ShampooMacTavish Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Da er det bestemt, forumtreff hos Lakus 14-15. august. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hva kan man si? Awesome? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Hahaha, den var dritbra. Elsker videoer av den typen der! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) 14. er jeg opptatt med gjensynsfest. Finn en annen dato! Fantastisk video! Den skal legges ut på tryneboka. http://www.youtube.com/watch?v=IvmIzxO0-n4 Endret 2. august 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 WTH, jeg får ikke starte StarCraft 2 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Herregud Pacific Blue er dårlig. Utrolig hva man syns er god tv-underholdning når man er yngre. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Og da er det på tide å si: Gratulerer med dagen AltF4! Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) What? GRATULERER SÅ MYE MED DAGEN ALTF4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stor patch til mega jump i dag! Spille ble MYE bedre, vil si det ble bedre en doodle jump nå... Til dere med X-Fire: Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Xfire was bought by new owners today. Most of the team that has built Xfire over the last six years is leaving. We enjoyed working for you for the last 127 releases and wish we could stay to create the next 127. Good bye, good luck, and game on. --- The Xfire Team Also, nye IT-crowd episoder EDIT: Bursdagsgave AltF4! Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): Endret 3. august 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Gratulerer med dagen, AlfF4! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Herregud Pacific Blue er dårlig. Utrolig hva man syns er god tv-underholdning når man er yngre. XD enig, men jeg vet om flere som synes det er like kult i disse dager som det var i gamle dager. Gratulerer med dagen AltF4! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Gratulerer med dagen min navnbror! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 (endret) Takk for hilsninger (og gaver!) folkens! Veldig hyggelig Skikkelig skjeggtrimmer, spesialversjon av Juads Priest - Painkiller, 3 sesonger med Futurama, Kast grisene og Braid (fra Shampoo ^_^) er jaggu meg fine gaver Endret 3. august 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Joy Division Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 er det noen her som har sånn 24 timers med gold kode til xbox, eller? jeg og noen venner har sånn "lan" ting, men så har en kar ikke noe live, så vi trenge bare 24 timer Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Får vel gratulere deg her også, Erik. Denne er til deg: Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Gratulerer med dagen AltF4 Yes yes. Tid for å legge seg nå. Har arbeidet med veden i hele dag.. Drepende kjedelig <_< Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Tusen takk! Har alltid ønsket meg et sånt ^_^ Takk for det Craxdm Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Flotte gaver, gratulerer igjen med dagen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Tusen takk! Nå må jeg nok finne senga. Beste bursdagen på mange år, dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå