Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sitter no i Kristiandsand og et ein Pizzabakeren-pizza (den med skinke og bacon, viss nokon lurte), drikk ein kald cola og boka "The Desert Spear" av Peter V. Brett, var ein slitsam dag med mykje gåing i dag, så digg å slappe av.

Kjøpte faktisk WoW i dag, og sitter no og funderar på om det var velbrukte pengar eller ikkje...

Så korleis har de det?

Kan ikke klage. Det regner ute, men det åpner for diverse inneaktiviteter. :)

Du må forresten prøve den pizzaen de har som heter Biffen, utrolig god. :love:

Er det en bra bok, den du leser?

Lenke til kommentar

Den snurret og gikk i tre måneder på en venninne sin PC når vi hadde skolelaptoper i 10. klasse. Gode tider.

Nå er solen fantastisk og vinden er behagelig nok til at en kan tææne litt i bakken. Solsengen er festet med gaffateip og murstein. Arbeidet er utført av- og med spader, så vi vet det holder. Good times!

Lenke til kommentar

Sitter no i Kristiandsand og et ein Pizzabakeren-pizza (den med skinke og bacon, viss nokon lurte), drikk ein kald cola og boka "The Desert Spear" av Peter V. Brett, var ein slitsam dag med mykje gåing i dag, så digg å slappe av.

Kjøpte faktisk WoW i dag, og sitter no og funderar på om det var velbrukte pengar eller ikkje...

Så korleis har de det?

Kan ikke klage. Det regner ute, men det åpner for diverse inneaktiviteter. :)

Du må forresten prøve den pizzaen de har som heter Biffen, utrolig god. :love:

Er det en bra bok, den du leser?

Hehe, veldig sant ;)

Ja, den er god.

Vil seie det, har berre så vidt starta men Brett skriv bra, eg liker karakterane og eg liker historien. Anbefalast!

Lenke til kommentar

Jeg har vært på tusenfryd med fadderen min, sønnen hans, lillesøster og to venner av henne. Såpass ja! Jeg var nok ikke like begeistret som de litt yngre, men tusenfryd er jo morsomt en gang i året eller noe sånt :)

Bestemte meg også for å bli med fadderen min og sønnen hans til Danmark (København). Drar i morgen.

Spontanbeslutninger ftw! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...