Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er faktisk litt awesome. Hun er glad i mange typer musikk (lagt beslag på de fleste Marilyn Manson-platene mine og ble i sommer fan av Audrey Horne, mens Beyonce og Robin snurrer og går jevnt), og jeg syns selv at musikken i StarCraft 2 er rimelig stilig. At hun skulle plukke den opp er mer overraskende.

Lenke til kommentar

^ Nice.

Skal fortsette å se Six Feet Under. Startet på det i dag, og jeg må si det er litt rart å se Dexter kline med en mann. Men det er vel en vanesak. :)

Ellers er det trønder-bryllup i morgen for en kompis. 75 liter hjemmebrent har blitt brygget for anledningen, så dette blir stas. :D Jeg ser for meg en heidundrende hodepine søndag morgen.

Lenke til kommentar

Skal fortsette å se Six Feet Under. Startet på det i dag, og jeg må si det er litt rart å se Dexter kline med en mann. Men det er vel en vanesak. :)

For de av oss som så Six Feet Under da det var forholdsvis nytt og så Dexter da det begynte å aire, blir det motsatt. Pasifisthomsen David som ROUGH AND STUFF seriemorder 8D

På den annen side, det er jo verdt noen laurbær i kransen til Michael C. Hall at han kler begge rollene like godt, selv om det var litt uvant i starten. Nå er han primært Dexter for min del også.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...