Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Du har vært bortpå Cheryl Cole, det er det du har din lille luring! Håper du blir frisk og ikke har fått dritten da.

 

Jeg syns det er imponerende at Rockshop.no, som sender varene sine fra Tromsø eller deromkring (nord-Norge) greier å bruke mer enn to uker mer enn en ordinær t-skjorte butikk på nettet som sender fra USA.

 

Jaja, får håpe det ligger i postkassa i dag og mens jeg venter får jeg klippe plenen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke harddisker er det snakk om? Hadde en seagate 1,5tb-disk som døde på meg vinteren 09. Lite kult. Kan varmt anbefale Western Digital og Samsung sine harddisker. Har fem stykk WD-disker i maskinen min nå, 1*200gb, 3*500gb og 1*1tb. Funker fett som pokker alle sammen!

Lenke til kommentar

Fokuser først og fremst på lørdagskvelden Håkon! Ta deg en kveld med damen og båten eller hva du nå enn har lyst til og så kjenner du på hvor innmari godt det gjør å være sliten på den gode måten.

 

Jeg vurderer å kjøre Jason Bourne-trilogi i kveld. Har sett den første nå, og den har jeg sett så mange ganger at jeg egentlig vurderte å hoppe over den. Men nå som den er unnagjort er det ingenting i veien for at jeg smeller en pizza i ovnen, tar meg en øl og fortsetter. Jeg har sett hele trilogien før, og jeg liker den innmari godt.

 

Og da har jeg forøvrig sett min første blåstrålefilm.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Hvilke harddisker er det snakk om? Hadde en seagate 1,5tb-disk som døde på meg vinteren 09. Lite kult. Kan varmt anbefale Western Digital og Samsung sine harddisker. Har fem stykk WD-disker i maskinen min nå, 1*200gb, 3*500gb og 1*1tb. Funker fett som pokker alle sammen!

Hadde også en 1 TB-disk fra Seagate som døde ganske nylig så vil ikke anbefale det merket. Gå for WD du, det skal i alle fall jeg gjøre, og denne gangen kjøper jeg to for å være sikker. :)

 

Edit: Go for it AltF4!

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

Fokuser først og fremst på lørdagskvelden Håkon! Ta deg en kveld med damen og båten eller hva du nå enn har lyst til og så kjenner du på hvor innmari godt det gjør å være sliten på den gode måten.

Det er planen. Da blir det fest med dama og hauger av venner; kommer til å bli vannvittig deilig å slappe av. Er skjeldent jeg jobber mandag-lørdag!

 

Og da har jeg forøvrig sett min første blåstrålefilm.

Hvilken film var det, da? Jomfrufilmen min på blåstråleformatet var Avatar. Utrolig bra teknisk, selve filmen kunne vært bedre.

 

Hvilke harddisker er det snakk om? Hadde en seagate 1,5tb-disk som døde på meg vinteren 09. Lite kult. Kan varmt anbefale Western Digital og Samsung sine harddisker. Har fem stykk WD-disker i maskinen min nå, 1*200gb, 3*500gb og 1*1tb. Funker fett som pokker alle sammen!

Hadde også en 1 TB-disk fra Seagate som døde ganske nylig så vil ikke anbefale det merket. Gå for WD du, det skal i alle fall jeg gjøre, og denne gangen kjøper jeg to for å være sikker. :)

Skal du sette det opp i raid eller skal du ha mye lagring? Vurderer å pensjonere de fire minste diskene mine til fordel for 2*1,5tb eller 2*2tb. Blir neppe før til høsten, though. Hadde vært moro å slenge Windows over på en SSD når jeg er i gang.

Lenke til kommentar

Knock your self out!

Så The Bourne Identity.

 

Så Avatar på DVD for en stund siden. Og jo da, den er pen, men nei, den er ikke bra. Det er jo bare en samling av samtlige klisjeer vi har fått servert de siste ti årene smelt sammen i en stor blå kollasj.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...