Craxmerax Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Og min mor spiller StarCraft 2-soundtracket på fulle mugger nede. Bare jeg som finner dette uovertruffent awesome? Nope. Awesome!! Jobb i morra. God natt Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det er faktisk litt awesome. Hun er glad i mange typer musikk (lagt beslag på de fleste Marilyn Manson-platene mine og ble i sommer fan av Audrey Horne, mens Beyonce og Robin snurrer og går jevnt), og jeg syns selv at musikken i StarCraft 2 er rimelig stilig. At hun skulle plukke den opp er mer overraskende. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Min mamma hører bare på danseband... Lame... <_< Lenke til kommentar
psyched Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Passordet til gmail kontoen har sluttet og funke... Har ikke recovery mailadressen eller recovery passordet... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Lykke til med røykeslutt Lakus! Og gud bedre, jeg vil ha en slik (bare ikke gi fra meg de 300$ den koster) Endret 30. juli 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 ^ Nice. Skal fortsette å se Six Feet Under. Startet på det i dag, og jeg må si det er litt rart å se Dexter kline med en mann. Men det er vel en vanesak. Ellers er det trønder-bryllup i morgen for en kompis. 75 liter hjemmebrent har blitt brygget for anledningen, så dette blir stas. Jeg ser for meg en heidundrende hodepine søndag morgen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Og mange bortkommet lisseslips og nedspydde mokasiner ingen vil vedkjenne seg? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) "Sov i ro du, vesle trønder..." http://open.spotify.com/track/0cHttfboXz2ifZw7oWGr7Y Endret 30. juli 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hahaha til dere begge to. Lørdagen kommer til å bli texas, det er helt sikkert. Jeg kommer sikkert hjem i noen andres mokasiner, med lisseslipset på vranga. Oppskriften på en suksessfull aften. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Skal fortsette å se Six Feet Under. Startet på det i dag, og jeg må si det er litt rart å se Dexter kline med en mann. Men det er vel en vanesak. For de av oss som så Six Feet Under da det var forholdsvis nytt og så Dexter da det begynte å aire, blir det motsatt. Pasifisthomsen David som ROUGH AND STUFF seriemorder 8D På den annen side, det er jo verdt noen laurbær i kransen til Michael C. Hall at han kler begge rollene like godt, selv om det var litt uvant i starten. Nå er han primært Dexter for min del også. Endret 30. juli 2010 av Zealuu Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Six feet under, en serie med en faktisk knallgod avslutning Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Rent bort i fra skjeggtrimmer, Futurama på DVD og Johnossi-plata, hva bør jeg egentlig ønske meg til bursdag? Lei av å ønske meg penger. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 I dag var jeg på butikken og ble spurt om legitimasjon for å kjøpe Pure Rush energidrink... :rolleyes: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg fikk faen meg Batman-lommelerke av Mrbjoern. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Håper du har den hengende i beltet til enhver tid. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Congratulations and celebrations... Og der lar jeg den fade ut tror jeg. ^_^ Gratulerer med dagen Eplefe! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 31. juli 2010 Del Skrevet 31. juli 2010 Gratulerer med dagen Eplefe. Yes yes. God morgen. Sitter på jobb og kjeder meg. Bør vel kanskje finne på noe å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå