Laland Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Men dere glemmer én ting. Det er pinglete å få vondt i kjeven. Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Det er ikke det, det er vondt og jævlig skummelt! Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Men dere glemmer én ting. Det er pinglete å få vondt i kjeven. Noen har skjønt det. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Red Bull Cliff Diving i Kragerø Skal du der Laland? Endret 21. juni 2010 av Craxdm Lenke til kommentar
Laland Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Jøsses, jeg vet akkurat hvor det er. Kan passe på å være i båten 24. juli og filme det når det skjer! http://www.redbull.com/cs/Satellite/en_INT/Event/Cliff-Diving--Norway-021242824535807 Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Men joda, hadde nok vært artig å se det, men gidder ikke ^^ Deilig å være ferdig med skolen, fikk 4,6 i snitt. Helt greit Lenke til kommentar
nubbiz Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Gikk meg en tur igår og møtte på en kammerat. Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Mhmm Sånn i etterkant ser jeg at Erik og Paisley var noen par hakk over resten av oss Endret 21. juni 2010 av Error Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Vi burde gjøre det igjenn en gang! Ble ganske artig Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 God Morgen. Herlig å ikke ha skole i dag eller i morgen. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Noen som kan forklare meg hva den gule tynne guffa som kommer rennende ut av nesa mi når jeg lener meg fremover er for noe? Andre gangen det skjedde fikk jeg lukten av salmiakk i nesa. Jeg er ikke en gang snørrete. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Noen som kan forklare meg hva den gule tynne guffa som kommer rennende ut av nesa mi når jeg lener meg fremover er for noe? Andre gangen det skjedde fikk jeg lukten av salmiakk i nesa. Jeg er ikke en gang snørrete. Hjerne! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Bwaegrwgerggrg gwergwrg gwrgwrgr Lenke til kommentar
Error Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) Er det noen her som har testet Magic: The Gathering - Duels of the Planeswalkers Det å kopiere tekst i en spesiell font fungerer dårlig, spesielt når fonten er hvit og man ikke kan endre på det. Trykk ctrl+a så får du det jeg ville skrive opp Edit: Hm, ser ut som det fungerte, selv om editoren fucka seg opp thegame Endret 21. juni 2010 av Error Lenke til kommentar
psyched Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 (endret) FUCK YOU!!! EDIT: Har ikke testet Magic something something, men magic er jo awesome så om det er half decent skal jeg nok skaffe det Endret 21. juni 2010 av backstabber Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Å FY SATAN INNI HELVETE. Jeg gjespet med kjeven på veldig vidt gap, også skjedde det bare noe "feil" i underkjeven, føltes ut som en drøy krampe eller noe. Varte en god stund, så jeg ble dritredd for at jeg hadde gjort noe alvorlig gærent og fucka opp hele underkjeven. Sitter og masserer det nå, kjenner fortsatt litt ømhet. :o Huff, det der er skikkelig ubehagelig. Har opplevd det flere ganger selv også. Underkjeven låser seg og muskelen strammer seg bare mer og mer så det nesten kjennes ut som den skal rive kjeven løs. Fryktelig ubehagelig. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Nesa mi slutta å renne. Sitter og spiller bowling med Shampoo på Skype, men fyren stakk midt i spillet og kommer ikke tilbake later det til. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Hvordan spiller du bowling på Skype? Har ikke brukt Skype så mye ennå så klarer ikke å se for meg hvordan dere skal få til det. ^_^ Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Trykker der det str "Extras" i chattevinduet i midten nederst, velger spill og bowling. Du kaster ved å velge hvor på banen ballen skal ligge, så velger du fart og til slutt hvor mye ballen skal spinne. Er slike metere som går opp og ned, og da er det om å gjøre å vite hvor man skal treffe og selvfølgelig treffe der man vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå