Craxmerax Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 God morgen, fant ut jeg ville si det før jeg drar på jobb i fire timer. Kos dere denne regnfulle (i alle fall her) lørdagsmorgen Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Se hva jeg lagde <3 ^trykk på thumbnail for Wrex Endret 3. juli 2010 av teletubbiekid Lenke til kommentar
psyched Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Har fått ny sofa med U form Den var for stor for stua så nå må TVen stå i en retarded posisjon though. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Se hva jeg lagde <3 ^trykk på thumbnail for Wrex Hah! Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Fint vær, vm på tvn, og et gjensyn med Sid Meier's Pirates mellom kampene. Hadde det ikke vært for bakrusen, så hadde denne dagen fått the seal of awesomeness. Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 http://open.spotify.com/track/2X2AVW0lIsg5YbHFhUOmz7 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Pizza, Cola og Narnia Endret 3. juli 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Vasket huset, Tyskland vinner og masse skiver i magen. Oh, and Shepard. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Wrex. Tyskland made my day! Er så glad eg hoppar opp og ned no! No slår Paraguay Spania, Uruguay Nederland og Tyskland vinn! : D Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg har et program som sjekker forskjellig temperaturer i systemet mitt. Deen ene er CPU, som jeg vet hva er, men den andre heter "MB". Hva er MB? (MB: 44 celcius står det) Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Synd at Argentina tapte, hadde unnet dem aa vinne. Men saa lenge hverken Nederland, Tyskland eller Spania vinner, er jeg fornoeyd. Ikke at dette virker saerlig sannsynlig. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Skal seiast at dei ikkje fortente ein sigar, Tyskland var like gode i angrep og betre på midtbana og i forsvar. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Mulig, men jeg mente at jeg generelt liker Argentina bedre, ikke at de spilte bedre i den kampen. Endret 3. juli 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Sjokkerende resultat, men en underholdende kamp. Dette later til å være Tysklands turnerning for øyeblikket. Nå; Mer Pirates! Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Det skjønte eg Shampoo. Sjølv kan eg ikkje fordra Argentina. Var forøverig ein av dei beste kampane i VM hittil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå