Cloudemyx Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Det synes jeg iallefall. Har ingen erfaring med LG tv'er, men den ser jo fin ut. Jeg kan ikke så mye om tv'er da... Endret 7. juli 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Fant forresten det jeg lette etter: https://prisguiden.no/produkt/119940 HDMI-Switch heter det selvfølgelig x) Så den dagen jeg skulle ha bruk for 4 hdmi-innganger (3 + 1), så får jeg bare gå til innkjøp av en slik. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Grattis med dagen, MARTHE! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Fant forresten det jeg lette etter: https://prisguiden.no/produkt/119940 HDMI-Switch heter det selvfølgelig x) Så den dagen jeg skulle ha bruk for 4 hdmi-innganger (3 + 1), så får jeg bare gå til innkjøp av en slik. Jeg har 4 stk porter på min tv. Regner ikke med at jeg får bruk for en sånn, men smart at det finnes. Lurer litt på om jeg skal legge meg... Også må vi jo ønske Marthe gratulerer med dagen! Endret 7. juli 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Sånn. Da har jeg fått meg en profilbakgrunn jeg også. Den mest awesome profilbakgrunnen there is om jeg får si det selv. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Jeg ble veldig svimmel. Og litt yr i buksa. http://www.youtube.com/watch?v=2R79Ii6Bf7E&feature=player_embedded#! Endret 7. juli 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Grattis med dagen, MARTHE! Også må vi jo ønske Marthe gratulerer med dagen! Tusen takk. ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Og gratulerer med dagen Marthe! Endret 7. juli 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Gratulerer så meget med dagen, Marthe. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Gratulerer ja Sånn. Da har jeg fått meg en profilbakgrunn jeg også. Den mest awesome profilbakgrunnen there is om jeg får si det selv. Liker min bedre Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Du skulle sett min før jeg byttet den ut med en annen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Det skulle gått an å strekke bakgrunnsbildene så de dekte hele siden! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 (endret) Gratulerer Marthe edit: Hjelpe, trenger ikke youtube tagger for å putte en youtube video i innlegget lenger! Endret 7. juli 2010 av Gormers Lenke til kommentar
psyched Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Jeg bruker Firefox og meget fornøyd med det. Chrome brukte jeg bare fordi jeg ikke visste at Firefox var bedre. You have triggerd my curiosity (fanboyism)! Scrollingen er forresten bra i Chrome nå.... Lenke til kommentar
Erik Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Fy faen, det regner noe jævlig her! Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Chrome y Opera > Firefox, så lenge en ikke er avhengig av extensions til FF. Fact. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Det er extentions til alle nettlesere... Men nå må jeg legge meg, jobb i morgen. Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 @AltF4 Ingen lege ennå. Kroppen roet seg ned etter noen lokale paracet-greier, samt har spist noen anti-malariapiller som fruen hadde med seg. Firefox var iallefall sirup sist jeg brukte det. Ca. 5 år siden. Hadde brukt Chrome om den ikke så så innforjævlig stygg ut på OSX. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå