Mokko Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Uff, og jeg som har lest på nettet at det funker så bra. Et eller annet sted sto det i hvert fall, vurderer å prøve uansett. Dårlig gjort at jeg begynner å blø om noen knipser meg på nesa, mens broren min feks ikke kan huske å ha blødd neseblod noen gang. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Det er likegreit å prøve - jeg har mye mulig EDS(aldri bekreftet), og da er jeg ekstra ømfintlig for slikt. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Skulle gjerne sagt noe om det med neseblod, men eneste gangen jeg har blødd neseblod er den gangen jeg fikk en 75 kilos huske som var i full sving rett i ansiktet :rolleyes: Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Blødde neseblod en gang. Litt dårlig sykkelkjøring og kræsjlanda rett på asfalten Endret 25. juni 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
L1234567890 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Datafaen, Datainvalid, Deodorant Puler, Elvisfaen ^_^ http://home.online.no/~wacked/OnD/flipp/banne.htm Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg har aldri blødd neseblod. Ikke en gang da jeg ble påkjørt og brakk nesa. Jeg skal være hjemme alene i morgen. Party! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 I en periode hvor jeg sov veldig lite og spiste veldig usunt blødde jeg mye neseblod, og veldig lite skulle til. Fikk jeg bare en liten skulder i nesa på fotballen rant det ned. Ofte begynte det bare å renne uten noen kontakt med nesen heller... Jeg leste mye om det og kom fram til at det var for lite og dårlig søvn og dårlig kosthold som gjorde det, og etter at jeg endret på dette har jeg ikke hatt noe problemer lenger! Denne dagen suger. Jeg skulle hente en pakke på posten og jeg var flink og gikk faktisk. Selvsagt fikk jeg ikke hentet den da postutleveringen på Kiwi var tom for kontanter grunnet streiken og drev derfor ikke med utlevering. I tillegg har jeg en masse plikter som skal gjøres hjemme, burde vært og handla klær noe jeg ikke orker. Orker mest trolig ikke en bursdag i kveld heller, og skal på møte i forbindelse med sommerjobben som fotballtrener. Og jeg burde ha trent også noe jeg ikke orker. Sommeren tar alle kreftene Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Endelig fått ekstern harddisk. Nå kan jeg ta backup av alt nipset mitt. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Stikker på hytta nå. Kos dere så lenge ^_^ Lenke til kommentar
head_hunter Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Noen andre som har parasitter i profilen som legger igjen 20 sider med kommentarer på profilen sin? Endret 25. juni 2010 av Head_Hunter Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Rappoerter brukeren så kan det fort ordne seg. Jeg skal også ha en iPhone 4, men når kommer den egentlg ut? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Vi vet ikke enda. I løpet av juli en gang. Edit: http://jz10.java.no/java-4-ever-trailer.html Fantastisk. Endret 25. juni 2010 av Laland Lenke til kommentar
Error Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Da drar jeg på seiling. Vi snakkes søndag kveld. Have fun SO Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Gears of War 2 Game of the year edition til 29 kroner hos lefdal. Har de slike priser ofte? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Scene it?`koster også 29,-, og det er de samme prisene på Elkjøp også. Lenke til kommentar
Vistula Uhlan Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Runna akkuratt KOTOR, og wow... For eit fantastisk spel! Det einaste eg kan trekkje på er aliens som snakka, og alle hadde fire ord og brukte tre gongar så lang tid på å seie ting som dei ville på engelsk. Hm... Fekk også veldig lyst på sjokoladekake no. Burde ei bake ei? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 http://snakk.klikk.no/Mat/Default.aspx?id=12088463 Sjokoladekake på fem minutter. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Vi vet ikke enda. I løpet av juli en gang. Jeg sliter litt med motivasjonen for å vente på den når jeg vet at det finnes vel så gode telefoner på markedet nå. Og der var det overført 20 000,- til BSU og 10 000,- til sparekonto. Moro med skattepenger ^_^ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Jeg trenger bare tenke på alle pengene jeg har lagt igjen i App Store, så er det egentlig ikke et spørsmål engang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå