ShampooMacTavish Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Våkner om natta av krampe i leggen/låret altfor ofte etter at jeg har trent. Gjerne løping. Gjør lysten for å trene langt mindre. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Yay! Wifi nett Varmt i Danmark! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Man begynner å savne en hel flokk her etterhvert. Dumme sommeren holder alle utendørs. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Sverigetur er good times. Ble ikke Tusenfryd, men det er likegreit - er sliten som bare fy! Var ikke hjemme før ett i natt, og da sovnet jeg asap. Straks jobb nå. Moro! Lenke til kommentar
Error Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Nå er det endelig blitt klart at vi skal til Spania om 10-12 dager. Jeg (og også resten av familien) er ikke så glad i de mest "turistifiserte" stedene, så vi har nå begynt å lete rundt på blogger, forum og nettsider etter tips fra folk som har dratt et godt stykke vekk fra hovedstedene. Jeg elsker å reise, og denne gangen går vi virkelig inn for å gjøre ferien så unik som mulig og jeg kjenner at jeg gleder meg utrolig mye! Ellers tror jeg det blir litt Battlefield i dag, og så skal jeg se en Studio Ghibli film. Jeg har endelig alle filmene nå (60gb download, med en gjennomsnittsfart på 50kb/s tok litt tid) så tenker jeg begynner på toppen og jobber meg nedover. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Bare jeg som holder meg innendørs når andre er ute. Bortsett fra når jeg er på jobb that is. Anyways.. Må arkivere noen ordre nå. Later O_o Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Da ble det tur til Stockholm på søndag istedetfor vestlandet. Bare fint vær der, og bare regn der Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 IMMORTAL DOG! Best thing since sliced bread. WHAT IS THIS I DONT EVEN etc Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 (endret) OMG DE GÅR SÅ FORTT WARP SPEED GUU Endret 16. juli 2010 av Gormers Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Herp. Dette er ikke spam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå