endelig ferdig med sommerjobben! Har vært deilig å ha noe å gjøre i hele sommer, men skal bli enda deiligere med en uke ferie! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) "(Flere enn meg som hater å få dejavu? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.)" har nå fått en +1 Viktig innlegg. Svært viktig innlegg. Endret 6. august 2010 av drugiS Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Noen som tar på seg ansvaret å linke til det? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 http://www.innlegg.no/index.php?showtopic=58&view=findpost&p=138901 Lenke til kommentar
Erik Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Skulle inn fra verandaen og kom ved et uhell til å klare den fantastiske gode prestasjonen å smelle tåen så hardt inn i støtte stolpen (ja, det var bare en) så hardt at jeg begynte å blø :-/ Endret 6. august 2010 av Erik Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jeg klarte å smelle tærne inn i den ene stolpen til senga for noen uker siden. Det gjorde så jævlig vondt at jeg klarte ikke å gi fra meg et smertehyl en gang, selvom jeg hadde mest lyst til å grine. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Det skjer med meg over alt Cloudemyx Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 (endret) Jeg skal gjøre det bedre med denne: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 6. august 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Det finnes bare en Gud (nei ikke han der oppe...Jeg snakker om han her nede på jorda) og han heter ikke Morgan Freeman... ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 "(Flere enn meg som hater å få dejavu? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.)" har nå fått en +1 Viktig innlegg. Svært viktig innlegg. Gå og ta oppvasken din du. Jeg hoppet litt tilbake i StarCraft 2 og jaggu fant jeg ikke et hemmelig oppdrag ^_^ Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Det finnes bare en Gud (nei ikke han der oppe...Jeg snakker om han her nede på jorda) og han heter ikke Morgan Freeman... ^_^ nubbiz? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Er vel i tilfelle en moderator. En som har et navn som gjerne kan forbindes med (elektronisk) død. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå