Error Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Sist jeg sjekket var også det å hinte til noe man skulle si, uten og faktisk si det, også straffbart. Shicca. Punish him! Han har fått en. Regner med han roer seg nå What, enda en! Den tenkte jeg ikke over en gang. Urettferdig Slemme Lakus og Shicca som konspirerer mot en stakkars forumbruker..! Edit: Hvor ser man egentlig advarselene man har fått? Endret 19. juli 2010 av Error Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Slemme Lakus og Shicca som konspirerer mot en stakkars forumbruker..! Edit: Hvor ser man egentlig advarselene man har fått? Du hadde flaks Shicca forbarmet seg over deg! Jeg har ikke moderert noen på over en uke og kjenner blodsmak og stigende puls så fort jeg leser ordet "rapport". Nå er jeg litt usikker i og med at jeg ikke har muligheten til å få advarsler lenger, men mener du har en linje under infoen din under avataren din som heter "Advarsler". Trykk på den Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 We're not saying this body wash will make your man smell into a romantic millionaire jet fighter pilot, but we are insinuating it. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Jeg elsker de reklamene der. De er herlig overdrevet med så mye selvgodhet at det bare blir moro. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Har vist laget svarklipp til twittermeldinger også xD edit: en siste Endret 19. juli 2010 av Gormers Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 (endret) Du tør å ta sjengsen på at diarèen er borte? Jeg har gjort den feilen før. Mja... Var ikke helt borte O_o Men det gikk greit ^^ Men yes yes. God natt Endret 19. juli 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Godt og høre. Men da logger jeg av så sees vi igjen om ti dager Lenke til kommentar
Error Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Har vist laget svarklipp til twittermeldinger også xD http://www.youtube.com/watch?v=tqoc6wTNotI Er sikkert over 100 sånne 30-sekundersklipp. Så en god del av dem her om dagen før jeg ga opp. Morsomt er det i alle fall, og man kan si at de har truffet spikeren på hodet med markedsføringen. Hvis vi hadde hatt Old Spice i Norge hadde jeg løpt rett på butikken og kjøpt! Takk for tipset forresten AltF4 (advarsel-tipset). Du får også ha en super reise Lakus! Jeg drar selv til Spania om en uke! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 30 minutter for sent til jobb idag, og ingen er her for å legge merke til det. Selv om de ikke hadde sagt noe uansett. Jeg elsker sommejobben min. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Mornings. Skal på aquaria og inn til Stockholm sentrum i dag. Må se om jeg finner noen bra spill ^^ Endret 20. juli 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Hoy og hay, etter ni timers biltur er jeg hjemme fra feriestedet på vestlandet, har vært forumfri i tre uker nå. :o I mellomtiden har noen flyttet sidemenyen i gamerskinnet mitt opp på toppen av siden, og det liker jeg ikke. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 30 minutter for sent til jobb idag, og ingen er her for å legge merke til det. Selv om de ikke hadde sagt noe uansett. Jeg elsker sommejobben min. Hva jobber du med sa du? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 (endret) Jeg jobber på kirkegårdene rundt omkring hjembyen min. De andre jeg jobbet med skulle være en annen plass idag, så jeg hadde brakka og hovedkirkegården for meg selv. Litt klipping av gress, og veldig mye Plants vs. Zombies på iphonen. Nå blir det ostepop og Shutter Island. Gleder meg. Adios! Endret 20. juli 2010 av Villanden Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Stockholm var ekstremt skuffnede med butikker. Bare klær og sko. Var en stakkarslig og tom Gamestop, men ingen andre film, musikk eller spill butikker :/ Lenke til kommentar
Error Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Jeg har vært på shopping i dag :o År og dag siden sist. Fikk kjøpt meg en badeshorts, to vanlige shortser, et par boksere, "halv-sokker" (sånne som man kan bruke med shorts uten å se helt tysk turist ut) og et par sko. Skoene var vel det jeg trengte mest. De jeg hadde hadde jeg brukt i nesten to år, og de ble i tillegg dratt ut av kjelleren (dvs, de var brukt før). Når jeg i tillegg har plattfot så var det helt forferdelig. Eneste jeg lette etter som jeg ikke fant var et kult belte, men det får nå være. Yay! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 20. juli 2010 Del Skrevet 20. juli 2010 Det er sundt med litt shopping i ny og ne ja! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Men hardt om jenter er med. God morgen. Sitter og venter på at familien vi reiser sammen med skal få starthjelp til bilen. Hadde vært langt avsted om vi reiste klokka åtte som planlagt o_O Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Om du drar på shoppng med jenter får du større grunn til å virkelig kose deg i platebutikken og spillbutikken. De skal jo tross alt prøve 3 bukser 5 ganger. DeathSpank er faktisk overraskende morsomt. Lenge siden jeg har sett et spill som har truffet humoren såpass på hodet, selv om jeg kanskje føler den er litt gammel i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå