Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Regner med at det som nå har kommet er kommet for å bli. Og jeg føler vel ikke egentlig at det har vært så fryktelig mange forandringer, den eneste jeg tenker på i så måte er den i fjor høst hvor alt ble nytt. Disse mindre forandringene klarer jeg å overse uten å legge stor vekt på dem.

Akkurat den siste biten der med identitet kan jeg si meg enig i. Samtidig er diskusjon.nos utseende forferdelig rotete og klønete i mine øyne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men er skinnet Gamer.no noe større enn det gamle? For min del er det helt perfekt, selv om det skulle hatt en oransje farge. Og ikke bare fordi det ville matchet signaturen og avataren min ^_^

 

Må det se ut som 2010 for å være fra 2010? Og hva var det som manglet i 2002? Jeg ser ikke noe poeng i et slikt argument.

 

I mine øyne er veldig bra slik som det er nå, så fort de får på plass bedre gruppering på toppen slik du skriver i tilbakemeldingen din.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

I guess at Gamer fremdeles ikke er særlig bredt, men jeg liker overhodet ikke disse nye skinsa, og det har jeg aldri gjort. Ikke pokker om jeg kommer til å lese med det skinnet, selv om det er smalt, når jeg ikke liker resten av det. Mens andre har sittet her og snakket gode ord om CleanCut-skinsa har jeg revet meg i håret hver gang jeg har lest at de skal bli den nye standarden.

 

Det kan godt hende det bare er meg, men jeg synes disse nye skinsa ser gammeldagse ut og ikke noe jeg ville valgt å ha på mitt egen forum for fem flate øre.

Lenke til kommentar

Hehe, vi får vel bare bli enige om å være uenige.

 

Jeg for min del ser ingen forskjell på hva vi har nå kontra hva vi hadde før rent utseendemessig, men det kan godt hende jeg har glemt noe av hvordan det var før. Men da kan det i tilfellet ikke ha vært mye å savne.

Lenke til kommentar

Så vidt jeg kan se er det ikke det nei, utover funksjonene som fb-tilkobling, tilbakemeldinger og bakgrunnsbilder.

 

For meg er det så enkelt som av avataren og brukernavnet står til venstre, og det brukeren skriver til høyre. Det meste annet av design er i all hovedsak irrelevant for min del, unntatt bredden da.

Lenke til kommentar

For min del er helheten av det jeg opplever av designet det viktigste. Som du sier så er jo avataren og tekstboksen uansett på sine faste plasser i et forum, og dermed er det alt det andre rundt som har noe å si. Uansett tror jeg ikke noen av oss rekker noe lengre inn i hverandres hjerter ved å fortsette denne diskusjonen så jeg avslutter min del med å si at jeg gjerne skulle se det nye skinnet brenne i helvete. Leeenge. Bibelsk-lenge.

Lenke til kommentar

Det kan godt hende det bare er meg, men jeg synes disse nye skinsa ser gammeldagse ut og ikke noe jeg ville valgt å ha på mitt egen forum for fem flate øre.

 

Ikke bare deg. Firkantet som tysk byråkrati, med facebook-farger. Ugh.

Endret av Zealuu
Lenke til kommentar

Bakgrunnsbilde i profil er så himla kult ^_^

Ja, Trine er kult, selv om jeg ikke klarer plassere fascinasjonen min. Jeg føler for eksempel ikke at slossinga er noe særlig bra, og oppgaveløsningen blir fort litt irriterende på grunn av fysikken i spillet. Rollespillelementene er heller ingen stor greie, selv om det neppe er meningen heller.

Liker bakgrunnsbildet ditt meget godt. :D

Jeg har funnet et jeg skal beholde en stund. Med mindre jeg finner noe annet kult.

Lenke til kommentar

Hva faen slags clustrofuck av farger er dette? Swap ALT blåe med orange og jeg er fornøyd...

 

EDIT: Skal få vite om jeg kommer inn på videregående nå. Ikke at jeg er usikker på om jeg kommer inn B)

 

EDIT2: Skal også nevnes at scrollingen er ILLE i chrome.

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Hva faen slags clustrofuck av farger er dette? Swap ALT blåe med orange og jeg er fornøyd...

 

EDIT: Skal få vite om jeg kommer inn på videregående nå. Ikke at jeg er usikker på om jeg kommer inn B)

 

EDIT2: Skal også nevnes at scrollingen er ILLE i chrome.

Nei ikke gjøre det! Jeg liker den blå fargen. :D:whistle:

 

Jeg leste et sted på nettet at i den User agreement greia, som kommer når du laster ned Chrome, så står det at Microsoft eier alt du skriver når du bruker den nettleseren.

 

Fleip eller fakta?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...