Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1

fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva går de spillene ut på?

Du er en rar skapning kalt Abe, du jobber som en slave i Rupture Farms helt til du finner ut hva som egentlig skjer der. Spillet er todimensjonalt og består av oppgaveløsing og litt akrobatikk og timing. Har en relativt utdatert grafikk men hvis du driter litt i det er det meget bra.

Spillet har deilig sort humor til tider og er en av den beste spillopplevelsen jeg har hatt. Etterpå tester du Abes Exoddus som er minst like gøy.

Lenke til kommentar

Burde jeg kjøpe Oddworld pakken på steam til 20 spenn? Klarer ikke bestemme meg, for om jeg kjøper den til 20 spenn, så kjøper jeg ikke et annet spill til 20 spenn senere i tilbudsuka...

Du burde det ja.

Dagens inhabile.

Emma Watson er digg, rull på musehjulet mens du holder CTRL inne og jeg vil også utvide skrivebordet mitt med en iPhone.

Ellers, konge!

Dagens mest altoverdekkende.

Og jeg får vage anelser om at jeg er en gammal mann når jeg husker det første Abe-spillet kom ut.

Lenke til kommentar

Etter å ha sett PS1 coveret til Oddworld er jeg så godt som 100% sikker på at jeg har spilt det, men samtidig er minnet så vagt at jeg ikke husker noen ting av spillet overhodet. Men, jeg tror nok ikke jeg gidder å kjøpe det.

Jeg kjøpte forresten TF2 og Osmos nettopp. TF2 til 40kr og Osmos til 14kr B)

Lenke til kommentar

Shut te fuk up.

Jeg hater det at ale udugelige dritkjendiser absolutt skal bli servert musikk på sølvfat slik at folk kan tjene penger på dem. Ille nok er det at de ikke eier rytme eller sangstemme i 90% av tilfellene, men verre er det at de vokser opp til å bli skikkelig motbydelige klyser som tror de er bedre enn alle andre og som snøvler "VeiT dU ikkE hvEM jeG eR?!?!" til alle dørvaktene, butikkarbeiderne, postmenn og tilfeldige forbipasserende i hele den vestlige verden.

Lenke til kommentar

Spader kan snakkes om i de fleste sammenhenger..

"Trøtt som en spade"

"Jeg begynner å få spader"

"Spader altså!"

"Det nytter ikke å gråte over tapt spade"

Flerbruksord!

Ellers har jeg endelig fått autentisert PC'en (bugga seg opp så jeg ikke fikk gjøre det med PC'en) og jeg har oppdatert til iOS4. Det gikk som en drøm og nå har jeg alt av SMS'er og kontakter intakt, samt alle spill og programmer og saves. Yay!

Nå skal jeg teste ut Osmosis (tror jeg det het?) før jeg legger meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...