Craxmerax Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Den går ennå Slår av nå ^^ EDIT: Klarer ikke slå den av. Klarer ikke bestemme meg for om jeg virkelig vil O_o Endret 10. juli 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Sitter no i Kristiandsand og et ein Pizzabakeren-pizza (den med skinke og bacon, viss nokon lurte), drikk ein kald cola og boka "The Desert Spear" av Peter V. Brett, var ein slitsam dag med mykje gåing i dag, så digg å slappe av. Kjøpte faktisk WoW i dag, og sitter no og funderar på om det var velbrukte pengar eller ikkje... Så korleis har de det? Kan ikke klage. Det regner ute, men det åpner for diverse inneaktiviteter. Du må forresten prøve den pizzaen de har som heter Biffen, utrolig god. Er det en bra bok, den du leser? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Slo den av nå, men på et premiss. Måtte lagre den i favoritter ^^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Den snurret og gikk i tre måneder på en venninne sin PC når vi hadde skolelaptoper i 10. klasse. Gode tider. Nå er solen fantastisk og vinden er behagelig nok til at en kan tææne litt i bakken. Solsengen er festet med gaffateip og murstein. Arbeidet er utført av- og med spader, så vi vet det holder. Good times! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Very good times! Hadde fri i dag forresten ^_^ Nå er det snart tid for ukens hjemmelagde pizza Endret 10. juli 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Sitter no i Kristiandsand og et ein Pizzabakeren-pizza (den med skinke og bacon, viss nokon lurte), drikk ein kald cola og boka "The Desert Spear" av Peter V. Brett, var ein slitsam dag med mykje gåing i dag, så digg å slappe av. Kjøpte faktisk WoW i dag, og sitter no og funderar på om det var velbrukte pengar eller ikkje... Så korleis har de det? Kan ikke klage. Det regner ute, men det åpner for diverse inneaktiviteter. Du må forresten prøve den pizzaen de har som heter Biffen, utrolig god. Er det en bra bok, den du leser? Hehe, veldig sant Ja, den er god. Vil seie det, har berre så vidt starta men Brett skriv bra, eg liker karakterane og eg liker historien. Anbefalast! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Leste om den første boka i serien, The Painted Man. Ser spennende ut ^^ Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Vurderte å kjøpe den, men The Desert Spear verka meir interessant, men er det ein serie? Eg har nemleg ikkje funnet noko om det. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Haha herlig Gormers! Jeg tror jeg get my engineer going jeg gitt. Et par øl innabors gjør vidundere, det er jeg helt sikker på. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Vurderte å kjøpe den, men The Desert Spear verka meir interessant, men er det ein serie? Eg har nemleg ikkje funnet noko om det. Mulig det ikke er en sammenhengende historie, men: "The Desert Spear is a fantasy novel written by American writer Peter V. Brett and sequel to The Painted Man" Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg har vært på tusenfryd med fadderen min, sønnen hans, lillesøster og to venner av henne. Såpass ja! Jeg var nok ikke like begeistret som de litt yngre, men tusenfryd er jo morsomt en gang i året eller noe sånt Bestemte meg også for å bli med fadderen min og sønnen hans til Danmark (København). Drar i morgen. Spontanbeslutninger ftw! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Bestemte meg også for å bli med fadderen min og sønnen hans til Danmark (København). Drar i morgen. Spontanbeslutninger ftw! Haha, leste først faderen, så klarte ikke å fatte hvorfor du la til "og sønnen hans" på slutten. Uansett, høres hyggelig ut. Kos deg Error! Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Og der var Call Of Duty Pack kjøpt, selv om jeg aldri skulle kjøpe et CoD spill igjen Hah har fått en Rep på den posten ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 God tur Error! Er ca. ferdig med pakking selv jeg nå. Som vanlig mista jeg kontrollen halvveis nedi bagen, men jeg tror jeg har fått med meg det mest essensielle. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hvor skal du AltF4? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Det har visst ikke jeg heller fått med meg O_o Lenke til kommentar
Erik Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Og den ufortjente seieren gikk selvfølgelig til Tyskland Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Blekkspruten hadde rett igjen, men i morgen tar han feil. Nederland vinner Heiet forresten på Tyskland jeg ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå