Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har forelsket meg i TF 2 på nytt :love:

Nå står det kaffe og kald hvit på plakaten. Er så sykt digg temperatur ute! Og det må jeg jo nyte litt jeg også.

Det ble et tørt rundtstykke og en halvliter vann.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Jeg er latterlig sliten. Har jobbet 7-19 i dag. På'n igjen 7 i morgen tidlig. Men som det ble påpekt tidligere; det er en deilig sliten-følelse!

Vondt i føttene, though. Må få meg noen ordentlige sko.

Jobbet bare 9 timer jeg da. Du blir i alle fall rik av så mye jobb :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg har forelsket meg i TF 2 på nytt :love:

Er det ikke sånn 7 engineers på hvert lag nå? :p

Det var 6 en periode :p Men nå gjør det ikke så mye, for det er ikke lenger slik at han trenger campe ræva av seg uten å oppnå noe. Høyreklikk for å bære rundt på bygningene dine - problem løst. Med andre ord er det en rimelig sterk angrepsklasse blitt! Litt OP på brett hvor rød forsvarer og blå angriper, faktisk.

Og den hysteriske gitartaunten er hysterisk.

Lenke til kommentar

Jeg er latterlig sliten. Har jobbet 7-19 i dag. På'n igjen 7 i morgen tidlig. Men som det ble påpekt tidligere; det er en deilig sliten-følelse!

Jeg får også vondt i føttene, og jeg har også butikkjobb, jeg slutta 19 og pån igjen klokka 9 da.. Og jeg må også ha nye sko.

Bror?

Endret av Mammakamel v2.0
Lenke til kommentar

I dag har vært en litt kjip dag. Vi måtte avlive gamlefar King i dag. Han skulle blitt 15 i august, men han hadde det så vondt og klarte nesten ikke gå til slutt. Vi fikk han med hjem, så pappa begraver ham i skrivende stund. :cry:

Har ikke noe bilde av han på denne dataen, men jeg kan bare si som så at han er den fineste Border Collien som noen gang har vært. Han er den beste gjeterhunden vi har hatt og den peneste. Hvil i fred nå King. Alle hunder kommer til himmelen.

Lenke til kommentar

Jeg får også vondt i føttene, og jeg har også butikkjobb, jeg slutta 19 og pån igjen klokka 9 da.. Og jeg må også ha nye sko.

Bror?

Deg og meg, Mammakavel. Deg og meg.

En av dere bryter retningslinjene. Det er lov å ha bare én bruker på forumet.

Fixed.

Jeg venter fortsatt på den dagen da du skal moderere meg Erik. Men siden dette forumet bare gir makta til folk som ikke vet å utnytte den så kan det være det SAMMA for meg!

http://trommelyd.no

Me 2! Jobber 8 timer med 30 min pause og INGEN STOLER! Er ille å stå i kasse uten stol :(

Deg, Mammakamel og meg, backstabber. Deg, Mammakamel og meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...