Vistula Uhlan Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Snart på Muse konsert med broren min og ein ven av meg, gler meg noko sinnsjukt. White Lies og Magnet som oppvarmingsband, kunne vore mykje verre enn dei to. Har høyrd på det ein del i dag og i går, og det er slettes ikkje verst. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg vurderer å dra til London for å kjøpte iPhone 4. Snakket med en kamerat om det i sta, og det vil koste ca. 400 kroner for turen (tur-retur samme dag), og telefonen koster nok mindre der enn her. Jeg tviler på at det vil skje, men tanken er veldig morsomt å kose seg med. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 iPhone 4 i bursdagspresang kan jo likes. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Var på Synsam i stad og der hadde de forskjellige prosenter på solbriller. Jeg fant et par dødskule solbriller jeg bestemte meg for å kjøpe. Akk...jeg hadde ikke nok penger på kortet... Har kontanter hjemme så søsteren min skal hente de i morgen når hun skal på butikken. Kjipt at jeg ikke fikk de med en gang.... De var jo bare helt über. Ønsket meg sånne solbriller lenge. Nå koser jeg meg med en kopp te. ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Høres bra ut Cloudemyx! Denne høres også jævlig bra ut! Nas & Damian "Jr. Gong" Marley – As We Enter. Elsker den beaten. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Muse var APOKALYPTISK bra! Var med broren min og ein kamerat av meg og holy f****** christ dette var ein fantastisk dag! No legg eg meg snart, så godt natt! Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 23. juli 2010 Del Skrevet 23. juli 2010 Natta. Selv skal jeg til Italia i to uker fra og med i morgen, selv synes jeg det er litt lenge, men det blir vel digg nok. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 God tur Mokko Yes yes. God morgen. Internettet fungerer endelig igjen. Prøvd i snart to timer nå O_o Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Muse var APOKALYPTISK bra! Var med broren min og ein kamerat av meg og holy f****** christ dette var ein fantastisk dag! No legg eg meg snart, så godt natt! WAT? MUSE har spilt i Bergen, og så har ikke jeg visst om det? Hva skjer med verden! Hadde glatt dratt hjem fra Málaga for å se dem! Kult at du likte det, og at du så dem på deres egen konsert. Det er da de er best, selv om de selvsagt duger på festivaler også. EDIT: Favoritt sang/øyeblikk på konserten? Endret 24. juli 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg visste det ikke selv en gang. Er fullt mulig at jeg hadde tatt meg en tur oppover for å få med meg MUSE. De er jo helt fantastiske live, og jeg skulle ønske at jeg kunne være på konsert enda en gang med dem. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 (endret) Ser ut som at Contador kommer til å vinne Touren med et sekund mindre (eller det samme) enn det han tok da Schleck mistet kjedet..... BTW: Velkommen til Kragerø: Endret 24. juli 2010 av Erik Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Så det er en bakke med hus og en klippe. Wow, jeg må nesten ta meg en tur ned dit. Satser på at Lalanden hoster et sommertreff 7-9 august Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg har tatt en titt på budsjettet jeg har satt opp med sånn ca hva jeg har av faste utgifter og andre utgifter som er nødvendige. Hvis de fortsetter å trekke meg feilaktig i skatt har jeg regnet ut at jeg har nøyaktig 1,- kr til ting jeg har lyst på utenom alt annet jeg trenger av mat og andre ting. Det er jo kjempeflott... 1 penge. Du verden... :rolleyes: Mamma og pappa kom heldigvis hjem i kveld. Lenke til kommentar
Error Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Så be moren din sende dem en klage da. Burde ikke være så vanskelig å få ordna opp i problemene Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Høres bra ut Cloudemyx! Denne høres også jævlig bra ut! Nas & Damian "Jr. Gong" Marley – As We Enter. Elsker den beaten. Damian Marley ftw http://open.spotify.com/track/6YM0J5c7lSZK07kZVUqqsA http://open.spotify.com/track/0BxIHvGxcCdadLn39l56Q8 http://open.spotify.com/track/4lKgYVuY9raz5vfxVThRja http://open.spotify.com/track/36gExYwIx0yEPVIWbwCWcT I går så jeg Will Smith og Jackie Chan irl, i dag så jeg Inception (Dritbra film! Anbefales!) på kino og på mandag drar jeg til Ecuador i 4,5 uker Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 25. juli 2010 Del Skrevet 25. juli 2010 Ha.. I går serverte jeg Will Smith og kona... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå