Gå til innhold

Innlegg.no - Siste ordet 1


fargoth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da har undertegnende startet sin sommerferie og sitter med et helt ålreit karakterkort i min høyre hånd.

 

Utrolig nok må jeg til reggistannlegen før det blir stranda, grillparty senere, spille fotballkamp, og se på norske damer i sommerkjoler :)

 

GOD SOMMER! :D

Endret av Paisley
Lenke til kommentar

Hvordan er vanntemperaturen nå? Har lyst til å bade, men det er bare fælt når du fryser ballene av deg.

 

 

Edit: Just Cause 2 (xbox360) for 198 kroner på play.com nå. Nesten så jeg kjøper det.

 

£24.99 er da mer enn 200,-, er det ikke? Finn.no sier:

 

200 NOK

Norske Kroner

100 NOK = 10,62 GBP

=

 

21,23 GBP

Britiske Pund

1 GBP = 9,42 NOK

Lenke til kommentar

Jepp! Sommeren har nok innhentet SO1.

 

Forresten, har du sett noen fine damer i det siste? ^_^

Hehe. Var det ikke slik at det var du som fant damerne, og heller jeg som "stjal" de? Ellers så får jeg følge Zealuus sukkersøte eksempel og si dama mi jeg og :)

 

Om another note, så har de fått trådløst Internett i brakka på sommerjobben min. Jeg jobber på en kirkegård, så det er derfor dette er ganske overraskende. Awesome er det også. Så nå sitter jeg og venter på at en begravelse skal ta slutt, før vi stikker ut og fyller igjen. Alt dette mens jeg sitter på nettet. Dette blir en herlig sommer.

 

seal.gif

Lenke til kommentar

Hvordan er vanntemperaturen nå? Har lyst til å bade, men det er bare fælt når du fryser ballene av deg.

 

 

Edit: Just Cause 2 (xbox360) for 198 kroner på play.com nå. Nesten så jeg kjøper det.

 

£24.99 er da mer enn 200,-, er det ikke? Finn.no sier:

 

200 NOK

Norske Kroner

100 NOK = 10,62 GBP

=

 

21,23 GBP

Britiske Pund

1 GBP = 9,42 NOK

 

brukte denne: http://tux.aftenpost...start.htm?id=16

 

Skal forresten oppgradere til iOS4 nå. Av en eller annen grunn får jeg ikke lov til å autorisere denne maskinen jeg sitter på, så jeg får ikke overført programmene mine. Det står at jeg ikke har rettigheter til å autorisere. Vet noen hvorfor?

 

Apple er det jævligste firmaet i denne verden. De lager gode produkter, men der ender det gitt. Større kontrollfriker skal man lete lenge etter...

Endret av Error
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...