L1234567890 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Nei, det heter "funnet" Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Sitter paa et lite hotell i Ecuador, har nettopp badet og spist den tredje (1 paa ett fly, 1 paa et annet og 1 paa hotellet) og skal naa ut og spise paa restaurant. Win Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Argh... Når jeg spiste middag i stad, bet jeg meg inne i munnen når jeg skulle tygge. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Nei, det heter "funnet" Eeeeeeeeller "funne". Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Nei, funnet Og hei Lolidude! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Nei, det heter "funnet" Eeeeeeeeller "funne". Backstabber har helt rett, bare at det manger palatalisering. Vanskelig å skrive det, men blir vel ca slik: "Fujnne" Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Jeg har finni Sega Megadrive på nettet! http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=46376&productId=287189&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink= Jeg fikk en Sega Mega Drive gratis av sønnen til Yngve Hågensen en gang. Endret 27. juli 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Og du løy når du sa du skulle være på Skype. Noen som vet hva slags prinsipp Platekompaniet følger når det gjelder forhåndsbestillinger? Jeg er dritredd for at min samleversjon skal ha blitt solgt ut før jeg kommer dit i morgen Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 (endret) Og websiden til stedet jeg er på sa ingenting om at "WiFi Internett 24/7" ville gå ned akkurat den dagen jeg kom. Og det heter "da du sa", ikke "når du sa". Endret 27. juli 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Og du løy når du sa du skulle være på Skype. Noen som vet hva slags prinsipp Platekompaniet følger når det gjelder forhåndsbestillinger? Jeg er dritredd for at min samleversjon skal ha blitt solgt ut før jeg kommer dit i morgen Du skulle snakket med meg i stedet. Så kunne vi baksnakket den løgnaktige Shampoo. Tror platekompaniet fjerner spillet fra reservering når det er utsolgt. Har i det miste fått alle de spesialutgavene jeg har bestilt hos dem. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Snart til sentrum for å skaffe gave til Eplefe, politiattest, og Starcraft 2 8D Jeg fant alt sammen 8D Til og med CE av SC2. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Og du løy når du sa du skulle være på Skype. Noen som vet hva slags prinsipp Platekompaniet følger når det gjelder forhåndsbestillinger? Jeg er dritredd for at min samleversjon skal ha blitt solgt ut før jeg kommer dit i morgen Du skulle snakket med meg i stedet. Så kunne vi baksnakket den løgnaktige Shampoo. Tror platekompaniet fjerner spillet fra reservering når det er utsolgt. Har i det miste fått alle de spesialutgavene jeg har bestilt hos dem. Send meg en PM med Skype-nicket ditt! Og Platekompaniet hadde CE til meg ^_^ Jeg sitter ute i sola med en øl i hånda, pizza i ovnen og boka The Art of StarCraft 2 Wings of Liberty i fanget. Livet er seriøst digg! Endret 28. juli 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 (endret) Har lyst og spille Starcraft 2, hvorfor må dere snakke om det her? Får spille litt World In Conflict da. Å jippi, finner ikke CDen <_< Endret 28. juli 2010 av (FG)Jonas Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Skal jeg lage middag eller ta en dusj først? Bacon og omelett til middag i dag tor jeg. Sparer dusjen til slutt. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 God aften. Sitter her med noe som ligner en liten influensa :/ Ikke gøy. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Sitter her med lyden av spinnende DVD-drev og en pågående installasjon av StarCraft 2 komplett med forteller som forteller om hva som skjer i det første spillet med ekspansjonen. Fy pokker, jeg klarer knapt sitte rolig i ren gledesrus. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Damn you, Altiboy. Vil også spille SCII. Jeg sitter her i varmen og surfer nettet og drikker Champ. Dama sitter på bussen hjem, og jeg har huset for meg selv igjen. Litt kos Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Ja, jeg har spist, vasket opp, vasket bordet og vasket komfyren. Nå skal jeg ta en dusj, jeg trenger en real vask selv. Jeg burde ha støvsugd gulvene, men det tror jeg rett og slett ikke at jeg gidder. Det blir støvete igjen med en gang uansett. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 28. juli 2010 Del Skrevet 28. juli 2010 Da kan du jo tenke deg hvordan det vil bli etter en stund om du ikke vasker? StarCraft 2 er jaggu meg fett! ^_^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå