Craxmerax Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 God dag. Tjent 1120 kroner i dag ^_^ Nå skal jeg se på Stargate SG-1 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg er latterlig sliten. Har jobbet 7-19 i dag. På'n igjen 7 i morgen tidlig. Men som det ble påpekt tidligere; det er en deilig sliten-følelse! Vondt i føttene, though. Må få meg noen ordentlige sko. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Jeg har forelsket meg i TF 2 på nytt Nå står det kaffe og kald hvit på plakaten. Er så sykt digg temperatur ute! Og det må jeg jo nyte litt jeg også. Det ble et tørt rundtstykke og en halvliter vann. Endret 9. juli 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg har forelsket meg i TF 2 på nytt Er det ikke sånn 7 engineers på hvert lag nå? Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg er latterlig sliten. Har jobbet 7-19 i dag. På'n igjen 7 i morgen tidlig. Men som det ble påpekt tidligere; det er en deilig sliten-følelse! Vondt i føttene, though. Må få meg noen ordentlige sko. Jobbet bare 9 timer jeg da. Du blir i alle fall rik av så mye jobb Lenke til kommentar
Licht Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 I morgen er den fjerde dagen av de ti dagene jeg skal jobbe i strekk. 8D Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg har forelsket meg i TF 2 på nytt Er det ikke sånn 7 engineers på hvert lag nå? Litt mer av og til Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg har forelsket meg i TF 2 på nytt Er det ikke sånn 7 engineers på hvert lag nå? Det var 6 en periode Men nå gjør det ikke så mye, for det er ikke lenger slik at han trenger campe ræva av seg uten å oppnå noe. Høyreklikk for å bære rundt på bygningene dine - problem løst. Med andre ord er det en rimelig sterk angrepsklasse blitt! Litt OP på brett hvor rød forsvarer og blå angriper, faktisk. Og den hysteriske gitartaunten er hysterisk. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Jeg er latterlig sliten. Har jobbet 7-19 i dag. På'n igjen 7 i morgen tidlig. Men som det ble påpekt tidligere; det er en deilig sliten-følelse! Vondt i føttene, though. Må få meg noen ordentlige sko. Jeg får også vondt i føttene, og jeg har også butikkjobb, jeg slutta 19 og pån igjen klokka 9 da.. Og jeg må også ha nye sko. Bror? Endret 9. juli 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 En av dere bryter retningslinjene. Det er lov å ha bare en bruker på forumet. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Jeg venter fortsatt på den dagen da du skal moderere meg Erik. Men siden dette forumet bare gir makta til folk som ikke vet å utnytte den så kan det være det SAMMA for meg! Endret 9. juli 2010 av AltF4 Shania Twain. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Dere er jo snille som lam så jeg trenger ikke gjøre stort. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 hehehehe! I can has sleep now God natt Lenke til kommentar
psyched Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Vondt i føttene, though. Må få meg noen ordentlige sko. Me 2! Jobber 8 timer med 30 min pause og INGEN STOLER! Er ille å stå i kasse uten stol Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 http://winklerdaily.com/anger-management-land.php Awesome! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 I dag har vært en litt kjip dag. Vi måtte avlive gamlefar King i dag. Han skulle blitt 15 i august, men han hadde det så vondt og klarte nesten ikke gå til slutt. Vi fikk han med hjem, så pappa begraver ham i skrivende stund. Har ikke noe bilde av han på denne dataen, men jeg kan bare si som så at han er den fineste Border Collien som noen gang har vært. Han er den beste gjeterhunden vi har hatt og den peneste. Hvil i fred nå King. Alle hunder kommer til himmelen. Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Skal jeg kjøpe final fantasy 1 eller 2 på iphone? Tenker det hadde vert gøy å spille på flyet til statene. Håper jeg får svar her uten å måtte lage en tråd... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 FF1 er best av de to synes jeg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg er latterlig sliten. Har jobbet 7-19 i dag. På'n igjen 7 i morgen tidlig. Men som det ble påpekt tidligere; det er en deilig sliten-følelse! Vondt i føttene, though. Må få meg noen ordentlige sko. Jeg får også vondt i føttene, og jeg har også butikkjobb, jeg slutta 19 og pån igjen klokka 9 da.. Og jeg må også ha nye sko. Bror? Deg og meg, Mammakavel. Deg og meg. En av dere bryter retningslinjene. Det er lov å ha bare én bruker på forumet. Fixed. Jeg venter fortsatt på den dagen da du skal moderere meg Erik. Men siden dette forumet bare gir makta til folk som ikke vet å utnytte den så kan det være det SAMMA for meg! http://trommelyd.no Vondt i føttene, though. Må få meg noen ordentlige sko. Me 2! Jobber 8 timer med 30 min pause og INGEN STOLER! Er ille å stå i kasse uten stol Deg, Mammakamel og meg, backstabber. Deg, Mammakamel og meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå