Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klippet meg tidligere i dag, jeg. Syntes alltid jeg ender opp med å ta litt for mye, men så går det noen dager og alt er a-ok. Har forøvrig, veldig, veldig tykt hår i følge frisøren min. Good times om vinteren, ellers ikke.

 

Frisøren sier det samme og insisterer på å ta håret med kniv. Sånn taggete kniv, som hun regelrett sager håret med. Ikke tull. Det er til tider dritvondt.

Lenke til kommentar

Klippet meg tidligere i dag, jeg. Syntes alltid jeg ender opp med å ta litt for mye, men så går det noen dager og alt er a-ok. Har forøvrig, veldig, veldig tykt hår i følge frisøren min. Good times om vinteren, ellers ikke.

 

Frisøren sier det samme og insisterer på å ta håret med kniv. Sånn taggete kniv, som hun regelrett sager håret med. Ikke tull. Det er til tider dritvondt.

Det pleide den forrige frisøren jeg gikk til å gjøre også, men det var bare vanlig barberbladlignende kniv. Ikke sånn taggete. Det lugger vel tenker jeg.

 

 

Og nubbiz, det funket ikke å gi hardisken te. Den virker fremdeles ikke, tror ikke den liker te.

Kanskje den er mer kaffehardisk, enn tehardisk?

Lenke til kommentar

Jeg har vært i leiligheten og satt på plass alle DVD'ene. Hadde nesten plass til alt. Mangler plass til Scrubs sesongene og Poirot kolleksjonen.

 

Jeg kan heller ikke si at jeg har sett noen fine damer i det siste. Har du sett noen AltF4, siden du spør?

 

Var mest ment som en nod til Villanden som siklet på alt jeg la frem for en tid tilbake.

 

 

Richard Cheese – Creep

 

Den er så herlig! Mye bedre enn originalen

 

 

Haha. Vel, mye bedre er vel å ta i, men definitivt annerledes ^_^

Og takk for hele plata egentlig, her er det mange låter jeg elsker.

 

[

Hehe. Var det ikke slik at det var du som fant damerne, og heller jeg som "stjal" de? Ellers så får jeg følge Zealuus sukkersøte eksempel og si dama mi jeg og :)

 

 

 

Hehe jo. Also, tøffel.

 

 

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Klippet meg tidligere i dag, jeg. Syntes alltid jeg ender opp med å ta litt for mye, men så går det noen dager og alt er a-ok. Har forøvrig, veldig, veldig tykt hår i følge frisøren min. Good times om vinteren, ellers ikke.

 

Frisøren sier det samme og insisterer på å ta håret med kniv. Sånn taggete kniv, som hun regelrett sager håret med. Ikke tull. Det er til tider dritvondt.

 

Pingle. Klipper alltid med kniv jeg. Får en rufsete fasong som de sier ^_^

Lenke til kommentar

Think Geek har jo noen som er tøffe.

http://www.thinkgeek...shirts-apparel/

 

Jge fant et emne på Diskusjon for en stund tilbake med oversikt over sider som selger t-skjorter, men nå finner jeg den ikke igjen.

 

 

Jepp, skal sjekke der snart.

 

Jeg er på intens t-skjorte-jakt på nettet. Noen som har noen tips? De skal være mulig å gå med i en barnehage, så t-shirthell.com er utelatt. 6dollarshirts.com hadde egentlig ingen som fristet.

Fikk min awesome-shirt nå nettopp :D

 

 

Kjøpt hvor? Kan ikke si jeg tar referansen sånn med en gang?

Endret av AltF4
Lenke til kommentar

Skal forresten oppgradere til iOS4 nå. Av en eller annen grunn får jeg ikke lov til å autorisere denne maskinen jeg sitter på, så jeg får ikke overført programmene mine. Det står at jeg ikke har rettigheter til å autorisere. Vet noen hvorfor?

Satan det suger! Skjedde det samme med meg... Bare trykk avbryt og la den slette programmene dine, its the only way :(

EDIT: Hvordan får du iOS4?

EDIT2: Nvr mind.

Endret av backstabber
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...