Cloudemyx Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Da kan du jo tenke deg hvordan det vil bli etter en stund om du ikke vasker? StarCraft 2 er jaggu meg fett! ^_^ Nettopp! Prøver å holde det sånn noenlunde i orden. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Har vert i Kristiania i København. Litt spesielt å se så openlyse hasjboder som det er der. Vil virkelig anbefale og ta seg en tur dit. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Mmmh, Kristiania. Det er der man henger hvis man først er i Køben. Sett at man ikke har noe i mot folk som griller naken. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Og jeg er fortsatt syk og drikker cola O_o Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Iphone 4 med iConnect kanskje :rolleyes: Lenke til kommentar
Error Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Har vert i Kristiania i København. Litt spesielt å se så openlyse hasjboder som det er der. Vil virkelig anbefale og ta seg en tur dit. Kristiania er ganske spesielt ja. Sitter der med små kopper med ymse dop. Plutselig en helt annen verden. Meen, tror nok ikke jeg har tenkt meg dit igjen. Ellers er jeg i Madrid nå. Vi skulle egentlig ta buss til nord-øst kysten av Spania grytidlig i dag, men jeg har hatt veldig mye problemer med magen i natt. Lå og vred meg og hadde ekstremt vondt i mange timer i strekk (forstoppelse, og så uendelig vondt). Har tatt et par sånne lakserende piller, og de virker i alle fall! Har vært inne på toalettet minst 10 ganger i dag. Kjipt, men det var heldigvis ikke noe værre (blindtarmsinfeksjon f.eks.) Endret 29. juli 2010 av Error Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Sånn! Da var man i kø på Elkjøp Express i Bogstadveien. Seks personer, god stemning, nerdehumor og felles interesser! Og iPhone. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 (endret) Ny ekstremsport? http://en.wikipedia.org/wiki/Bugchasing Beste typen drinker for nerder? http://www.thedrunkenmoogle.com/ Endret 29. juli 2010 av Gormers Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Sånn! Da var man i kø på Elkjøp Express i Bogstadveien. Seks personer, god stemning, nerdehumor og felles interesser! Og iPhone. Hadde jeg visst om det hadde jeg vurdert en tur selv. men jeg tar nok en tur til London i løpet av de neste ukene og kjøper en der i stedet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Derja. Etter fem timer i kø fikk jeg omsider en kølapp. 36 telefoner og jeg er nummer fire! Gle-de-lig. Henter den om en halvtime-tre kvarter. Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 29. juli 2010 Del Skrevet 29. juli 2010 Jeg lar meg selv være så frekk at jeg skamløst promoterer noe nytt jeg har gående! http://www.youtube.com/watch?v=8FoVRIY8T_Y Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Hell no. Da var jeg kommet tilbake fra Spania og det er med blandede følelser. Megadigg med hjem kjære hjem, men lite digg med null sol, strandliv og festmodus. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Gratulerer med dagen Rider of Reason!!! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Tusen takk Cloudemyx! Der var man sannelig blitt et år eldre, merket det ikke en gang. *sjekker seg selv for å se om noe har forandret seg* Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Gratulerer med dagen, RoR! Lenke til kommentar
Einride Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Gratulerar med dagen, Ridder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå