Vistula Uhlan Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Gler meg utruleg til konserten deira på Koengen om 21 dagar, Muse er heilt klart eit av dei banda som er best live. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 C-C-C-COMBO-BREAKER! Awesome sammentreff, var det jeg skrev til Laland på MSN når jeg sendte han linken til innlegget ^^ Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Idag sletta jeg faceprofilen min. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/nordland/1.7194614 Jeg har sett flere tråder på 4Chan der folk har oppfordret folk til å stemme på han. Først når jeg så bildet av han måtte jeg flire litt, men han har virkelig vokst på meg og nå synes jeg han er litt søt og sjarmerende. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Idag sletta jeg faceprofilen min. Hva!? Pokkers PC og installasjon av spill. Metro 2033 vil ikke funke Endret 2. juli 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Idag sletta jeg faceprofilen min. BRA! ^^ Pokkers PC og installering av Oblivion modifikasjon. Spillet vil ikke funke:( Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Gler meg utruleg til konserten deira på Koengen om 21 dagar, Muse er heilt klart eit av dei banda som er best live. Det beste akkurat naa, om du spoerr meg. Kommer ikke paa noen som er bedre, iallefall. Ord kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til Wembley i september. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Uruguay made my evening. Gler meg utruleg til konserten deira på Koengen om 21 dagar, Muse er heilt klart eit av dei banda som er best live. Det beste akkurat naa, om du spoerr meg. Kommer ikke paa noen som er bedre, iallefall. Ord kan ikke beskrive hvor mye jeg gleder meg til Wembley i september. Hm, kjem ikkje på nokon heller, men er garantert millionar av menneske som er ueinige med oss. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Antakeligvis, men det er ikke disse folka. De har rett og slett det mest storslagne, imponerende og mest avanserte sceneshowet som eksisterer akkurat naa (som er meg bekjent). Samtidig holder baade den instrumentale delen, samt Bellamys stemme, skyhoey kvalitet, ogsaa live. I tillegg pleier de aa feie paa med massevis av ekstra soloer og snacks paa diverse sanger, men dette er jo i grunn ganske standard. Endret 2. juli 2010 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Neppe. Saa de live i fjor, og selv om det er mitt beste konsertminne til dags dato, maa jeg si jeg lengter mer etter Muse etter aa ha sett HAARP-DVDen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Steam If you are reading this - congratulations! You have survived farther into summer than most and have taken to heart our cautionary tales aboutthe dangers of summer activities. As if good health wasn't reward enough you have until 10 am PST Monday, July 5 to stay safe, stay inside, and save big on today's top releases, classic titles, and publisher catalogs at www.steamgames.com. Sadly, not everyone has heeded our warnings over this first week of summer, to those who have recklessly fallen, been crushed, or stung (and the care givers reading this to you now), we hope for your speedy recovery - but would also like to point out that we told you so. Endret 2. juli 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Genialt, må nesten høre på Popcorn nå jeg! Popcorn – Why For en herlig låt EDIT: Linka jeg til en local låt nå? Endret 2. juli 2010 av Error Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 http://www.schiavone.com.au/ Beste internettside evar. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Endelig noen med vuvuzela som får som fortjent: http://www.youtube.com/watch?v=2doVc_d9GHU BTW: Superfastninjacat http://www.youtube.com/watch?v=Jc_hzrjrEL0 Endret 2. juli 2010 av Erik Lenke til kommentar
Error Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Da er det natta for meg. Drøm søtt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå