Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

:lol:

 

 

Jeg finner aldri ut hva slags frisyre jeg vil ha. Må nesten spørre hun frisøren jeg går til om hun har noen tips.

 

Frisør er bare tull. En kamerat fikset meg og det blir alltid bedre enn de 500kronene man bruker på en frisør som tar minimalt.

 

Forresten, skinn deg, ta alt. Alle ser faktisk bra ut med det og etter du har gjort det en gang blir du hekta på å gjøre det flere ganger!

Lenke til kommentar

EDIT: OMGOMGOMGOMGOGMGOGMOGMOM De er jo ikke lov å reklamere for egen tråd!

 

Det har du rett i! Pussig du skulle dra opp det...

De? Hvem er de? :p

 

Edit: Det skulle forresten ikke være noen her som har smarte tips til hvordan jeg kan få tak i det som er lagret på den eksterne hardisken min?

 

Åpne den og ta ut infoen!

Lenke til kommentar

Frisør er bare tull. En kamerat fikset meg og det blir alltid bedre enn de 500kronene man bruker på en frisør som tar minimalt.

 

Forresten, skinn deg, ta alt. Alle ser faktisk bra ut med det og etter du har gjort det en gang blir du hekta på å gjøre det flere ganger!

Pinglekam.

n556641759_399121_8868.jpg

Sånn ser en hanekam ut. Den eneste som klarer å dra den frisyren du har er Mr. T.

Lenke til kommentar

:lol:

 

 

Jeg finner aldri ut hva slags frisyre jeg vil ha. Må nesten spørre hun frisøren jeg går til om hun har noen tips.

 

Forresten, skinn deg, ta alt. Alle ser faktisk bra ut med det og etter du har gjort det en gang blir du hekta på å gjøre det flere ganger!

 

Når du har ører som er større enn ansiktet ditt ganger 2 (overdrivelse, ignorer) så er ikke det beste valget å skinne seg. Selvom 500 er stivt for en hårklipp <_<

Lenke til kommentar

Frisør er bare tull. En kamerat fikset meg og det blir alltid bedre enn de 500kronene man bruker på en frisør som tar minimalt.

 

Forresten, skinn deg, ta alt. Alle ser faktisk bra ut med det og etter du har gjort det en gang blir du hekta på å gjøre det flere ganger!

Pinglekam.

n556641759_399121_8868.jpg

Sånn ser en hanekam ut. Den eneste som klarer å dra den frisyren du har er Mr. T.

 

Målet var å være rett over Mr T, og hanekam er ikke hva jeg har. Jeg liker bedre mohawk.Uansett kan man ikke sammenligne med deg, du er jente.. Men bør legge meg, skal ut å leke indianer i morra i skogen. Night!

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Verste natten på rimelig lenge. La meg 21.45 grunnet hodepine og vondt i halsen, lå våken til rundt 04.00 med hodepine, større og større smerter når jeg svelger og etter hvert også intense magesmerter. Når jeg endelig sovner, våkner jeg igjen fire timer senere med enda større smerter i svelget og også nå en svak hodepine. Bæsj.

 

Noen som har en mirakelkur mot mye slim i ganen/svelget? Det er kraftig irriterende/ubehagelig og jeg går rundt og harker og svelger i ett sett uten at det hjelper noe særlig. Har vært sånn hele dagen.

 

1. Ta en sitron.

2. Press en god del (mye) sitronsaft i en kopp.

3. Kok opp vann

4. Hell vann oppi sitronkopp (yay)

5. Hell så mye sukker oppi at det smaker godt.

6. Vente til sukkeret blander seg ut med sitronvannet.

7. ????

8. Profit!

 

Pluss at det smaker godt!

 

Det er forresten sitrusfrukten (sitron) som gjør at slimet løser seg opp, så ha så mye av det som mulig.

 

Så dette nå, men jeg finner dessverre ikke noen sitron i heimen. Har dopet meg på slimløsende middel siden i går, men kan ikke si det gjorde store forskjellen.

Lenke til kommentar

Verste natten på rimelig lenge. La meg 21.45 grunnet hodepine og vondt i halsen, lå våken til rundt 04.00 med hodepine, større og større smerter når jeg svelger og etter hvert også intense magesmerter. Når jeg endelig sovner, våkner jeg igjen fire timer senere med enda større smerter i svelget og også nå en svak hodepine. Bæsj.

 

Uff da. Du får ha god bedring :)

 

Morn morn!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...