Craxmerax Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Vernesko B) God morgen! Lenke til kommentar
Error Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Kondolerer Cloud Alltid leit å miste et kjæledyr. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Vernesko er vel ikke de mest behagelige skoene å gå i? Uansett er det uaktuelt med sko siden det er konstant 28C i butikken. Har 5 TVer som står konstant på + glasstak Sandaler FTW! EDIT: Crax, sup med ny avatar? Hvem er det? Endret 10. juli 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Når jeg begynte der jeg jobber, fikk jeg vernesko til 1,2k O_o Var ikke behagelige i starten, men etter å ha brukt dem i et par uker er de flotte http://gameinformer.com/b/news/archive/2010/07/08/7718298August_5F00_Cover_5F00_Revealed.aspx Vet det er awesome Endret 10. juli 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hva har skjedd med forumet da? :o Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Kondolerer Cloud Alltid leit å miste et kjæledyr. Vet. Særlig en som har fulgt deg gjnnom hele oppveksten omtrent. Vernesko er vel ikke de mest behagelige skoene å gå i? Uansett er det uaktuelt med sko siden det er konstant 28C i butikken. Har 5 TVer som står konstant på + glasstak Sandaler FTW! EDIT: Crax, sup med ny avatar? Hvem er det? Jeg har vernesko. De er meget behagelige å gå i synes jeg. Uansett hva slags sko du har blir du sliten i beina etter mange timers arbeidsdag der du bare står eller går hele tiden uten muligheter for å sette deg på en stol i blant. Det fikk jeg erfare etter min lille tid på GameStop. Fikk voksesmertelignende smerter i knærne når jeg kom hjem. Hva har skjedd med forumet da? :o Dette? Nytt skin bl.a... Jeg skal flytte i dag. Har ikke internett i leiligheten enda, så det blir tungt. Avhengig av internett, men nå må jeg klare meg uten en stund. Har et lite håp om at jeg kan snylte på noen som bor i nærheten. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Alle hunder kommer til himmelen. Forresten, den var ikke litt droey siden det er en trist stund, haaper jeg? Beklager, i saa fall. Kondolerer, forresten, det gaar alltid inn paa meg naar noen i familien mister et kjaeledyr, om det saa er soestras kanin som jeg aldri har hatt noe kjaeledyr. Goldens er fine hunder, gruer meg til bestefars labrador (sannsnynligvis) doer senere i aar. Fin hund. Endret 10. juli 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jaaaaaaa, hva skal man gjøre i dag? Har hatt besøk av fetteren min hele uka og vi har gjort eksepsjonelt lite. Så lite at jeg faktisk føler meg litt skyldig i å ikke finne på noe, og tro meg, det skjer skjeldent. Problemet er bare at de fleste er på ferie og været ikke tillater særlige sommeraktiviteter. Det er tørt og rimelig varmt, men det blåser og er overskyet så strender og parker er utelukket. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Vel det finnes jo diverse inneaktiviteter. Siden det blåser kan du vel fly med drage også, eller for å være fancy kan du prøve sånn stå på vannski etter en paraglider (husker ikke hva det kalles ). Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Endelig har jeg helg! Etterpå blir det fest, og i morgen blir det Paracet. Sol og sommer! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Vel det finnes jo diverse inneaktiviteter. Siden det blåser kan du vel fly med drage også, eller for å være fancy kan du prøve sånn stå på vannski etter en paraglider (husker ikke hva det kalles ). Kiting B) Lenke til kommentar
Erik Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): lol Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Awesome Erik. Awesum! EDIT: Har snurret i 10 min nå. Enda ikke lei ^^ Endret 10. juli 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=4om1rQKPijI Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): lol Tenkte jeg bare skulle si den snart ha gått i 40 min nå ^_^ EDIT: 50* Pluss litt mer nå. Endret 10. juli 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Her har den gått siden jeg fant den i 2000-og-leeenge-siden. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Sitter no i Kristiandsand og et ein Pizzabakeren-pizza (den med skinke og bacon, viss nokon lurte), drikk ein kald cola og boka "The Desert Spear" av Peter V. Brett, var ein slitsam dag med mykje gåing i dag, så digg å slappe av. Kjøpte faktisk WoW i dag, og sitter no og funderar på om det var velbrukte pengar eller ikkje... Så korleis har de det? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 3 minutt til nå så gir jeg meg. En time tror jeg holder Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten): lol Tenkte jeg bare skulle si den snart ha gått i 40 min nå ^_^ EDIT: 50* Pluss litt mer nå. Hvorfor ikke bare se på videoen jeg postet? Dette er sommeren for utvidelsen av AltF4, har som kjent kjøpt meg solbriller (ikke fått dem enda), og id ag kjøpte jeg meg sandaler - som jeg heller ikke har hatt på sikkert 20 år. Og ei ekstra sånn tøff H&M-skjorte, denne gangen i svart og hvitt. Nå er det grill og øl før jeg begynner å pakke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå