Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Muse var APOKALYPTISK bra! Var med broren min og ein kamerat av meg og holy f****** christ dette var ein fantastisk dag!

No legg eg meg snart, så godt natt!

 

WAT? MUSE har spilt i Bergen, og så har ikke jeg visst om det? Hva skjer med verden! Hadde glatt dratt hjem fra Málaga for å se dem!

 

Kult at du likte det, og at du så dem på deres egen konsert. Det er da de er best, selv om de selvsagt duger på festivaler også.

 

EDIT: Favoritt sang/øyeblikk på konserten?

 

På Knights of Cydonia, på slutten, tok Koengen (meg sjølv inkludert, sjølvsagt ;) ) fullstendig av, alle hoppa og sang med. Uten tvil det beste augeblikket.

 

Og Muse er mykje betre live, som seier sitt siden dei er eit av verdas beste band ellers også.

Lenke til kommentar

Stilig. Gleder meg noe vanvittig til konserten på Wembley i september, har nesten ikke fattet enda at jeg skal dit i det hele tatt, selv om jeg bestilte billetter i fjor.

 

Uansett, jeg vet jeg har postet dette i Muse-tråden før, men denne videoen er en must-see for alle med et snev av interesse for Muse :p Gjengen ble tvunget til å spille playback på et italiensk TV-show, og... ja, les descriptions.

 

Lenke til kommentar

Så Inception i går, rimelig fet og ganske snedig. Krøp også til korset og forhåndsbestilte StarCraft 2 CE når jeg allikevel måtte innom platekompaniet og kjøpe Zombieland på bluray. Endte opp med 9 på bluray i tillegg.

 

Årets siste dag i sommerferien er like nedregnet som omtrent samtlige andre. Jeg gleder meg til å komme på jobb igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...