Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mindfuck og awesomeness blir til Mindsomeness, noe som ikke engang kan begynne å forklare Inception.

Freaking fabuoulsy fucking fantasticly frantically awesome!

Vet det er en AWESOME film derfor skal jeg se den på kino. Men det tar jo 1000 år før den kommer hit så jeg får den jo sikkert spoilet :(

Lenke til kommentar

I dag blir det løfbiff med pommes frites og bearné-saus mens jeg ser på True Blood. I morgen blir det meksikansk gryterett. Jeg må si at jeg liker å være alene hjemme. Spørsmålet er bare hvor lenge jeg hadde klart å holde styr på økonomien om jeg hadde bodd for meg selv.

Lenke til kommentar

Jeg syns faktisk ikke Inception var så himla rå. Ok, den er rå og snedig og greier, men det var da virkelig "sterile" drømmer?

Og, for dere som har sett filmen:

Mal sov vel egentlig i utgangspunktet, i det filmen starter er vi alt i en drøm? Sett bort i fra at vi jo er i en drøm hvor han skal finne Saito, men dere skjønner hva jeg mener. Mal drømmer at han får oppdraget med å gi noen en idè.For eksempel så forandrer aldri barna alder gjennom filmen, og heller ikke klær. Miles ber Mal våkne opp,

Nettopp fordi Inception spiller på at det er vi som tittere som blir gitt ideen, eller som det så fint het i det sinnsykt lange blogginnlegget jeg kom over i går som satte meg på ideen (det jeg har skrevet her er bare det jeg husker derfra): We the viewers are given the inception. Hah, her fant jeg jammen meg igjen innlegget: http://www.chud.com/articles/articles/24477/1/NEVER-WAKE-UP-THE-MEANING-AND-SECRET-OF-INCEPTION/Page1.html

Og Lakus, et forumtreff vil etterlate store mengder med panteflasker. Just putting it out there.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...