Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finfin dag i dag. Sovet halve dagen før det var grillkos hos ei veninne. Nå venter jeg bare på å få broren min i hus som nettopp har sykla trondheim-oslo før jeg tar kvelden. Morgendagen blir stress, skal trene gunsa, spille fotballkamp, rydde huset, og på sykkeltur legger meg litt tidligere enn jeg har normalt denne ferien, som er kl. 06. Gogo sommerferie :)

 

Oh, og paisleysmile er å finne på facebook for de som er venn med meg. Back on track even with the new hairstyle. Awsome :)

Lenke til kommentar

 

 

Herlig!

 

Det skal en del til å ødelegge en ekstern HDD om man kjøper kvalitet... Ergo WD FTW!

 

http://www.dagensit....icle1925479.ece

 

Sadface :( Ikke at jeg hører på noen av de nevnte atristene men kursen er satt for å si det sånn...

 

 

Ikke overrasket. Som jeg har nevnt før har jeg en kamerat med eget plateselskap (Ovis Records), og han får rundt 0,10 øre per låt som spilles.

 

Fy faen jeg er støl. Gårsdagens slektstreff var en gedigen suksess, jeg kan ikke huske sist jeg hadde det så moro. Spilte fotballkamp, og du kan vel si det slik at det er en stund siden sist.

 

 

Lenke til kommentar

Jeg ser på spotify som en promoteringskanal annet enn en gullgruve for artistene. De glemmer hva flertallet gjorde før spotify kom, nemlig piratvirksomhet. De store pengene ligger hos fansa som kjøper cd'er og kommer på konserter. Så vil de ha 0,10 øre for hver avspilte låt, eller en cd kjøpt for hver 29. nedlastet ulovlig?

Lenke til kommentar

Veldig sant, Villanden.

 

Jeg har enda ikke skjønt poenget med Mine innlegg.

 

Nå skal jeg prøve Risk Factions. Jeg er ræva så det holder i Risk, men det ser ganske kult ut.

 

Det er jo for å halde ein oversikt over om nokon har skrive i trådane du har svart i.

 

Den nye mine innlegg er irriterende. :<

 

/seconded.

Irriterende? Den er epic fail, når jeg går inn på den så kommer ikke halvparten av trådene jeg har postet i opp. Så bruker denne i stedet:

http://www.innlegg.no/index.php?app=forums&module=extras&section=myposts

 

Korleis får du den opp?

Lenke til kommentar

Runna akkuratt KOTOR, og wow... For eit fantastisk spel!

Det einaste eg kan trekkje på er aliens som snakka, og alle hadde fire ord og brukte tre gongar så lang tid på å seie ting som dei ville på engelsk.

 

Hm... Fekk også veldig lyst på sjokoladekake no. Burde ei bake ei?

 

Du har rett, KOTOR ER faktisk fantastisk :rolleyes: Og du burde lage sjokoladekake ^_^

 

Uansett så er jeg hjemme fra hytta pga i morgen er min første dag på sommerjobben. Gleder meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...