Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare til opplysning nubbiz, men du tok nettopp på deg ansvaret for fotograferinga av kommende forumtreff. Takk for initiativet!

@backstabber: Jepp, men alle de videoene har blitt publisert på en del andre spillsider. Excursion Funnel kombinert med et par andre elementer i Portal 2 ligger det an til å bli en særs vrien affære. Jeg gleder meg som et lite barn - og gleden blir bare større når jeg ser hvor godt Valve har ivaretatt den tørre, svarte humoren og gjort enda mer av den i tillegg. Legg merke til at alle videoene starter med et slik informativt bilde av objektet vi skal lære mer om:

"Asbestos is harmless!" is a trademark of Aperture Science dba Aperture Laboratories.

"Excursion funnels are a part of an investigation into how well test subjects can solve problems while travelling through a churning tunnel of liquid asbestos. Results so far have been highly informative: They cannot."

De har liksom laget sitt eget univers rundt noe så enkelt som det å gå på en flate som sender deg høyt i lufta. Andre spill kaller det for en trampoline, Portal 2 kaller det for en "Aerial Faith Plate".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...