Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@Laland: Over 5500 på en uke, det er ganske bra. men 43 timer på en uke er også ganske mye. )

Det er det. Kjenner det i kroppen allerede nå, særlig siden jeg er verdensmester i å ikke sove nok. Forøvrig legger jeg meg nå - begynner 7 i morgen og på lørdag.

God natt, alle sammen! :)

Lenke til kommentar

Trekker de deg 50% skatt. Da må du endre på skattekortet ditt og sende det til dem. Nav får opplyst en viss skatteprosent ut fra det som de trekker fra utbetalingen hver måned. :)

Edit: Jeg sparer, så det meste av pengene mine legges av på sparekonto, har bare akkurat det jeg trenger på den andre.

Og god natt Laland! :)

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Mamma må fikse det snart.

Med mindre du er umyndiggjort eller noe, så er det ikke akkurat kjempevanskelig å bestille et (nytt) skattekort med en riktigere trekkprosent for så å levere den til arbeidsgiver eller tilsvarende.

Lenke til kommentar

Siden i først snakker om jobbing og penger kan jeg vel fortsette trenden. Skal jobbe neste uke jeg og. Sitte i en lift og vingle frem og tilbake mens jeg hører på musikk, synger med og soler meg. Og male litt. Jeg sa jo at jeg skulle jobbe så derfor skal jeg også male litt. 150 kroner i timen får jeg for dette :p

Lenke til kommentar

Mamma må fikse det snart.

Med mindre du er umyndiggjort eller noe, så er det ikke akkurat kjempevanskelig å bestille et (nytt) skattekort med en riktigere trekkprosent for så å levere den til arbeidsgiver eller tilsvarende.

Jeg er vel ikke akkurat umyndiggjort, men hun sa hun skulle gjøre det. Jeg har ikke peiling på det der, så om hun sier hun kan gjøre det, så lar jeg hun gjøre det, så det blir riktig.

Jeg er såpass lat at jeg ønsker meg en jobb der jeg gjør minimalt med arbeid til en fet lønn. :whistle:

Endret av Cloudemyx
Lenke til kommentar

Kanskje på tide å ta tak i latskapen og gjøre det selv, og ikke la moren din gjøre det. :p Spesielt i din alder burde dette være veldig overkommelig, selv om jeg selvfølgelig forstår at det kanskje kan bli litt annerledes hvis man har den sykdommen/syndromet du har (husker ikke helt hva). Men igjen, så hva har denne sykdommen å si. Du oppfører deg jo helt normalt og sosialt her på forumet, så det burde igjen ikke være noe problem å gjøre det.

Meen, du får velge selv. Det er ditt liv. Jeg har likevel overbevist om at man kommer lengst i livet hvis man tar tak i ting selv.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Jeg tar tak i ting nå og da, jeg har blitt flinkere til å ordne ting selv, men blir det for mye nytt på en gang blir jeg helt surrete. Jeg greier ikke følge med på sånne ting. Særlig når jeg ikke kan noe om det og ikke er særlig keen på å ta tak i sånne ting akkurat nå. En gang når jeg blir stor tenker jeg at jeg skal gjøre det.

Lenke til kommentar

Pfft, med den tankegangen går det fel. "En gang når jeg blir stor".

Du er stor Cloud! Du beviser jo det her på forumet, og det at du ikke klarer det "IRL" har jo kun med psyken å gjøre. Tenk positivt, og ting blir positivt!

Men nå legger jeg meg. God natt :)

Lenke til kommentar

Jeg må egentlig si meg enig med Error, samtidig er jeg så dårlig på å gjøre slikt selv så jeg vil ikke legge meg borti det.

Mitt store problem akkurat nå er å finne en ålreit bakgrunn til profilen min, og det er vel et i-landsproblem så det holder.

Det var litt stilig med en gedigen versjon av avataren min, samtidig ikke.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Pfft, med den tankegangen går det fel. "En gang når jeg blir stor".

Du er stor Cloud! Du beviser jo det her på forumet, og det at du ikke klarer det "IRL" har jo kun med psyken å gjøre. Tenk positivt, og ting blir positivt!

Men nå legger jeg meg. God natt :)

Er ikke så lett dessverre. Selvom jeg er stor betyr ikke det at jeg fikser slike ting. Å ha Asperger er ikke så lett for meg. Jeg klarer ikke sette meg inn i sånne ting på egenhånd uten noen der som vet hvordan det gjøres og kan mate meg det inn med t-skje. Jeg er redd for alt som er nytt og vanskelig og setter meg ikke inn sånt med mindre jeg bestemmer meg for det selv. En gang skal jeg sette meg inn i sånne ting, men ikke akkurat nå. Særlig ikke nå som mamma og pappa skal reise bort i to uker og jeg skal flytte ut. Har nok med det å bo for meg selv, lage mat, vaske klær selv og forhåpentligvis klare å betale regninger selv. Når jeg får nettbank skal jeg fikse regninger selv iallefall. Ta litt av gangen er best for meg.

Skal legge meg nå tror jeg.

@AltF4: Skal du ikke beholde bildet av han fra V for Vendetta filmen? :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...