Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Trøtt som en spade". Kan jeg bruke den? Den og "Det smaker som kaffe. Bare annerledes." er flotte ordtak.

 

Ja for all del, jeg trenger ikke en gang få kreditt i og med at jeg ikke aner hvor det kommer fra.

 

Koblet til ny mus på jobb-PC'en nå. "Ny USB-enhet for menneskelig grensesnitt oppdaget". We are the robots.

Lenke til kommentar

Jeg er ikke lenger trøtt som en spade, men heller entusiastisk som en murstein. Mye takket være denne sangen. I går lagde jeg burritos, som ble til frokost i dag. De smakte som kaffe, bare annerledes. Forøvrig hadde jeg tidligere en utavdæshælopplevelse. Må nesten spørre: Flere enn meg som hater å få dejavu? (Har ikke shortcuts til a med prikker over osv.)

 

Uffameg. Fantastisk vær og jobb om en time. Kunne jeg ikke heller blitt ferdig 15:00, slik at jeg kunne hatt resten av dagen på vannet? #litegoodtimes

Lenke til kommentar
Cloudemyx, har du avatar eller er det meningen at du bare skal se et rødt kryss?
Ja, jeg har avatar. Den synes hos meg. Kanskje du kan prøve ctrl og F5?

Funket ikke, ser krysset på alle 3 maskiner, 2 av dem kjører IE mens den siste (min) bruker Opera.

Jeg ser jo min egen. Andre som ikke kan se den?

Lenke til kommentar

Shampoo hilser fra Kos. Artig at maskinene paa hotellet har knall forbindelse, og spill som Batman: Arkham Asylum, Prototype, Street Fighter IV, Command & Conquer 3 og 4 og masse annet snop ^_^

 

Og i tillegg spiller de MUSE paa hoeytalerne jevnlig! Har ogsaa hoert diverse klassikere som Bohemian Rhapsody.

 

Siden vi er inne paa aa laane ordspraak (oi, det var fire aa-er paa rad) av hverandre, sier jeg som min med-moderator Laland: Good times.

 

 

Edit: Oi! Fant nettopp ut at PCene deres har vanvittig mange spill! Metro 2033, Fifa, CoD, Warcraft III, WoW, Age of Empires og sikkert femti andre spill! Jeg fryktet kjedelige kvelder paa hotellet naar jeg maatte bli lei av bylivet, men jeg tror sannelig den frykten er en saga blott!

Endret av ShampooMacTavish
Lenke til kommentar

Da er pizzaen fra Peppes kommet og det eneste som mangler er å finne et svar på filmdilemmaet mitt. Skal jeg se Valhalla Rising eller Oceans Twelve?

 

(Jeg skal se sistnevnte. Sparer den første til fredagskvelden)

 

Jeg gjetter: En heavy heaven og en Pepsi(med sukker). Filmen, jo det blir Oceans Twelve. Liker stilen på de filmene der, selvom enern er den man klart foretrekker. Etter jeg skrev Filmen gjetta jeg ikke lenger, da foreslo jeg.

Lenke til kommentar
Cloudemyx, har du avatar eller er det meningen at du bare skal se et rødt kryss?
Ja, jeg har avatar. Den synes hos meg. Kanskje du kan prøve ctrl og F5?
Funket ikke, ser krysset på alle 3 maskiner, 2 av dem kjører IE mens den siste (min) bruker Opera.
Jeg ser jo min egen. Andre som ikke kan se den?

Hmm... Nå kan jeg se den. Kommer og går.

Lenke til kommentar

I dag var jeg hos bestemor, som til tross for sin mer eller mindre konstante morfinrus var helt ved sine fulle fem - i går hadde hun til og med spis litt og i dag tok hun en yoghurt mens vi var der. Fy faen så godt å se.

 

På veien hjem stakk jeg innom Platekompaniet og kjøpte Shining - Blackjazz og debuten til Kvelertak. Shining har jeg sagt masse om, og jeg skjønner forbanna godt hypen rundt sistnevnte for å si det sånn! Kongealbum.

Lenke til kommentar

Jeg gjetter: En heavy heaven og en Pepsi(med sukker). Filmen, jo det blir Oceans Twelve. Liker stilen på de filmene der, selvom enern er den man klart foretrekker. Etter jeg skrev Filmen gjetta jeg ikke lenger, da foreslo jeg.

Planen var egentlig en Heavy Heaven, men i siste øyeblikk bestilte jeg meg heller en Stars or Stripes med både stjerner og striper. Ellers hadde du alt riktig. Drikken var selvfølgelig Pepsivarianten med sukker og filmen var Oceans Twelve. Jeg foreslår at man ser dem i rekkefølge, men jeg vil gjette på at de aller fleste vil like den første best. Den er tross alt å foretrekke foran de to neste.

 

<- Hører på Lady Gaga og lurer på om det er verdt å slenge et par av sangene inn på playlisten, eller om det faktisk er så teit lettvekterpop som jeg har trodd at det har vært.

Lady Gaga synes jeg faktisk er blitt legalisert. I starten var det rimelig irriterende, men hun har jo faktisk laget en del slagere nå og man kan ikke nekte for at dama faktisk ser ut til å kunne det hun driver med. Samme faen hva man synes om henne rent personlig må man jo innrømme at musikken hennes er fengene som fanden sjøl.

Lenke til kommentar

Har vore i Oslo på TRS-senteret (eit kompetansesenter for sjeldne sjukdommar som EDS) sidan mandag. TRS er på Nesodden, men tilbrakte sjølvsagt tida eg ikkje måtte vere der i Oslo.

Var utruleg kjedeleg, forøverig, og ein fullstendig bortkasta tur.

 

Så no har eg spelt Overlord i nokre timar, og lurar no på kva eg skal gjere resten av kvelden. Vurderar å berre sjå film/serie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...