AltF4 Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Gratulerer med dagen Eplefe! Noen som kan være så vennlige å fortelle meg hvordan jeg grisebanker sistebossen i DeathSpank? Jeg hater fiender med returnerende helse. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 (endret) Prøv å bruke Prongenator 3000's justice attack på ham. Tror det skal stoppe regenen. (som du sikkert skjønner så leste jeg bare på nettet. Har ikke peiling selv ) Endret 31. juli 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Gratulerer med dagen Eplefe. For de av oss som så Six Feet Under da det var forholdsvis nytt og så Dexter da det begynte å aire, blir det motsatt. Pasifisthomsen David som ROUGH AND STUFF seriemorder 8D På den annen side, det er jo verdt noen laurbær i kransen til Michael C. Hall at han kler begge rollene like godt, selv om det var litt uvant i starten. Nå er han primært Dexter for min del også. Kan tenke meg at det var litt rart å se på ja. Blir litt småredd når han hever stemmen i Six Feet Under, da jeg forventer et raseriutbrudd som ender i drap. Jeg tar virkelig av meg hatten for M.C. Hall. Satans dyktig skuespiller. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Yes yes. Så Inception nettopp. Awesome film! Natta ^^ Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hjemme fra bryllup med fri bar Gratis øl og så mye hjemmebrent man kan drikke, og selvfølgelig Sodd når klokken slo midnatt. Awesomeness Nå er det sengetid. God natt. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 En kanonbra hodeverk når du våkner da God morgen Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Laster ned Alien Swarm. Der er GRATIS på steam. Last ned så kan vi spille sammen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Shitfacefucker. Jeg som skulle stå opp tidlig i dag. Jaja, hva skal jeg gjøre nå da? Ikke har vi brød, ikke har vi frokostblanding og ikke har vi noe særlig annet til mat. Jeg får vel gå opp en tur og rasle litt i skuffene. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Pizza fra dagen før til frokost B) Endret 1. august 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Da var eg heime frå fetteren min sitt bryllupp Ingen alkohol i dette, da. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Bryllup uten alkohol? This is madness! Endret 1. august 2010 av Lakus Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Overraskende god form i dag. En liten hodepine når jeg våkna i halv tolv-tiden, men en ibux og noen episoder med The Office US så til at det ikke varte lenge. Nå sitter jeg her med en re-aktivert Eve Online-konto, og chiller maks. Alt i alt en fin søndag. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 (endret) Ahhhhh, endelig fredelig og stille. Har vært rund 20 (halvparten unger) personer her de siste dagene, men nå er jeg alene og kan nyte stillheten. Da var eg heime frå fetteren min sitt bryllupp Ingen alkohol i dette, da. Bra! Alkohol trenger man ikke. Endret 1. august 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hørtes digg ut RoR! Nei, det høres ikke. Det er det som er poenget. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hmpf, hadde gode planer om å døgne i natt da jeg ble værende oppe lenger enn jeg hadde forestilt meg, men da klokka ble 8 klarte jeg ikke holde øynene åpne lengre. God morgen folkens. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 DMorgen, morgen Vaine. Læggdæ! Tihihi. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå