Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gratulerer med dagen, Rider!

Sånn. På vei hjem fra hovedstaden med ett stykk iPhone 4 i lomma. Veldig morsom kø jeg sto i i går; merker ikke noe til at jeg sto rett opp og ned i seks timer i går i dag. Nå skal jeg hjem og gjenopprette den til 3GSen slik den var når jeg solgte den! :D

Lenke til kommentar

Shieeeaatah. Første natta hjemme etter utlandet var amazingly awesome. Eneste problemet mitt nå er at rommet er så lite at lufta nesten er upustbar her inne. Satser på at det ikke er helsefarlig, for jeg skal hente den nye pianolakkerte Xboxen min i dag :heartheartlove:

Lenke til kommentar

Shieeeaatah. Første natta hjemme etter utlandet var amazingly awesome. Eneste problemet mitt nå er at rommet er så lite at lufta nesten er upustbar her inne. Satser på at det ikke er helsefarlig, for jeg skal hente den nye pianolakkerte Xboxen min i dag :heartheartlove:

Hva med å lufte? :p

Lenke til kommentar

Gratulerer med dagen Ridder!

Og jeg elsker nå denne låta: Johnossi – What's the Point.

Og min mor spiller StarCraft 2-soundtracket på fulle mugger nede.

Høres pent ut, har dette noe med det faktum at du har vært pålogget ved et par anledninger på Xbox LIVE å gjøre?

Og en liten gladsak på tampen: Telenor har prøvd å ringt meg de siste dagene uten at jeg har fått tatt den, men snakket med en kar i dag som åpnet samtalen med å takke for at jeg har vært abonnement så lenge og lurte på om jeg ikke ønsket meg ny telefon. Jo sa jeg, jeg hadde jo sett på denne iPhone 4 og luftet så ideen om at dette kanskje ikke var noen stor overraskelse, og det var det heller ikke. Så han ringer meg på mandag og jeg satser på å få snakket meg til en noe billigere iPhone 4.

OG DU RISTER BRØD SIKKERT 20 GANGER OM DAGEN!

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg sa til lillebror at han kunne bruke Xboxen mens jeg var borte så det har sikkert vært han du har sett. Så det lå et par meldinger i innboksen min på Live når jeg logget på fra folk som lurte på om jeg ikke var i Spania likevel.

Spania = Ristet brød med skinke og ost sitt hjemland.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...