Laland Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Gratulerer med dagen, Rider! Sånn. På vei hjem fra hovedstaden med ett stykk iPhone 4 i lomma. Veldig morsom kø jeg sto i i går; merker ikke noe til at jeg sto rett opp og ned i seks timer i går i dag. Nå skal jeg hjem og gjenopprette den til 3GSen slik den var når jeg solgte den! Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Gratulerer med dagen Rider! Eg drar no til fetteren min sitt bryllup Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Awww. Så mange gratulasjoner. *føler seg verdsatt* Tusen takk for alle gratulasjoner, både her og på profilen min. Endret 30. juli 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Sier gratulerer her og. Håper du får en fin dag ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Shieeeaatah. Første natta hjemme etter utlandet var amazingly awesome. Eneste problemet mitt nå er at rommet er så lite at lufta nesten er upustbar her inne. Satser på at det ikke er helsefarlig, for jeg skal hente den nye pianolakkerte Xboxen min i dag :heartheartlove: Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Gratulerer med dagen, Rider! Håper du får en fin dag Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Shieeeaatah. Første natta hjemme etter utlandet var amazingly awesome. Eneste problemet mitt nå er at rommet er så lite at lufta nesten er upustbar her inne. Satser på at det ikke er helsefarlig, for jeg skal hente den nye pianolakkerte Xboxen min i dag :heartheartlove: Hva med å lufte? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Tusen takk for det Shampoo og Craxdm. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hva med å lufte? Jeg lufter som en gal mann, gjerne med vinduet på vidt gap. Problemet er at jeg må ha persienner foran vinduet og de stopper mer eller mindre all luftflyten. Shites. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Synd. Deilig med en verandadør og to store vinduer. Får frisk luft hele tiden jeg ^^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Gratulerer med dagen Ridder! Og jeg elsker nå denne låta: Johnossi – What's the Point. Og min mor spiller StarCraft 2-soundtracket på fulle mugger nede. Shieeeaatah. Første natta hjemme etter utlandet var amazingly awesome. Eneste problemet mitt nå er at rommet er så lite at lufta nesten er upustbar her inne. Satser på at det ikke er helsefarlig, for jeg skal hente den nye pianolakkerte Xboxen min i dag :heartheartlove: Høres pent ut, har dette noe med det faktum at du har vært pålogget ved et par anledninger på Xbox LIVE å gjøre? Og en liten gladsak på tampen: Telenor har prøvd å ringt meg de siste dagene uten at jeg har fått tatt den, men snakket med en kar i dag som åpnet samtalen med å takke for at jeg har vært abonnement så lenge og lurte på om jeg ikke ønsket meg ny telefon. Jo sa jeg, jeg hadde jo sett på denne iPhone 4 og luftet så ideen om at dette kanskje ikke var noen stor overraskelse, og det var det heller ikke. Så han ringer meg på mandag og jeg satser på å få snakket meg til en noe billigere iPhone 4. OG DU RISTER BRØD SIKKERT 20 GANGER OM DAGEN! Endret 30. juli 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Jeg sa til lillebror at han kunne bruke Xboxen mens jeg var borte så det har sikkert vært han du har sett. Så det lå et par meldinger i innboksen min på Live når jeg logget på fra folk som lurte på om jeg ikke var i Spania likevel. Spania = Ristet brød med skinke og ost sitt hjemland. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Gratulerer med dagen RoR Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Røykeslutt starter nuh. X ( <- krysser fingre) Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 X <- Krysser også fingrene for Lakus røykeslutt Og takk for gratulasjonene AltF4 og Mammakamel. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Bra Lakus! Stå på! Dette klarer du! Tenk på alle pengene du sparer. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 @RoR Gratulerer! @Lakus Go for it! Og da var jeg tilbake fra ferie! Slipper og lete etter wifi hotspots! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Og min mor spiller StarCraft 2-soundtracket på fulle mugger nede. Bare jeg som finner dette uovertruffent awesome? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Det nye bildesøket til Google er også awesome. På tide, men fremdeles awesome. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå