Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var Spotify-abonnementet mitt utgått, og "reklame-utdeleren" har bestemt seg for å være ekstra slem og spammer meg til døde med reklame.

 

Får vel kjøpe (aka, jukse til meg med Unibet lols) 3 måneder til.

Kjører gratis-versjonen men har ikke opplevd noe reklame på rundt 3 månder ^^

Lenke til kommentar

[...] jukse til meg med Unibet lols [...]

 

Utdyp pleeeease..?

 

EDIT: Jeg googlet litt, og det virker som om "Få Spotify Premium ved Unibet-registrering"-tilbudet gikk ut i februar..

 

Jeg tror jeg har nevnt det et par ganger før. På den første websiden du får opp (en blogg hvis jeg ikke tar helt feil) står det at tilbudet går ut i februar, men de har utvidet det. Er ikke 100% sikker på om det fungerer nå, men så lenge det går Unibetreklamer på Spotify skulle det gå.

Lenke til kommentar

Ah, hadde jo vært perfekt om det fortsatt funket. Spotify Premium hadde vært fint å ha på ferie uten nett, og det kunne vært litt moro å tippe på VM-kamper også.. Men jeg finner ingenting om dette på Unibets sider. :(

 

EDIT: Fant tilbudet på finsk.. https://fi.unibet.com/register/register.do. Dette betyr, ifølge Google Translate:

 

Det er sant!

 

Bli kvitt svart når du åpner en konto og innskudd Unibet - inn på kontoen din på minst 15 euro.

Så det gir deg en gratis Spotify Premium - pakke med 2 måneder med (verdi € 20).

Vennligst registrer via skjemaet nedenfor, gjøre et innskudd og vi sender deg en ytterligere 5 Euro bonus gratis World Cup fotball*.

 

* Tilbudet gjelder kun VM fotball tid, inntil 07/11/2010, og kun for nye kunder Unibet.

 

Jææjææ, sendte mail til folka og hørte, jeg.

Endret av Mokko
Lenke til kommentar

Sidene deres er ganske ræv, så jeg holdte på å ta livet av meg etter masse browsing når jeg var der inne første gang. Det eneste du finner er det finske som du nevner, og jeg tror ikke det går..?

 

Etter hvert ga jeg opp, og ventet på en Unibet reklame på Spotify. Den tar deg nemlig rett dit du skal.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Har ikke hatt reklame på 3 måneder jeg. Pappa bruker derimot spotify på sin egen konto fra tid til annen, og jeg har hørt den der i perioden jeg hadde premium, men er usikker på om den fortsatt går. Men med tanke på at tilbudet fortsatt er oppe på de finske sidene vil jeg tro det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...