Rider of Reason Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Takk, takk! Forhåpentligvis blir det mye bading sol og god mat. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 God mat er et must Jeg drar til Loen på Fredag. Skal på isbretur. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Oi, høres spennende ut. Er morsomt å klatre på isbre. Sendte deg forresten en PM nubbiz. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Ja, håper det Blir iallefall en ny opplevelse, noe som alltid er gøy. Flott at du sendte meg PM'en RoR ! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 God morgen, stikker på jobb Jeg reiser på søndag. Skal nesten opp til Molde på den dag :/ Kjedelig å kjøre så lenge.. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 God morgen mister. Fikk bagasjen min nettopp, som ble igjen i Amsterdam igår. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Whuips, da snapser jeg meg opp til postkontoret og henter t-skjortene mine. Jeg jogget opp dit i går, ja, jeg jogget (!), men ble møtt av en lapp hvor det stod at åpningstiden var forkortet med en time takket være sommeren. Nuvel, da blir det en liten spasertur i dag. Jeg merker at jeg egentlig er i eksepsjonelt godt humør i dag. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Bruk Chrome eller Safari for best ytelse, og søk på noe. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Helt kurant ytelse i Firefox også forøvrig. Litt synd at kameraet mitt ikke er vanntett da det regner som aldri før ute. It´s a beautiful thing. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Photoshop med Pixelmator sitt UI hadde vært pent! Hvilke objektiv har du Lakus? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Kitobjektivet bare. Har ikke penger til å kjøpe meg noe skikkelig enda. Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 http://open.spotify.com/track/726NhMOHJrpxpICjAx1keq Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 (endret) Vi (mamma og pappa) har kjøpt en iPod Touch til min lillesøster i bursdagsgave. Siden jeg har en iPhone, har jeg jo også en apple-konto som jeg har kjøpt spill til. Er det lov å bruke en konto på to (eller flere) forskjellige "devices" samtidig? Edit: Hverken iPhone eller iPod er jailbreaked hvis det har noe å si Endret 15. juli 2010 av Error Lenke til kommentar
sexyback Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Da har jeg nettopp bestilt meg nye telefon, HTC Desire! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Fruen bruker min apple-id, så det funker iallefall. Og siden det såpass lett som det er så rekner jeg med det er lovlig. Muligens de har maks antall enheter per id eller noe. Lenke til kommentar
Error Skrevet 15. juli 2010 Del Skrevet 15. juli 2010 Da har jeg nettopp bestilt meg nye telefon, HTC Desire! Kult De sier jo at det er "den store iPhone-killeren". Jeg sier som jeg alltid har sagt at iPhone er for entertainment og at HTC er mer for jobb, men HTC begynner jo også å komme seg ganske godt på entertainment-delen. Faren min vurderer sterkt å kjøpe Desire, men han er litt skeptisk pga dårlig batteritid. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Klarte å få krampe på undersiden av begge lårene i stad, samtidig og greier. Det var jævlig digg :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå