Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Uff, og jeg som har lest på nettet at det funker så bra. Et eller annet sted sto det i hvert fall, vurderer å prøve uansett. Dårlig gjort at jeg begynner å blø om noen knipser meg på nesa, mens broren min feks ikke kan huske å ha blødd neseblod noen gang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I en periode hvor jeg sov veldig lite og spiste veldig usunt blødde jeg mye neseblod, og veldig lite skulle til. Fikk jeg bare en liten skulder i nesa på fotballen rant det ned. Ofte begynte det bare å renne uten noen kontakt med nesen heller...

 

Jeg leste mye om det og kom fram til at det var for lite og dårlig søvn og dårlig kosthold som gjorde det, og etter at jeg endret på dette har jeg ikke hatt noe problemer lenger!

 

Denne dagen suger. Jeg skulle hente en pakke på posten og jeg var flink og gikk faktisk. Selvsagt fikk jeg ikke hentet den da postutleveringen på Kiwi var tom for kontanter grunnet streiken og drev derfor ikke med utlevering. I tillegg har jeg en masse plikter som skal gjøres hjemme, burde vært og handla klær noe jeg ikke orker. Orker mest trolig ikke en bursdag i kveld heller, og skal på møte i forbindelse med sommerjobben som fotballtrener. Og jeg burde ha trent også noe jeg ikke orker.

 

Sommeren tar alle kreftene :(

Lenke til kommentar

Vi vet ikke enda. I løpet av juli en gang.

 

Jeg sliter litt med motivasjonen for å vente på den når jeg vet at det finnes vel så gode telefoner på markedet nå.

 

Og der var det overført 20 000,- til BSU og 10 000,- til sparekonto. Moro med skattepenger ^_^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...