Vistula Uhlan Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 http://snakk.klikk.no/Mat/Default.aspx?id=12088463 Sjokoladekake på fem minutter. Hm. Ikkje dumt. Takk, da blir det sjokoladekake! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Sol, sommer og morsomme poller. Good times! Nå skal jeg rydde huset før det blir fest her utmot kvelden. Blir moro! Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Derfor dropper du selvsagt jobben i dag, slik at vi får spilt. Hvis du ikke skal noe imorgen kveld er jeg med på raffing herfra til månen, ikveld kan du heller kose deg litt med gullrekka! Endret 25. juni 2010 av Mammakamel v2.0 Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Jeg legger merke til at min navn ikke nevnes i deres planlegging av helgen Mamma og Shampis? Pokker til prisras på Steam! Jeg ler meg ihjel. Endret 25. juni 2010 av AltF4 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg legger merke til at min navn ikke nevnes i deres planlegging av helgen Mamma og Shampis? Pokker til prisras på Steam! Jeg ler meg ihjel. Du er selvfølgelig bedt min seriemorder-sveisbærende moderatorkonge <3 Jeg trenger din humor som kan bestrø mine earcanaaaals. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg er dessverre opptatt i hele morgen -slektstreff! Men på søndag kan det hende jeg kan. Noen som kan forklare meg greia med å spørre GameStop om de har Battletoads? Ser ut til å være en grunn til mye rage i butikkene. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Jeg er dessverre opptatt i hele morgen -slektstreff! Men på søndag kan det hende jeg kan. Noen som kan forklare meg greia med å spørre GameStop om de har Battletoads? Ser ut til å være en grunn til mye rage i butikkene. Det var 4Chan sitt verk en gang for lenge siden. De oppfordret alle til å ringe til GameStop og spørre om de hadde Battletoads. Battletoads er meme på /b/. Utrolig nok var det mange som gjorde det. Endret 25. juni 2010 av Cloudemyx Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg også. Under klærne mine. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Badum-tish. Det er så varmt her at jeg vurderer å ikke ta på meg noe mer enn boxeren. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Når jeg tenker meg om er det egentlig en selvfølge at man kjører boxer. Det er fotball VM på skjermen, laptopen i fanget og foreldre i Spania. Hvorfor jeg i det hele tatt vurderte å bruke bukse er jo uhørt. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Varmt faktisk. Her regnet litt smått i går og i dag er det ikke noe særlig bedre vær. Ikke er det varmt på rommet mitt heller. Det gjør meg forresten ingenting, da jeg hater varme som er for varmt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Når jeg tenker meg om er det egentlig en selvfølge at man kjører boxer. Det er fotball VM på skjermen, laptopen i fanget og foreldre i Spania. Hvorfor jeg i det hele tatt vurderte å bruke bukse er jo uhørt. Jesus krist, snakk om forfall av hjernen. Har du seriøst gått med klær frem til nå? Og hvor blir det av forumtreffinvitasjonen? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Forumtreffinvitasjon, Schmorumtreffinscmidtasjon. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Da skal jeg høre litt musikk før jeg sovner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå