Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vernesko er vel ikke de mest behagelige skoene å gå i? Uansett er det uaktuelt med sko siden det er konstant 28C i butikken. Har 5 TVer som står konstant på + glasstak :( Sandaler FTW!

EDIT: Crax, sup med ny avatar? Hvem er det?

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Kondolerer Cloud :( Alltid leit å miste et kjæledyr.

Vet. Særlig en som har fulgt deg gjnnom hele oppveksten omtrent.

Vernesko er vel ikke de mest behagelige skoene å gå i? Uansett er det uaktuelt med sko siden det er konstant 28C i butikken. Har 5 TVer som står konstant på + glasstak :( Sandaler FTW!

EDIT: Crax, sup med ny avatar? Hvem er det?

Jeg har vernesko. De er meget behagelige å gå i synes jeg. Uansett hva slags sko du har blir du sliten i beina etter mange timers arbeidsdag der du bare står eller går hele tiden uten muligheter for å sette deg på en stol i blant. Det fikk jeg erfare etter min lille tid på GameStop. Fikk voksesmertelignende smerter i knærne når jeg kom hjem.

Hva har skjedd med forumet da? :o

Dette? Nytt skin bl.a...

Jeg skal flytte i dag. Har ikke internett i leiligheten enda, så det blir tungt. Avhengig av internett, men nå må jeg klare meg uten en stund. Har et lite håp om at jeg kan snylte på noen som bor i nærheten.

Lenke til kommentar

Alle hunder kommer til himmelen.

pic_1223958616868.jpg

Forresten, den var ikke litt droey siden det er en trist stund, haaper jeg? Beklager, i saa fall.

Kondolerer, forresten, det gaar alltid inn paa meg naar noen i familien mister et kjaeledyr, om det saa er soestras kanin som jeg aldri har hatt noe kjaeledyr. Goldens er fine hunder, gruer meg til bestefars labrador (sannsnynligvis) doer senere i aar. Fin hund.

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Jaaaaaaa, hva skal man gjøre i dag?

Har hatt besøk av fetteren min hele uka og vi har gjort eksepsjonelt lite. Så lite at jeg faktisk føler meg litt skyldig i å ikke finne på noe, og tro meg, det skjer skjeldent. Problemet er bare at de fleste er på ferie og været ikke tillater særlige sommeraktiviteter. Det er tørt og rimelig varmt, men det blåser og er overskyet så strender og parker er utelukket.

Lenke til kommentar

Sitter no i Kristiandsand og et ein Pizzabakeren-pizza (den med skinke og bacon, viss nokon lurte), drikk ein kald cola og boka "The Desert Spear" av Peter V. Brett, var ein slitsam dag med mykje gåing i dag, så digg å slappe av.

Kjøpte faktisk WoW i dag, og sitter no og funderar på om det var velbrukte pengar eller ikkje...

Så korleis har de det?

Lenke til kommentar

Tenkte jeg bare skulle si den snart ha gått i 40 min nå ^_^

EDIT: 50* Pluss litt mer nå.

Hvorfor ikke bare se på videoen jeg postet? :p

Dette er sommeren for utvidelsen av AltF4, har som kjent kjøpt meg solbriller (ikke fått dem enda), og id ag kjøpte jeg meg sandaler - som jeg heller ikke har hatt på sikkert 20 år. Og ei ekstra sånn tøff H&M-skjorte, denne gangen i svart og hvitt.

Nå er det grill og øl før jeg begynner å pakke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...