Error Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Daaamn, kjenner at jeg har litt lyst på Cataclysm, selv om jeg egentlig er "ferdig" med WoW.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg har skjeve hornhinner på høyre øye tror jeg. Linser er fantastisk og helt jævlig på en og samme tid. Skulle ønske jeg hadde penger nok til laseroperasjon. Vurderer det egentlig, samtidig elsker jeg å ha briller. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg hater briller. I tillegg hater jeg de brillene jeg har. De får meg til å se ut som en snerpete sekretær. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg liker dem fordi det setter litt ekstra farge. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg fant dette nuh. Hva synes dere? Jeg er litt usikker, høres ganske bra ut faktisk. http://open.spotify.com/track/0KYVxbgqJ3jLvBadFt4V97 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 På tide å få seg noe søvn nå. Natta Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) ÆÆÆSSSSJJJ.... Over til noe som ikke er æsj... Endret 1. juli 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 En vesten-inspirert asia-dame som gjør erotiske bevegelser i en video som er klippet på en helt katastrofal måte. Ikke helt 10/10 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Jeg får litt sånn Britney Spears vibber av henne....<_< Da liker jeg denne bedre. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Det der var så dårleg at eg må gje denne tråden litt skikkeleg musikk: Enjoy! Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Den der var ikke bedre for å si det sånn. Også må dere se disse. Lenke til kommentar
Error Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 (endret) Etter å ha lest en diskusjon på dagbladet hvor i alle fall 30% av innleggene faktisk var seriøse og gode ble filosofen i meg satt i gang. De siste timene har jeg browset rundt på internett mens jeg har tenkt dype tanker om religion og politikk og greier. Merkelig Endret 1. juli 2010 av Error Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Vil annbefale hackthissite.org til alle som vil lære litt mer om html og nettkoding++ Er veldig gøy! Er på lvl 8 thus far. Har måtte lese ca. 30 sider med forum for å komme meg så langt... Lenke til kommentar
Error Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Men hva skal du med kunnskapen? Lenke til kommentar
psyched Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Man har da vel alltids bruk får å kunne litt basic html, java og diverse andre språk? Man vet også sånn ca. hva man bør passe seg for om man skulle lage en nettside selv. Man må nok studere i laaaaang tid om man skal klare å hacke noe som helst... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg vurderer seriøst å flytte til Finland. Internettgaranti fra og med i går og 100mbps-linje til alle husstander i Finland fra og med 2015. Får vel noe lignende i Norge om.. ti-femten år. Tidligst. http://www.dagbladet.no/2010/07/01/kultur/data_og_teknologi/internett/politikk/utenriks/12389569/ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hvorfor kommer ikke SO i mine innlegg? GDSFASD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå