AltF4 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Du har vært bortpå Cheryl Cole, det er det du har din lille luring! Håper du blir frisk og ikke har fått dritten da. Jeg syns det er imponerende at Rockshop.no, som sender varene sine fra Tromsø eller deromkring (nord-Norge) greier å bruke mer enn to uker mer enn en ordinær t-skjorte butikk på nettet som sender fra USA. Jaja, får håpe det ligger i postkassa i dag og mens jeg venter får jeg klippe plenen. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Er alene i butikken, MÅ PÅ DO!!!! Bare en og en halv time igjen.... EDIT: Fuck dette, er ingen folk etter kl 4 uansett...' EDIT2: Hvorfor er ikke "facebook" under brukere som leser dette? Endret 8. juli 2010 av backstabber Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hva slags butikk jobber du i? Jeg vet de fleste butikker på kjøpesentre har bare en ansatt på vakt om gangen, men i de tilfellene er det mulig å tilkalle Securitas eller hvem det nå er som har vaktansvaret på senteret. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Men da må jeg ut av butikken og hente dem. Men det er et lite senter med ca. 7 butikker så det er ikke så mange folk... Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Lønn på kontoen, sittet i bil, sovet og jobbet minimalt på jobb i dag, kylling til middag og Oblivion nå ^^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Kjenner jeg er litt sliten nå. Har jobbet innmari mye denne uken, og de verste dagene kommer i morgen og på lørdag. Blir brutalt, men det skal bli skjønt å få penger på konto. Kjenner jeg gleder meg til augustlønninga! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Me too Laland ^_^ Jeg klarer ikke bestemme meg for om jeg skal kjøpe 1,5TB HDD eller 1TB :/ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Hvilke harddisker er det snakk om? Hadde en seagate 1,5tb-disk som døde på meg vinteren 09. Lite kult. Kan varmt anbefale Western Digital og Samsung sine harddisker. Har fem stykk WD-disker i maskinen min nå, 1*200gb, 3*500gb og 1*1tb. Funker fett som pokker alle sammen! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Fokuser først og fremst på lørdagskvelden Håkon! Ta deg en kveld med damen og båten eller hva du nå enn har lyst til og så kjenner du på hvor innmari godt det gjør å være sliten på den gode måten. Jeg vurderer å kjøre Jason Bourne-trilogi i kveld. Har sett den første nå, og den har jeg sett så mange ganger at jeg egentlig vurderte å hoppe over den. Men nå som den er unnagjort er det ingenting i veien for at jeg smeller en pizza i ovnen, tar meg en øl og fortsetter. Jeg har sett hele trilogien før, og jeg liker den innmari godt. Og da har jeg forøvrig sett min første blåstrålefilm. Endret 8. juli 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Hvilke harddisker er det snakk om? Hadde en seagate 1,5tb-disk som døde på meg vinteren 09. Lite kult. Kan varmt anbefale Western Digital og Samsung sine harddisker. Har fem stykk WD-disker i maskinen min nå, 1*200gb, 3*500gb og 1*1tb. Funker fett som pokker alle sammen! Hadde også en 1 TB-disk fra Seagate som døde ganske nylig så vil ikke anbefale det merket. Gå for WD du, det skal i alle fall jeg gjøre, og denne gangen kjøper jeg to for å være sikker. Edit: Go for it AltF4! Endret 8. juli 2010 av Rider of Reason Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Edit: Go for it AltF4! By the power of Greyskull, I am doing it! Og jeg tok med meg hele to øl! Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Vet at jeg skal ha WD Men vet ikke om jeg skal kjøpe 1,5TB eller 1TB o_O EDIT: Ble 1,5TB ^^ Og har "skaffet" sesong 1 av Stargate SG-1. Begynner å se nuh! Hasta la vista Endret 8. juli 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Edit: Go for it AltF4! By the power of Greyskull, I am doing it! Og jeg tok med meg hele to øl! Jeg henger meg på! Dataskål! Eller.. 1010 010 110 10010101 010 10101 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Fokuser først og fremst på lørdagskvelden Håkon! Ta deg en kveld med damen og båten eller hva du nå enn har lyst til og så kjenner du på hvor innmari godt det gjør å være sliten på den gode måten. Det er planen. Da blir det fest med dama og hauger av venner; kommer til å bli vannvittig deilig å slappe av. Er skjeldent jeg jobber mandag-lørdag! Og da har jeg forøvrig sett min første blåstrålefilm. Hvilken film var det, da? Jomfrufilmen min på blåstråleformatet var Avatar. Utrolig bra teknisk, selve filmen kunne vært bedre. Hvilke harddisker er det snakk om? Hadde en seagate 1,5tb-disk som døde på meg vinteren 09. Lite kult. Kan varmt anbefale Western Digital og Samsung sine harddisker. Har fem stykk WD-disker i maskinen min nå, 1*200gb, 3*500gb og 1*1tb. Funker fett som pokker alle sammen! Hadde også en 1 TB-disk fra Seagate som døde ganske nylig så vil ikke anbefale det merket. Gå for WD du, det skal i alle fall jeg gjøre, og denne gangen kjøper jeg to for å være sikker. Skal du sette det opp i raid eller skal du ha mye lagring? Vurderer å pensjonere de fire minste diskene mine til fordel for 2*1,5tb eller 2*2tb. Blir neppe før til høsten, though. Hadde vært moro å slenge Windows over på en SSD når jeg er i gang. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Knock your self out! Så The Bourne Identity. Så Avatar på DVD for en stund siden. Og jo da, den er pen, men nei, den er ikke bra. Det er jo bare en samling av samtlige klisjeer vi har fått servert de siste ti årene smelt sammen i en stor blå kollasj. Endret 8. juli 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Pocahontas+smurfer+romskip=avatar. Forøvrig: http://www.familybik...w/lost_cat.html Edit: http://blackmesaresearchfacility.com/index.php Har vi en dedikert Half-Life 2: Episode 3/Half-Life 3 tråd? Muligens på tide.. Endret 8. juli 2010 av Laland Lenke til kommentar
Erik Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Pocahontas+smurfer+veksthormoner+romskip=avatar. Fixed Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Mandag til lørdag med 4x6timer og en dag på 8 timer! Juni lønna ble på 8,8 tusen Det er mye når man tjener 104kr timen... Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 (endret) Tjener du det til vanlig? Sommerjobb? Endret 8. juli 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå