Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Farene med å feriere i Danmark nubbiz!

 

Jeg har fått dilla på Trine, et spill jeg egentlig valgte å legge fra meg etter demoen. Metro 2033, et spill jeg også likte svært godt, har havnet helt i skyggen. World of Goo tok meg også med storm, selv om det ble overraskende vanskelig rimelig fort.

Lenke til kommentar

That's the spirit! Fått tak i lege?

 

Jeg har vært på Jessheim og handlet klær for 1700 kroner. Kjøpte også Dexter sesong 3, Bourne-triologien på blåstråle for 300 spenn, siste Keep of Kalessin-plata og Risen brukt for 130 spenn, etter tips fra Mammakamel.

Lenke til kommentar

That's the spirit! Fått tak i lege?

 

Jeg har vært på Jessheim og handlet klær for 1700 kroner. Kjøpte også Dexter sesong 3, Bourne-triologien på blåstråle for 300 spenn, siste Keep of Kalessin-plata og Risen brukt for 130 spenn, etter tips fra Mammakamel.

 

 

Hvis ikke du liker Risen skal jeg ta bilde av meg selv på Ypsilon med ALTF4 JEG UNNSKYLDER DEG skilt på magan!

Lenke til kommentar

Ligger på samme rom som fadderen min og han snorker så høyt at det gjaller gjennom veggene. Wat do?

 

Den eneste måten å kurere snorking på er gamlemåten. Gamlemåten består av å slå hardt i mageregionen på snorkern hver gang han begynner å snorke. Etterhvert vil det bli et instinkt at når snork oppstår vil man få vondt i magen, kroppen vil beskytte seg mot dette = Null snork.

 

Om det viker veit ikke jeg, men jeg liker å tro det. Folk som snorker er ikke helt ferdig utviklede mennesker derfor må du og jeg og alle andre hjelpe evolusjonen litt.

Lenke til kommentar

Ny arbeidsdag etter fridag og reise til dama som fylte år. Nå sitter jeg på ramma og surfer. :)

 

Ang. Trine så har jeg spilt gjennom det 3 ganger. Så awesome er det. 2 ganger alene og en gang coop med en kompis. Coop-moden bringte med seg mange dumme øyeblikk og latter. Som Laland ville sagt det: Good times!

Lenke til kommentar

Bakgrunnsbilde i profil er så himla kult ^_^

Ja, Trine er kult, selv om jeg ikke klarer plassere fascinasjonen min. Jeg føler for eksempel ikke at slossinga er noe særlig bra, og oppgaveløsningen blir fort litt irriterende på grunn av fysikken i spillet. Rollespillelementene er heller ingen stor greie, selv om det neppe er meningen heller.

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Fuck jeg blir så irritert på de som lager forumskinsa. Greit nok at de skal lage nye (som sux btw ^^), men behold for godamn skyld de normale versjonene også. Gamer Classic er her enda, men ikke Innlegg.no Classic. Jeg misliker utrolig sterkt det å ha verktøybaren øverst og å måtte ha så sinnsykt bredt forum.

 

Ikke henger de nye skinsa sammen med forsidene på noen av sidene heller. Gamerskinsa var jo mer eller mindre perfekte partnere for Gamer.no sin forside, noe som økte hele inntrykket, men nå går man fra en side til en annen når man skal besøke forumet.

 

Edit: For ikke å snakke om det nye mobilskinnet. Raaage. Det gamle var uberfjortenhundre ganger bedre.

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Administratorene setter sikkert pris på tilbakemeldinger, så kom med dem der det egner seg best!

 

Selv setter jeg veldig pris på de nye skinsene, og det eneste jeg savner er et oransje skin som passer til Gamer. Menyen i topp ble jeg fort vant til, og i og med at jeg uansett måtte bla meg oppover for å finne menyen så ser jeg ikke helt problemet heller. Bredden er jeg enig med deg i, men jeg bruker Gamer.no og det er ikke noe særlig bredere enn de gamle så vidt jeg kan se. Fordelen med et bredere forum er forsåvidt at folks signaturer oppfører seg bedre, og det blir mindre brudd på retningslinjene :p

 

Det blir fort mye jobb med så mange forskjellige skins, og særlig hvis det er snakk om to forskjellige typer (nei, akkurat denne biten har jeg null kunnskaper om). De kunne sikkert beholdt de gamle skinsene uten på vedlikeholde dem, men da kan du ta gift på at det før eller siden kommer noen å klager på manglende oppusning.

Lenke til kommentar

Jeg har sagt det samme så mange ganger at jeg egentlig ikke orker å si det mer. Nå er det bare i rage og oppgivelses-poster.

 

Når det kommer til hvor mye jobb det er per skin skal jeg ikke uttale meg så veldig, men hittil har de fleste problemene oppstått hver gang forumet har gått gjennom en oppdatering. Hva med heller å lage gode skins, for så og beholde de? Jeg skjønner at disse oppdateringene er greie for administratorene og ha, men jeg vet ikke helt om jeg liker dette med at forumet må være et slags testområde. Diskusjon.no har da klart å ha mer eller mindre det samme utseendet siden jeg først leste der i starten av 2006. Det liker jeg. Det kalles identitet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...