Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er på intens t-skjorte-jakt på nettet. Noen som har noen tips? De skal være mulig å gå med i en barnehage, så t-shirthell.com er utelatt. 6dollarshirts.com hadde egentlig ingen som fristet.

Fikk min awesome-shirt nå nettopp :D

Kjøpt hvor? Kan ikke si jeg tar referansen sånn med en gang?

Kjøpte den på eBay for noen få dollarer. Gratis og rask frakt.

 

http://trueblood.wikia.com/wiki/Merlotte%27s_Bar_and_Grill

Lenke til kommentar

Jeg synes den svarte med gull på var finere.

 

 

Litt for jålete etter min smak.

 

Jeg er på intens t-skjorte-jakt på nettet. Noen som har noen tips? De skal være mulig å gå med i en barnehage, så t-shirthell.com er utelatt. 6dollarshirts.com hadde egentlig ingen som fristet.

Fikk min awesome-shirt nå nettopp :D

Kjøpt hvor? Kan ikke si jeg tar referansen sånn med en gang?

Kjøpte den på eBay for noen få dollarer. Gratis og rask frakt.

 

http://trueblood.wik...s_Bar_and_Grill

 

Ah, ok. Da skjønner jeg hvorfor den gikk meg hus forbi ^_^

 

Jeg er vel nesten nødt til å kjøpe meg All Your Base t-skjorte, er jeg ikke?

Lenke til kommentar

Noen som har en mirakelkur mot mye slim i ganen/svelget? Det er kraftig irriterende/ubehagelig og jeg går rundt og harker og svelger i ett sett uten at det hjelper noe særlig. Har vært sånn hele dagen.

 

1. Ta en sitron.

2. Press en god del (mye) sitronsaft i en kopp.

3. Kok opp vann

4. Hell vann oppi sitronkopp (yay)

5. Hell så mye sukker oppi at det smaker godt.

6. Vente til sukkeret blander seg ut med sitronvannet.

7. ????

8. Profit!

 

Pluss at det smaker godt!

 

Det er forresten sitrusfrukten (sitron) som gjør at slimet løser seg opp, så ha så mye av det som mulig.

 

Edit: @Backstabber. Angående authorization så må man faktisk bare sende en mail til customer service og så skal de få ordna det. Venter fortsatt på svar. Hvis du googler litt ser du at mange har fått rask hjelp via tech guys som ordner det for deg.

Endret av Error
Lenke til kommentar

Noen som har en mirakelkur mot mye slim i ganen/svelget? Det er kraftig irriterende/ubehagelig og jeg går rundt og harker og svelger i ett sett uten at det hjelper noe særlig. Har vært sånn hele dagen.

 

Den sitronsaken til Error, men tror ikke man skal ha så mye sukker i, blir det ikke litt slimete av det? Uansett, hvis noen plutselig ønsker seg en slimete hals eller lurer på hvordan Mokko har det kan de drikke lunken helmelk. Helst en eller 2 liter.

Lenke til kommentar

Enkelte etterlyste bilde, her har du et av min nye frisyre: 36431_1464250399562_1032555463_31314169_4895123_n.jpg

Stilig det der. Jeg har lyst på litt sånn hanekamaktig sveis, men jeg vil ha hår på sidene, ikke helt skinnet sånn som du har det. Jeg må snart bestemme meg.

 

Var meningen at jeg skulle ta alt, men siden jeg hadde fotballkamp og siden det var siste for sesongen måtte jeg ha kampfrisyre, ergo det over! Men skal ta hele stripa om noen dager. Om du ikke skal ha noe på sidene bør du ha ganske kort lengde oppå, selv anbefaler jeg noen millimeter på sidene 7-9mm på sidene

Lenke til kommentar

EDIT: OMGOMGOMGOMGOGMGOGMOGMOM De er jo ikke lov å reklamere for egen tråd!

 

Det har du rett i! Pussig du skulle dra opp det...

De? Hvem er de? :p

 

Edit: Det skulle forresten ikke være noen her som har smarte tips til hvordan jeg kan få tak i det som er lagret på den eksterne hardisken min?

Endret av Rider of Reason
Lenke til kommentar

De? Hvem er de? :p

 

Edit: Det skulle forresten ikke være noen her som har smarte tips til hvordan jeg kan få tak i det som er lagret på den eksterne hardisken min?

E du ikkje fra nornårge?

 

Prøv "min datamaskin", så trykker du der det står "C". Vent litt så skal jeg lage en guide til deg :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...