Vistula Uhlan Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Flytt til vestlandet. Du blir raskt lei av det-.- Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Det sluttet en halvtime etter at jeg skrev. Likegreit, med tanke på at jeg kjørte skuter til jobb Edit: Eva Mendes' Sex Tape!! Endret 5. august 2010 av Laland Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Laland, FY! Det er dårlig gjort å heve andres forhåpninger på falskt grunnlag. Gi deg selv en advarsel! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Harrharr. You know that feeling you get when someone's hope dies? I feed on that. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg er veldig glad for at det ikke finnes en minus-knapp nå. Og at den ikke ville fungert i annet-delen av forumet. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 +1 knappen derimot. Den fungerer her *hint, hint* Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Neida, tok bare ca 15 min. 4scrape er jo mye lenger. 4scrape er hax! Og jeg scrollet så fort jeg kunne i 1 min, markøren beveget seg ikke... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 +1 knappen derimot. Den fungerer her *hint, hint* Dette har jeg lagt merke til også, men den fungerer kun for noen få så vidt jeg kan skjønne. Jeg har den i hvert fall ikke, men jeg fikk +1 tilbakemelding på den Heavybieber-videoen jeg postet for noen dager siden. Sjekk profilen min og positive tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Ga deg en +1 herifra nuh. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Haha. LAN-Crew som har fått en liten glipp kanskje? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 *forte seg å gi +1 til alle de geniale innleggene i SO før muligheten blir borte* "(Flere enn meg som hater å få dejavu? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.)" har nå fått en +1 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Fint Kom over 30 Rock på NRK i sta, har nå bestilt 3 sesonger fra Platekompaniet. Det var rett og slett knakende morsomt ^_^ Og i går begynte det en ny gutt på avdelingen, og i dag var det mor som var med på innkjøringen. I dag har jeg nesten ikke sett på ungene i det hele tatt. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Snakker om LAN crew, skjer med LANet da? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Failer I think... EDIT: Er I LAN-Crew og jeg har ikke 1+ knapp... Endret 5. august 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 (endret) Jeg har mulighet til å gi +1...? Adolf Hitler Campbell. Endret 5. august 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Skjedd noe eksgremt megakult i kongeriket Norge eller omegn de siste to ukene? Sitter på et hotell i Roma og har endelig fått wi-fi tilgang.. Hjem til Norge på søndag. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 http://open.spotify.com/track/6P4WmJdBBGGVU6ECetd1Ej ELSK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå