Gormers Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hørte at the last airbender var dårlig, men såpass altså xD http://www.youtube.com/watch?v=iwccNqklC_k Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Ha.. I går serverte jeg Will Smith og kona... AweSUM!!!! Endret 25. juli 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Muse var APOKALYPTISK bra! Var med broren min og ein kamerat av meg og holy f****** christ dette var ein fantastisk dag! No legg eg meg snart, så godt natt! WAT? MUSE har spilt i Bergen, og så har ikke jeg visst om det? Hva skjer med verden! Hadde glatt dratt hjem fra Málaga for å se dem! Kult at du likte det, og at du så dem på deres egen konsert. Det er da de er best, selv om de selvsagt duger på festivaler også. EDIT: Favoritt sang/øyeblikk på konserten? På Knights of Cydonia, på slutten, tok Koengen (meg sjølv inkludert, sjølvsagt ) fullstendig av, alle hoppa og sang med. Uten tvil det beste augeblikket. Og Muse er mykje betre live, som seier sitt siden dei er eit av verdas beste band ellers også. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Pff, Uprising er en av de bedre live-sangene deres. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Heilt einig, var fantastisk da også. Men Koengen tok meir av på Knights of Cydonia, og eg syns dei gjorde Knights of Cydonia betre enn Uprising på konserten. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 (endret) Når spilte de den? De hadde jo under Black Holes-turneen (og litt i etterkant også) hatt tradisjon for å starte men den, men det har ikke vært sånn uner Resistance-turneen, såvidt meg er bekjent. Og hvem avsluttet de med? Take a Bow? Og; spilte de Exogenesis? Endret 25. juli 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Dei starta med Exogenesis, og avslutta med Time Is Running Out. Plug In Baby og Knights of Cydonia var ekstranummrane. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Stilig. Gleder meg noe vanvittig til konserten på Wembley i september, har nesten ikke fattet enda at jeg skal dit i det hele tatt, selv om jeg bestilte billetter i fjor. Uansett, jeg vet jeg har postet dette i Muse-tråden før, men denne videoen er en must-see for alle med et snev av interesse for Muse Gjengen ble tvunget til å spille playback på et italiensk TV-show, og... ja, les descriptions. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Haha, elsker den videoen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Så Inception i går, rimelig fet og ganske snedig. Krøp også til korset og forhåndsbestilte StarCraft 2 CE når jeg allikevel måtte innom platekompaniet og kjøpe Zombieland på bluray. Endte opp med 9 på bluray i tillegg. Årets siste dag i sommerferien er like nedregnet som omtrent samtlige andre. Jeg gleder meg til å komme på jobb igjen. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Tjenare grabbar och brudar! (beklager, jeg har falt for sniksvenskifiseringen ) Så hvordan står det til her da? 10 dager uten nett er en prøvelse. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Ja, såg også Inception i går og den var heilt suveren. Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Den prøvelsen skal jeg utfor i morgen. Reiser til Spania, yay! Eneste nedturen er at jeg må pakke nå, noe jeg ikke har lyst til overhodet.. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Hehe, ja du får ha lykke til med det Error. Et lyspunkt å glede seg til er at jeg mest sansynlig har lagt ut mer av historien min i mellomtiden. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Jeg gleder meg nesten til å begynne på jobb. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 http://open.spotify.com/track/28FJMlLUu9NHuwlZWFKDn7 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Så det er en bakke med hus og en klippe. Wow, jeg må nesten ta meg en tur ned dit. Satser på at Lalanden hoster et sommertreff 7-9 august Grilling, bading og good times høres egentlig veldig innbydende ut. Veldig innbydende.. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 http://open.spotify.com/track/28FJMlLUu9NHuwlZWFKDn7 Siden jeg er i Spania: me gusta. Men det hadde dere vel regnet med uansett Har forøvrig denne sangen på hjernen for tiden. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Treff, så fremt jeg har noen å reise med til Kragerø, hadde vært fett. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Ja, men jeg kommer ikke hjem før åttende, så ville vært fint om det var mulig etter denne tid Selv om jeg selvsagt ikke har noen intensjoner om å flytte på datoen for et eventuelt treff om alle andre er enige i en spesiell dato. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå