psyched Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Det er også min favoritt side! http://www.thinkwithportals.com/ Har er noen portal videoer som ikke var på gamer.no. Den "flyte tunnelen" ser vanskelig ut! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Huff så vanskelig det skulle være å finne en bakgrunn jeg er fornøyd med. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Oi, du tatt det bildet selv? :o Er bakgrunn påprofilen jeg tenkte på da. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Ups, da så Har tatt det selv Lenke til kommentar
Laland Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Tidlig oppe for å dra på arbe'. Digg og rart på samme gang. Fem timer smøring av smørbrød før det blir ~fem timer med vareplassering og rydding i butikken. Good times! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Det var et veldig bra bilde nubbiz. Nesten profesjonelt. Ups, da så Hehe. Tror jeg beholder den jeg har nå en stund, får se om jeg finner noe bedre senere, gidder ikke styre mer med det nå. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Bare til opplysning nubbiz, men du tok nettopp på deg ansvaret for fotograferinga av kommende forumtreff. Takk for initiativet! @backstabber: Jepp, men alle de videoene har blitt publisert på en del andre spillsider. Excursion Funnel kombinert med et par andre elementer i Portal 2 ligger det an til å bli en særs vrien affære. Jeg gleder meg som et lite barn - og gleden blir bare større når jeg ser hvor godt Valve har ivaretatt den tørre, svarte humoren og gjort enda mer av den i tillegg. Legg merke til at alle videoene starter med et slik informativt bilde av objektet vi skal lære mer om: "Asbestos is harmless!" is a trademark of Aperture Science dba Aperture Laboratories. "Excursion funnels are a part of an investigation into how well test subjects can solve problems while travelling through a churning tunnel of liquid asbestos. Results so far have been highly informative: They cannot." De har liksom laget sitt eget univers rundt noe så enkelt som det å gå på en flate som sender deg høyt i lufta. Andre spill kaller det for en trampoline, Portal 2 kaller det for en "Aerial Faith Plate". Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Siste arbeidsdag før helg. Det skal bli godt. Skal besøke dama igjen i helga, og det blir også koselig Hva er deres planer for helgen? Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jobbe idag, jobbe imorgen Og på søndag kommer dama mi hjem etter en uke borte. Hvis sola sknner som fasen imorgen tar jeg en tur på vannet. Ser ut som det blir en finfin helg. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Dagen i dag skal brukes til å sløve. I morgen skal det pakkes og på søndag stikker jeg til Arendal for å være på Tromøya en uke. http://www.youtube.com/watch?v=HTFKjJaV15I&feature=player_embedded#! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 hahahaha, ELSKA pulp fiction tolkningen Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Jepp! Jeg er innmari god i Trine, og har ikke spurt om en eneste ting. Endret 9. juli 2010 av AltF4 Tok vekk litt sannhet, la til litt løgn. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 What, er det tordenvær hos deg nå? Her er det sol og så klar himmel som mulig er.:o Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Ble litt regn her nå. Påskudd for å ta en lengre "kaffepause" Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 http://www.youtube.com/watch?v=z-Ln_rqPpPk&feature=related Herre jemini, dette må være en av de bedre! Her skinner sola, men det blåser en del. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Simple Desktops Var noen fine wallpapers der inne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå